娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tkc314 發表於 2007-7-31 12:20 PM

哇...重睇番"流星花園"呢套戲..嚇死..

入面D人物..好多轉晒樣
e C)_"f4rv 同而家..360度轉變--/IoGJhGJ h

5^y"i ~5A-Z6C
d&\^0rI T(gl"RR 第1個是...
A'}9\!lH8[*\ W7{ W,H)x 楊丞琳....佢流星入面..賣餅女..3hl c.q9rs*`\
我覺得佢..而家應該唔敢睇以前個樣吧-- [4n1B{7`
而家已經轉晒了-- aw{^L0V S-J(P5x4F

|Ol~F1A)_G C 第2個仔仔..K!O2vk^9A^
而家既佢..好似剪左頭髮.,,
-kEW1ZG*cGg rc 個人覺得一D點唔型--
2h5WU&n+[^ 流星個頭型D..
&dd YRPp&Cq2rE
2VyGS4aVo-y$]-n 第3個杉菜[徐熙x]
8W%V-r|e6T` 而家成熟左..有女人味..正呀
i,Emhy6K 流星入面..平凡女仔一名--y(}2zII#^EY

`'X.FM%R*^r(f
Xv%s0wXNZ
w`k Qz^a&M 大家仲記得有呢套戲嗎--

keiff 發表於 2007-7-31 01:50 PM

記得!!!
`!|f Gd&b1Kk6j!N 流星係我唯一睇下全套既台劇~
h,^1I+wg 記但能嗰陣都幾迷呢套劇~E:E V H&J H;n,A
依家都冇再睇台劇lu¬

billy987 發表於 2007-7-31 01:55 PM

套野好舊嫁喇 算係咁啦~!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.