娛樂滿紛 26FUN's Archiver

音樂家 發表於 2007-7-16 08:04 PM

請問 深圳  邊度 放手機  最值錢!

請問 深圳  邊度 放手機  最值錢!
6M `2V I&R+T'G2\l 本人想 香港買 深圳放 /幫幫手,呢排好窮  返深圳無錢洗  !
~5RW0m*z3_p1S9wi 本人想 每次上去 玩  , 都 可搵返$200左右車錢   聽人講每人可帶2台手機
7L"^~9m E#d#Z /K.iaq y"Ff5@
請問有無人   香港  買手機   深訓 放手機  咁樣搵食!

038886 發表於 2007-7-18 11:48 PM

[quote]Originally posted by [i]音樂家[/i] at 2007-7-16 08:04 PM:
~~~xx/K l{1IJ3Id 請問 深圳  邊度 放手機  最值... [/quote]3gMiQ0nGa
大陸佬最叻搵呢d小便宜..
f#`!k,{zQ 你諗到佢地一早諗到了

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.