娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-7-31 12:32 AM

伊拉克人真係好野

頭先先無綫新聞報道,伊拉克國家隊贏左亞洲杯,班友舉國歡騰,興奮到係咁向天開槍慶祝,子彈跌翻落黎,搞到好多人身中流彈,死撚左最少七個人,五十幾個人受傷。)mF3mVJ8aR'V
4|!Nt O3{y&M
人民的文化素質簡直為世界之高峰。

sas 發表於 2007-7-31 12:36 AM

拍戲就見得多啦向天開槍
K_$h Mf&[(pv)w S 咁唔知d子彈幾耐先會跌番落黎呢?/GKKRr:vGn)IV
而且支支Ak唔死都難啦

ch3mistry 發表於 2007-7-31 12:39 AM

之前入左決賽d 人慶祝緊果時又唔知邊度爆炸死左幾十件

shehboy 發表於 2007-7-31 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-7-31 12:36 AM:k!gMz#\-b-O
拍戲就見得多啦向天開槍 x/E?"u;l7Ky*Vn
咁唔知d子彈幾耐先會跌番落黎呢?:^C*Y"?'[;R%d\`+N Z
而且支支Ak唔死都難啦 [/quote]o:x3?*mF
"U_ N,d6QW
澳門上次條差佬向天開槍, 粒彈頭越過一座山飛到去一條街以外跌返落黎打傷一個鉄騎士.

e_e 發表於 2007-7-31 01:25 AM

妖 , 英國 南美 一次足球暴動都唔只七件拉~~

155220 發表於 2007-7-31 06:16 AM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2007-7-31 01:25:
.AlNo"L5P @b 妖 , 英國 南美 一次足球暴動都唔只七件拉~~ [/quote]vP(@S}yLw*I

/e,]$L m X9u,nkzhTb` 講得好:D/Tm%C3BM E l-q-B
但伊拉克人既向天開槍慶祝習慣一定要改改。

iknow 發表於 2007-7-31 07:37 AM

真係唔可以出街...
qc_Nk-x S%g&x!oXX9f#JL
出街就8成中流彈...

sky308 發表於 2007-7-31 02:34 PM

個晚知佢贏左...
AgdIQ f*x#@kU 成班26fun友即開post話第二朝一定會有人中彈
_ [li%^9n 點知第二朝坐火車真係有咁既事...當堂啞左.../\ Wk,_ x

+@-V+J Bi@p$j:?D 26fun力量真大!!!!!!

sakura310 發表於 2007-7-31 03:33 PM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-7-31 02:34 PM:\W ]M+}oPd
個晚知佢贏左...'~m0J5D;w a4z
成班26fun友即開post話第二朝一定會有人中彈
:^exJ$B9uM3Yj 點知第二朝坐火車真係有咁既事...當堂啞左...
!o5`i9Y*| *]O/VQ*u!F*Vg`
26fun力量真大!!!!!! [/quote]\5P,oW?l
Z#_iul8I1g,Bz
咦?3gd^%] t6C8u\v{ c
照你咁講(|i`mc%v3`
26fun的大家咪都係好好野?:D:D
2dr-ptCa/M\
,b K!eyS&l O]_ ^ L9^ 物理裡面講,無外力影響下,向天開槍,以甚麼速度射上,就以甚麼速度落下
8h)cV#i!z,j-R&[ 咁同用支槍零距離射擊係無分別的

jonesfh 發表於 2007-8-15 11:17 PM

不會吧那以後只要伊拉克在慶祝就趕快躲近家就對吧

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.