伊拉克人真係好野
頭先先無綫新聞報道,伊拉克國家隊贏左亞洲杯,班友舉國歡騰,興奮到係咁向天開槍慶祝,子彈跌翻落黎,搞到好多人身中流彈,死撚左最少七個人,五十幾個人受傷。)mF3m VJ8aR'V4|!Nt O3{y&M
人民的文化素質簡直為世界之高峰。 拍戲就見得多啦向天開槍
咁唔知d子彈幾耐先會跌番落黎呢?/GKKRr:vGn)IV
而且支支Ak唔死都難啦 之前入左決賽d 人慶祝緊果時又唔知邊度爆炸死左幾十件 [quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-7-31 12:36 AM:k!gMz#\-b-O
拍戲就見得多啦向天開槍 x/E?"u;l7Ky*Vn
咁唔知d子彈幾耐先會跌番落黎呢?:^C*Y"?'[;R%d\`+N Z
而且支支Ak唔死都難啦 [/quote]o:x3?*mF
"U_ N,d6QW
澳門上次條差佬向天開槍, 粒彈頭越過一座山飛到去一條街以外跌返落黎打傷一個鉄騎士. 妖 , 英國 南美 一次足球暴動都唔只七件拉~~ [quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2007-7-31 01:25:
妖 , 英國 南美 一次足球暴動都唔只七件拉~~ [/quote]vP(@S}yLw*I
講得好:D/Tm%C3BM E l-q-B
但伊拉克人既向天開槍慶祝習慣一定要改改。 真係唔可以出街...
S%g&x!oXX9f#JL
出街就8成中流彈... 個晚知佢贏左...
成班26fun友即開post話第二朝一定會有人中彈
點知第二朝坐火車真係有咁既事...當堂啞左.../\ Wk,_ x
26fun力量真大!!!!!! [quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-7-31 02:34 PM:\W]M+} oPd
個晚知佢贏左...'~m0J5D;w a4z
成班26fun友即開post話第二朝一定會有人中彈
點知第二朝坐火車真係有咁既事...當堂啞左...
*]O/VQ*u!F*Vg`
26fun力量真大!!!!!! [/quote]\5P,oW?l
Z#_iul8I1g,Bz
咦?3gd^%]t6C8u\v{c
照你咁講(|i`mc%v3`
26fun的大家咪都係好好野?:D:D
物理裡面講,無外力影響下,向天開槍,以甚麼速度射上,就以甚麼速度落下
咁同用支槍零距離射擊係無分別的 不會吧那以後只要伊拉克在慶祝就趕快躲近家就對吧
頁:
[1]