娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2007-7-17 10:07 PM

香港書展明日揭幕

香港書展明日揭幕
qFzj%b;r 請問有無邊位知道開放時間呢?

kinz 發表於 2007-7-17 10:08 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2007-7-17 10:07 PM:O ?_y(lf
香港書展明日揭幕
B5Xjj/xQ/zY 請問有無邊位知道開放時間呢? [/quote]#|/UC I I6s$Y \
lI F-UU&cQ'{z}
:) [url]http://hkbookfair.tdctrade.com/chi/[/url]

vv1668vv 發表於 2007-7-17 10:15 PM

[quote]Originally posted by [i]kinz[/i] at 2007-7-17 22:08:
}Ls5g+I~ G
e,L8D;I0p"Su,n \)J6[!X[o-aX
:) [url]http://hkbookfair.tdctrade.com/chi/[/url] [/quote]
0Y} q)w1F s+`Q"H
)G/x%R a;\ o2x 0Bpf)tNun YK(aoys

U RW2hy3QS THX!!-qu T(|x3F
好多謝你條LINK 呢。。。`T \ V3^ }L
日子就系。。2007年7月18至24日U x7uHzpG YF
開放時間不知道如何呢。。。

toro 發表於 2007-7-17 10:22 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2007-7-17 10:15 PM:
-HJV|d&h 'o"D"j0C:n hX+l4V

L6p\1y D@1j*a5^ a2Xc)HY VN8r

E!{F-T/r$Fu THX!! L5s(SXH1XX^'d[
好多謝你條LINK 呢。。。0ksx"Klg*zf
日子就系。。2007年7月18至24日ai;Q.l?L9B
開放時間不知道如何呢。。。 [/quote]$sJO9a$LIf
展覽日期 開放時間
Qa:E[(f 7月18日 (星期三) 上午9時正至晚上10時正 /T1KrL7w jSX6}'I
7月19日 (星期四) 上午10時正至晚上10時正 !H{ b o%C |e$r
7月20日 (星期五)  上午10時正至凌晨12時
,e.A {@f+o/g 7月21日 (星期六)  上午10時正至凌晨12時
/R k q9KA @9d+~ 7月22日 (星期日)  上午10時正至晚上10時正
(bY8eh Z[UQ 7月23日 (星期一)  上午10時正至晚上10時正 (r5z0U2Q_'M
7月24日 (星期二)  上午10時正至晚上5時正

specificness 發表於 2007-7-17 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2007-7-17 10:15 PM:
$dl mv#WS N{
.z#C6U\.d R7O1v
ke(fSR mGT b {)_P-c%s bS

?(D]%VjX:@u THX!!L^5`uPQz
好多謝你條LINK 呢。。。5e5V4v,T dcV6}
日子就系。。2007年7月18至24日 M)cm8O3_:lU#]y
開放時間不知道如何呢。。。 [/quote]rS/d/V:C
@RzO;|Q*s
條link裡面咪有囉兄弟………:haha:?h*m b!@y
a*ZbrbLw#m
幫你copy埋出黎勒……見下:"JOe R*I3x_:hA

_/q'l9@:GzJ 購票指南
K6B4Y Tr"k7v y i$m9a`
入場費用
I)@r|v&f
tO0j V}XmI 上午進場票: 港幣$10 (下午1時前進場適用,不設離場時限,可逗留至閉館,門票只限即場發售,成人及小童同價)
N6x#W|8~ M"Vn)u4I 成人票 :  港幣$25 MDwdj@4E!oFk
小童票 : 港幣$10 (適用於小學生/身高1.22米或以下小童)  
4Y Z.X"t4YWl - 展覽會於每日關閉前45分鐘停止售票及進場 e6W9T Dt.oL;S1^"n&l b
- 3歲或以下小童及65歲或以上長者免費進場 _*a1\3xS;U+bX3e

$FwF)w/dT,C 開放時間
Va+I GB vI%_ LMI(_m#re
7月18日 (星期三) 上午9時至晚上10時 $](m0\Q9Es/E/t
7月19日 (星期四)  上午10時至晚上10時
te)mgA$\ {"r7[ 7月20-21日 (星期五至六)  上午10時至午夜12時
AH1q;L&Y;~a 7月22-23日 (星期日至一)  上午10時至晚上10時
2Dc[ pT2A(u ];O f/A 7月24日 (星期二)  上午10時至下午5時

ohnaf 發表於 2007-7-18 12:21 AM

22號先去>0<  等哈利波特出中^^"

kuru 發表於 2007-7-18 12:30 AM

[quote]Originally posted by [i]ohnaf[/i] at 2007-7-18 12:21 AM:
X#x,{G[.F3s 22號先去>0<  等哈利波特出中^^" [/quote]LjJ@Gn2xv
Kl9@$@R3Ee B
中文版定英文版?

vv1668vv 發表於 2007-7-18 03:35 AM

[quote]Originally posted by [i]specificness[/i] at 2007-7-17 22:23:
B,RV%qm%I\ *i-{_ rW5u
t5kv%F5VX
條link裡面咪有囉兄弟………:haha:
y5j#j _k tR ... [/quote] [ v.]BP1@-S0sL*f

4ma+I4M2drO ku 唔該曬
?[J}5n C([+J/E
^'` r6B2e3^5ft"S 謝謝各位幫忙
&_7VdPs Y[ 2p},Z'a2w9S
希望 到場既兄弟 揾到心儀既好書 影多D 正相 C_ v!`s'vh
:)

vv1668vv 發表於 2007-7-18 03:46 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2007-7-17 22:22:
U)R'IEbv1qSu
kq?P"q'y:i` 展覽日期 開放時間 hz{#K } w tYkj G
7月18日 (星... [/quote]
b W0ZJ sXQ R_ M;m;l.s

+A8L%h HZC"vr 多谢班主提供资料

比利仔仔 發表於 2007-7-18 11:25 PM

多唔多人呀今日

038886 發表於 2007-7-18 11:42 PM

[quote]Originally posted by [i]比利仔仔[/i] at 2007-7-18 11:25 PM:R5Ul |WNU
多唔多人呀今日 [/quote]+HuS;k(x.Qgr8N
第一日我諗多人d..同埋有d明星去..果d fans好煩..
4tD$TaS*HD'nN6_ big來big去

toro 發表於 2007-7-19 07:10 AM

[quote]Originally posted by [i]比利仔仔[/i] at 2007-7-18 11:25 PM: {I)l;s&Mz
多唔多人呀今日 [/quote]
n1m5\-Q$vU&OL'V"U 我尋晚七點幾去到,唔算多人,可以慢慢行,比錢又快

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.