娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dicky2868 發表於 2007-7-20 09:23 PM

比三萬蚊你去參加殘酷一叮,制唔制???

但係要係幾百萬人面前表演...[url=http://pc2868.blogspot.com/2007/07/xxx-tvb.html]呢樣野[/url]
5_Am m%@-_Nm3v9N h f+j!iuN%l4v$R/oq
1.梗係制!!!Q7t%S6hNJ a-L
2.諗下先
4f#St2Ro-h7~F 3.幾大都唔制...

5kownwor 發表於 2007-7-20 09:50 PM

三萬就要我無晒臉,無晒尊嚴,我死都唔制la!!!! ]1^ I2f]9{7V)h \ I8r
&c;K-s#k j

b"_ k2S[:B +BoI&F2E5f
zD'}5_w.M$W3W*k

Fx`K5EV bPg)p$w7_-CZ/?Y,w-x,x
0l y6l~'K

V9p+Y"pd7@Z7f
%x!Rkj9D[ v_6[t ;L4Z#pdqp#i

oBu6p2JD0DNt 'C};O:f9_j {oR4]}0io
:q'Zkc!y"] x8p

T `Ex ~q5P M9Po I:UI;g:{3GB?L
0Uc5VuTmi
:o b,a7S!ho{

F Y~/ky"k
se;J-N[ G U s e"JrT{0R$u*n3L:D
?'`M ?\?

A7BL?w
P'W/xG3h#i}
;u Y:ql"D&vE
'r&L5` LhK
9_msCe&[8[NX g7N4KeH6O4c5Y |

K.^.w G ~%WL
b_[V#U;A `:~_;O p? ^b tY{
gEq'T AN%y(T&Q
rLD/EI$l1dp'E5^5l
H `2OK\;|4C"O

7m2[\7pI*}G%O"h
5NS PY+Oj$]A )mB2y,]0|*A
30萬既話我可以諗諗! 哈

ronald711 發表於 2007-7-20 10:27 PM

三萬蚊呀...........~bed Fi"?

tuj-lP}A9gm 淨係唱首歌俾你聽就得xD

大家樂1234 發表於 2007-7-20 11:34 PM

我諗連做人既尊嚴都無埋先會上去

托迪仔T 發表於 2007-7-21 12:34 AM

我不賣身的...:haha::dev::naughty:

'nice' 發表於 2007-7-21 12:36 AM

我聽到有把女聲講:好討厭哦~~

loklok117 發表於 2007-7-21 12:58 AM

我細個成人咁玩ka:DX'pNgO,NI5SW Y
不過上台...真係唔夠膽:giveup:

dicky2868 發表於 2007-7-21 12:31 PM

唔制既人,表演第一段d;g:jC k
8萬或者係你1年既人工又點睇A_A

GTOGTO 發表於 2007-7-21 07:29 PM

1.梗係制!!!#ZS Q2?8]/K
話知以後花名叫傻仔 or kai 子

米多人不怪 發表於 2007-7-21 08:37 PM

3.幾大都唔制...

dicky2868 發表於 2007-7-21 10:51 PM

我個fd話一萬都制,叫佢去參加先,哈哈哈哈哈

iknow 發表於 2007-7-22 03:21 PM

不錯喎...
6~,iH6?nR0q 但上去齋唱歌...攞多幾千蚊都好....r0^TBP L:_ K
但死都唔學果d人咁做晒馬騮戲...3P&|2p I+Q)~"`

(F2g;WQe P.S.dicky...你係咪strawberry人黎...?

155220 發表於 2007-7-22 06:38 PM

做人無理由同錢斗氣嫁,係咪先???;)

大優勢 發表於 2007-7-22 08:04 PM

十萬都可以諗諗既  ~~~~~~~~

@娛樂滿紛 發表於 2007-7-23 03:09 PM

好啊, CALL 我啦.

GTOGTO 發表於 2007-7-23 03:14 PM

好呀H$} |DP F Wt$zBVp*F
你留得張支票先啦 ^o^

benq 發表於 2007-7-24 11:17 AM

老實講, 我真係覺得呢個節目好無聊g&\ l*` x)aN R1JV%K G1X
你睇下幾多上左年紀既人上去比人笑?| WUR~3Y5?
有幾個人係真係有心欣賞佢地呢...我諗除左佢地既屋企人之外

hehehaha11 發表於 2007-7-29 10:33 PM

視乎我等唔等錢啦.....e家既我....為3萬做o的咁既野....真係唔制丫-.-""

打狗棒 發表於 2007-7-29 11:18 PM

三皮嘢? 得, 表演三分鐘默劇!!!

yuri 發表於 2007-7-30 04:22 AM

唔制lo 個主持好似想起人底咁 上去爆晒自己d野出來咩...

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.