娛樂滿紛 26FUN's Archiver

popstar888 發表於 2007-7-21 08:48 PM

唔知有無人睇過女人本色,,討論討論

我覺得GG好慘..."^*k!C,U/^(~6Z
tf0dd _%{@
含家死曬~__~"
B'l$s/VRa8S `8A(Qf O Qy,Z(z
好朋友   老公   個仔都死埋x_xD&F4G#P$TG

6L CZ-~"g"~!Ll1?Z 慘慘慘慘.............

atimsi 發表於 2007-7-21 09:56 PM

成出戯主綫:因果循環!
w"?t6P? GG富貴果陣努力幫人,到落難果陣大把人幫儸!!
kb4~&[.\Jz 体完覺得應該做多D義工~~~幫多D人!!!

atimsi 發表於 2007-7-21 10:35 PM

因爲Gigi逼死人地老豆,所以自己米承受返喪琴之痛儸~~~
s {O8] mcPz B 不過我覺得自殺果度好搞野~~~想死又死五到,峰回路轉~~^!~y8kP9@
可以話香港十年歷史縮水版!
?T,rX_ 金融風暴,失業,減薪,破產,Sars,經典阿!!!
m/IXvnH;SZnH 不過我中意Fiona個條Line多D~~~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.