娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-7-29 01:38 PM

大家最鐘意hk邊個大型商場呢

ifc:love::love:

康bb 發表於 2007-7-29 02:09 PM

NTP 好鬼大...好多野行..

escalation 發表於 2007-7-29 02:57 PM

habour city~t$^V1OzW+e

Xj R1?8\ x6h hz what is NTP?

托迪仔T 發表於 2007-7-29 03:04 PM

個個都差唔多, 冇個鐘意 :kicking:

華D 發表於 2007-7-29 03:36 PM

ifc o係邊到??
%w,Ai#e Q 個人鐘意又一城,VX%}(H?)^b/cR
多野行又有溜冰埸同戲院
,d:|"l0N3I3z8ZFfd Y 而且o係正市中心 幾就腳^^

beingkilled 發表於 2007-7-29 03:38 PM

又一城本來幾好, 但係D電梯位置設計唔方便, 扣哂分

渭d肆 發表於 2007-7-29 05:24 PM

梗係沙田啦!新城市最多野行又大!l#i x+vhl${(G6R$`
冷氣又夠!正!仲有好多囡囡添!

康bb 發表於 2007-7-29 07:44 PM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2007-7-29 02:57 PM:
t@[M B%v.V&W habour city~
u)@ J[na3sSWQ I*s:qjz:ts)u2?
what is NTP? [/quote]Lv Vj5`R+yc F
new town plaza?+w*OtL#] W
我無聊打簡稱姐-.-

eqhigh 發表於 2007-7-29 08:13 PM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2007-7-29 02:57 PM:'` F6Ix(L#Y/k8j
habour city~
.l Zv0f`+f L/z(FH$Yf7ab ?,T
what is NTP? [/quote]
%x-hUP3Rb $a;|6J{ |2RL
NTP = 沙田新城市廣場
%|}6eq6rF|q kf9S]0z
[quote]Originally posted by [i]華D[/i] at 2007-7-29 03:36 PM:
\@,Wb7j P^2x ifc o係邊到??
m8u d1VE/^j*X4@ 個人鐘意又一城!q+?Sq*A-XuTD
多野行又有溜冰埸同戲院W,ytWi!T M
而且o係正市中心 幾就腳^^ [/quote]A7u ^){S g}.r.Q
${s$a Zf*y
ifc = 國金,,係中環~~

cheery 發表於 2007-7-29 11:20 PM

屯門市廣場啦b]#n"[!sm^9AX*OK
四為一體嘅廣場./包唔會悶

自由神 發表於 2007-7-29 11:20 PM

德福!:P:P

YingTung 發表於 2007-7-29 11:41 PM

非常唔同意樓主選IFC,可能樓主係富貴人家卦...
K!hb"Sb IFC地方得個大字,店少。聽落以為會行得好舒服,其實根本得個"行"字。X%F5VU9L&b ~&cy6i
行完既印象都只係o的高質素女Sales...K9Nq l5M nO!T
我覺得金鐘太古廣場都好過IFC...t1Sy{Mvw \/`E J

+iE `1ZgJBXlw 最好既商場始終都係海港城。叫做最齊。連埋新港呢個IT地。
3TYuPQDm5}Ni"bgM+E 沙田都真係唔錯,但個希爾頓中心扣哂分~~

iknow 發表於 2007-7-30 01:43 AM

沙田新城市廣場+f{_].WK/c p @
大趙超級城~XD

andyandyandy 發表於 2007-7-30 02:03 AM

沙田新城市廣場'UGfRV v[m
新裝修,好好行,約埋朋友慢慢行,都可行幾位鍾

Stan@Cysss 發表於 2007-7-30 10:47 AM

Megabox ^.^M Hp$|4N5Q.a+@T9Yb
不過遠左d & 多人左d ~

☆C朗7☆ 發表於 2007-7-30 11:52 AM

apm啦...

米多人不怪 發表於 2007-7-30 12:47 PM

屯門市廣場...

lookityourself 發表於 2007-8-1 12:20 AM

habour city!!  一個海港 , 只有一個海港城

clkgtr 發表於 2007-8-1 12:23 AM

IFC :agree::agree::agree:K#V/};Hm4L
s+yA9te8y*k1Hq
個厠所爆石一流 :good::good::good: :dev:

ronald001120 發表於 2007-8-1 01:18 PM

又一城都幾鍾意x+eb BZf
但係依家鬼死甘多人9ye Tib
個廁所最好
Zm%[b/k5G 非常乾淨
9MZ }9cg q 訓一晚都覺得唔錯

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.