娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2007-7-25 09:43 PM

如果美國佬拍[高達]成大電影,主角應該誰做好

我之前在[T.TIME區]貼了[如果美國佬拍高達成大電影...]這個題目,結果反應好好。
oR%iXni"N 所以我在[吹水區]再試貼,但今次想討論既有D唔同:F4@W ^UZs&X/^
4g#\A4Uf,C J
1)美國佬如開拍是否拍UC0079年,或是Z/ZZ年代?
Y!|w#G&?C Dn:P { t
2)男女主角由誰做好呢?(可以說香港明星)
6Ts_)B |S(RV@
eOWjZ 3)其他角色由誰做好呢?(可以說香港明星)\Oy Fl#[v|q ?

LxlZ g 4)美國佬可能拍到來HK?
l4rL"Vf }3ic2y:vUO)h
希望各位勇於發言,發表意見,謝謝!!:D
L3DfT?4r4Q7rm-Sx !iXJ hnG:z

$w4s)k(C(F(r ?M.Q/} 男女主角本人就想唔到啦,但係D配角本人想到誰做好,希望大家比D意見:8c-uH(U)?d7C2N.l"F

s3D&Lb l)DD;R*~Hi\ 摩根費曼       飾 高雲中將(0083)
*^*F)`k6} u I 辛康納利(007)  飾 利比爾
v_;W*i9tph Q 積尼高遜       飾 佐米托夫
QE&J6K V1ZIP e~ 佐治古尼       飾 布拉度qp i0i(D!a0cB
尼古拉斯基治     飾 逸扎
+o9xHBSV,dym8B 尊特拉華達      飾 尊尼"Zic(N)O:o U
真赫曼(紅潮風暴)  飾 法斯古

渭d肆 發表於 2007-7-25 09:51 PM

好似post過喎!

SCM 發表於 2007-7-25 10:59 PM

[quote]Originally posted by [i]渭d肆[/i] at 2007-7-25 09:51 PM:
A1H4c qoc@l 好似post過喎! [/quote]
"EX6M+Y-K jwV 係post過#O8t;Esp)JDd V
不過呢次係orz大佬將進軍吹水區
pc[G)o0R 代表呢個話題唔再局限喺動漫裡面:D

SCM 發表於 2007-7-25 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2007-7-25 09:43 PM:s;n$~J`
我之前在[T.TIME區]貼了[如果美國佬拍... [/quote]'b)NYAB%x0~NV
我想佢拍到好似seed同wing咁樣5WLoy'W3]Q7mi-{(^
夠晒震撼

kinz 發表於 2007-7-25 11:07 PM

2000年係美國出個一套真人版本叫G-Saviour

SCM 發表於 2007-7-26 07:07 PM

[quote]Originally posted by [i]kinz[/i] at 2007-7-25 11:07 PM:
.w B6cA U0K] Hb 2000年係美國出個一套真人版本叫G-Saviour [/quote]t\9v$~@)m2tB*p
我知3JN!`/_e'u1qY
不過我未睇過:j1@M5A&P"K!PE
睇下down唔down到

iknow 發表於 2007-7-27 12:33 AM

畢比特做馬沙XVHL${Q~
wm+Mz0iv0W
占基利做揸雷射大炮果個...(唔記得咩名...)Q6YR Jn

$O2y2s!M1bG5|`#q 娜娜...安祖蓮娜祖莉...
#[r:C$B$f"o"l ~ ?{ n |R
[[i] Last edited by iknow on 2007-7-27 at 12:36 AM [/i]]

SCM 發表於 2007-7-27 06:55 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-7-27 12:33 AM:j'U-a!q$cj+V}
畢比特做馬沙0}C^#WtUX
iO@0y)b:x
占基利做揸雷射大炮果個...(唔記得咩名...)
!{yKK-\
%X a(Q5Z4l8`([/K K o 娜娜...安祖蓮娜祖莉...%E KBped-R{%i

4Q_| gA.J;NF,h [[i] Last edited by iknow on 2007-7-27 at 12:36 AM [/i]] [/quote]
@ewO'Z q5_ 安祖蓮娜祖莉唔夠黑AzQ3R0q&r/n(C"q{

%IC'M I%gs%b.Xp%@V 搵荷爾芭莉好d

iknow 發表於 2007-7-27 09:05 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-7-27 06:55 PM:
&N?|l.M^ ] }o2k5[!gP![#x
安祖蓮娜祖莉唔夠黑
t:ap}5P*J.n j UAV-\$q.S^9n
搵荷爾芭莉好d [/quote] },Ek bvK s't
忘記左呢個人...

SCM 發表於 2007-7-28 05:31 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-7-27 09:05 PM:
M&Z qP p C.jfK.q t
忘記左呢個人... [/quote]
O4c de1a[ 邦女郎之一都唔記得??:D

iknow 發表於 2007-7-30 07:34 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-7-28 05:31 PM:
JA F1S.Wn9u}
4v0E]B+J;@L$k 邦女郎之一都唔記得??:D [/quote]
g$D*OH:N 失蹤左太耐...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.