娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 如果美國佬拍[高達]成大電影,主角應該誰做好
oz2
發表於 2007-7-25 09:43 PM
如果美國佬拍[高達]成大電影,主角應該誰做好
我之前在[T.TIME區]貼了[如果美國佬拍高達成大電影...]這個題目,結果反應好好。
oR%i Xni"N
所以我在[吹水區]再試貼,但今次想討論既有D唔同:
F4@W ^UZs&X/^
4g#\A4Uf,C J
1)美國佬如開拍是否拍UC0079年,或是Z/ZZ年代?