娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 哇...重睇番"流星花園"呢套戲..嚇死..
tkc314
發表於 2007-7-31 12:20 PM
哇...重睇番"流星花園"呢套戲..嚇死..
入面D人物..好多轉晒樣
e C)_"f4rv
同而家..360度轉變--
/IoGJhGJh
5^y"i ~5A-Z6C
d&\^0rI T(gl"RR
第1個是...
A'}9\!lH8[*\ W7{ W,H)x
楊丞琳....佢流星入面..賣餅女..
3hl c.q9rs*`\
我覺得佢..而家應該唔敢睇以前個樣吧--
[4n1B{7`
而家已經轉晒了--
aw{^L0V S-J(P5x4F
|O l~F1A)_GC
第2個仔仔..