比三萬蚊你去參加殘酷一叮,制唔制???
但係要係幾百萬人面前表演...[url=http://pc2868.blogspot.com/2007/07/xxx-tvb.html]呢樣野[/url]1.梗係制!!!Nj0I|%G0u x
2.諗下先
3.幾大都唔制... 三萬就要我無晒臉,無晒尊嚴,我死都唔制la!!!!l1NR"?u)@W4Gq
;U"Z,|Z;sF6C/v1E\A!~gR
Kx/@'b^kILN;M:@%z
ycO^dg4x
b |Oa_M4?T6f
8[-_7z+|n1|Ve
:h/u,nkg+Q6jO
8oo9V*La)[0vt$e
Y|2MnJ sv)s Q;?
-u;N7J7uEu'D
z If7_ l
G|%?*jlZ"hD*b
|cj U1m+e7ej.z6a&E
zA3SdH9a9H UF,z`
#PDvT!M7N*TL.Vx&S
H0HhKFf t
30萬既話我可以諗諗! 哈 三萬蚊呀...........~l'VpZ;YG;e3u3U _x
淨係唱首歌俾你聽就得xD 我諗連做人既尊嚴都無埋先會上去 我不賣身的...:haha::dev::naughty: 我聽到有把女聲講:好討厭哦~~ 我細個成人咁玩ka:D!TPskO~R3c_
不過上台...真係唔夠膽:giveup: 唔制既人,表演第一段-}/Y_D7Wp
8萬或者係你1年既人工又點睇A_A 1.梗係制!!!Cb s.mfC
話知以後花名叫傻仔 or kai 子 3.幾大都唔制... 我個fd話一萬都制,叫佢去參加先,哈哈哈哈哈 不錯喎...5{T}&U+~
但上去齋唱歌...攞多幾千蚊都好...n?+FC7G@v q^
但死都唔學果d人咁做晒馬騮戲...8GwLsN4_;e)r,OO
)Wx*G"I D%[)l/uN
P.S.dicky...你係咪strawberry人黎...? 做人無理由同錢斗氣嫁,係咪先???;) 十萬都可以諗諗既 ~~~~~~~~ 好啊, CALL 我啦. 好呀
你留得張支票先啦 ^o^ 老實講, 我真係覺得呢個節目好無聊
你睇下幾多上左年紀既人上去比人笑?#o*yP9_ly
有幾個人係真係有心欣賞佢地呢...我諗除左佢地既屋企人之外 視乎我等唔等錢啦.....e家既我....為3萬做o的咁既野....真係唔制丫-.-"" 三皮嘢? 得, 表演三分鐘默劇!!! 唔制lo 個主持好似想起人底咁 上去爆晒自己d野出來咩...
頁:
[1]
2