娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SCM 發表於 2007-7-16 09:12 PM

大家身邊既女性係咪咁既人.........

唔知叫唔叫妒忌心重la
]5x*o;{rnR+q1Q 成日見到一d幾靚女既明星
k(tj8i%JZ'C(z ?:Rb 都一定會批評一下既
3^)s/d~S:j;r 特別係一d以賣身材,賣電眼為主既明星
V+Tg1Mn/Sh7\ 佢地個人衰唔衰一回事'w!cl9q'X vM?`
總之有d姿色就會講3講48e(BS oBj_}
就好似大部分男仔鐘意既陳法拉咁
s v,S1FG0g R%[Z 我d女性親戚 以長輩為主
%j {,]7^p u AX 無一個鐘意佢 成日批評咁
4P$y!~RD?1fl;m
w-A3Al"y 我想問大家身邊既女性係咪咁既人.........`G)i:_N

H&N{ rE&P US 亦都想問下女會員 你地身邊既男性又係咪成日咁睇d男明星ga???

gn00987333 發表於 2007-7-16 09:16 PM

我身邊冇一個女性係咁:haha:

SCM 發表於 2007-7-16 09:19 PM

[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2007-7-16 09:16 PM:-R]PHg8@cE
我身邊冇一個女性係咁:haha: [/quote]
1ajQf GK%F 我身邊只有少部分女同學唔係咁ja

xylitol25 發表於 2007-7-16 09:21 PM

我係女既,但我都鐘意法拉喎;)

QuiGonJinn 發表於 2007-7-16 09:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SCM 發表於 2007-7-16 09:26 PM

[quote]Originally posted by [i]xylitol25[/i] at 2007-7-16 09:21 PM:
c"dhPR,Nu,H 我係女既,但我都鐘意法拉喎;) [/quote]v|uX ieRyn
你鐘意佢咩
"E(` x'G5^"n 7D#L eVY8TZ,{1r-}/n#h

Ure }+M)} 我唔係唔鐘意佢 不過我想知女仔係點樣欣賞呢d女明星姐???
7cd6~OGv5S 因為我身邊真係冇咩女性鐘意法拉

朗尼囡 發表於 2007-7-16 09:45 PM

我就真係唔多鍾意佢啦....^RHOw+qVEi&s
原因無他,香港依舊深受傳統中國文化影響,b(f c~U
比較保守,對於嗰d有幾分姿色,又賣弄身材嘅女星,5CT9h jnG| S;h7x
當然唔多鍾意啦!!*X;qE8Y7AY2K
相反,同樣華姐出身嘅廖碧兒,鐘嘉欣咁,+^D~iln R
都比較受女性長輩歡迎!!!!

SCM 發表於 2007-7-16 09:50 PM

[quote]Originally posted by [i]朗尼囡[/i] at 2007-7-16 09:45 PM:
b Yl"Bl T)P 我就真係唔多鍾意佢啦....
"Y.w0Uy1G%{A 原因無他,... [/quote]
Q^!g ~'l` 我識既人like鐘嘉欣&KJuL2j9\\W
0\5KC-rZ@
but勁憎廖碧兒%Q D6a1\Ep:A

5QRU[^ QMj] x(} 坦白講我自己就兩個都覺得ok
*vA#ZU2k8BG 一個鐘意樣 nrUv~ R T hSI
一個鐘意身材同演技M-Wa/{%M5^_5Y
而且欣賞佢地學講中文都好努力
U_d;L2QYZ%| $C4K X.Tv9V?
[[i] Last edited by SCM on 2007-7-16 at 09:52 PM [/i]]

sazabi75 發表於 2007-7-16 11:58 PM

都幾認同樓主, 由其係睇港姐既時候..有時我真係唔知係佢地要求過高定係D港姐真係唔掂囉..

xylitol25 發表於 2007-7-17 01:54 AM

法拉都好努力丫,同埋樣都幾靚笑得又甜,同埋有好身材"side"出黎都好健康既感覺。W#v*\4]q+hh#V
佢近排係him果個少少曲髮造型唔錯:good:

SCM 發表於 2007-7-17 06:55 PM

[quote]Originally posted by [i]xylitol25[/i] at 2007-7-17 01:54 AM:t,N |-lX"sq2sO:c
法拉都好努力丫,同埋樣都幾靚笑得又甜,同埋有好身材"side"出黎都好健康既感覺。iaOBqA1m6f{
佢近排係him果個少少曲髮造型唔錯:good: [/quote]G[8i6h!MIgt
我都覺我佢係露得健康v*g PED;j'v
點到即止
'h(j5giO0PL:h 唔太過份嗰種la

ryoman 發表於 2007-7-17 09:34 PM

多數係那些屋村的師奶平日沒事做才會講啊!

038886 發表於 2007-7-18 11:51 PM

係..我家姐都係咁..城日話人個樣唔好..好煩

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.