娛樂滿紛 26FUN's Archiver

keiff 發表於 2007-7-31 01:47 AM

旺角波鞋街MVP好唔老實!對鞋有D緊,冇得換!!!

早兩日去MVP買咗對all star,因為佢間鋪都幾細,冇乜位俾我試行多幾步,於是就買咗返屋企,試真D原來有D緊~今日就走去換,點知佢唔肯換,D態度仲勁串!!! 佢地sell鞋手法又唔老實!!!!我試鞋嗰陣,佢話冇我揀嗰個款,叫我試個新款,佢話:"要呢對啦~最多平D俾你喇~" 原來佢地全線all star都係賣九折,佢嗰日就係收我九折既價錢~但就冇同我提過係全線九折!!!

iknow 發表於 2007-7-31 07:34 AM

係咪買街邊小食隔離果間??

渭d肆 發表於 2007-7-31 10:37 AM

係啦!我都俾佢跣左一鍋!買對dunk 夠膽甩底喎!

BBNN 發表於 2007-7-31 11:15 AM

呢d真係
s)[q~:[lI E c qh 有時問佢野,佢又會借d衣黎叉開話題,9唔搭8
v b$L4W1U4t 係咁叫你買佢指定d野
`_k&}5X.@ ~ U 都痴線,真係拿拿聲走人,唔鬼買好過
1l/e(AU3J E 買左又好似樓主咁,冇得換
/~!|EB5V7Ck 賤格到死...有時仲要睇下佢地門口,其他"各落頭",收銀果邊呀咁,有冇貼張d豆屎咁細既"規則"

keiff 發表於 2007-7-31 01:20 PM

依家一時諗唔起係咪隔離有街邊小食嗰間~
)T7N2oGsTGaB 收銀嗰個女人,即係sell我嗰個~仲串到叫我"報警囉"%u;P G*XBD b9a
真係吹漲!!!你估我真係好得閒咩~
3C:eBQNy 我嗰陣又真係有野做~3y` x+c0{wtgo'C
淨係兇下佢~問佢叫咩名~Zj Z6O9nR*u
你地要記住佢呀~個女人負責收銀~叫"呀Ling"

keiff 發表於 2007-7-31 01:27 PM

[quote]Originally posted by [i]渭d肆[/i] at 2007-7-31 10:37 AM:0@5b+J!V{4g2d f7i8Wf
係啦!我都俾佢跣左一鍋!買對dunk 夠膽甩底喎! [/quote]
4M*I GcfN SU f&g:f8vPT
咁你有冇拎去換呀???7iJ n0`T U7Mzt
睇黎以後買鞋都要試哂兩隻~綁埋鞋帶~行多幾步~試到清清楚楚至好買~
A\3W9[*N w Q 真係唔好旨意間鋪頭有乜售後服務~

f.barthez 發表於 2007-7-31 05:52 PM

我試過買NIKE JORDAN ... 對鞋帶一長一短既 ...
}q?'C.L'b,A 好在果次我留意到啫...
C9LXqt%JS~5k/S 下次買鞋真係要check真d ...

keiff 發表於 2007-7-31 06:59 PM

[quote]Originally posted by [i]f.barthez[/i] at 2007-7-31 05:52 PM:x(c{/UpXk
我試過買NIKE JORDAN ... 對鞋帶一長一短既 ... 9C,TK6NVXpi+@
好在果次我留意到啫...
&Q3OoB!Lf&E 下次買鞋真係要check真d ... [/quote]
,\}^:d&Z6o vo \:g-d{E
喺MVP買?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.