娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2007-8-1 06:55 PM

開冷氣都係咁熱,救命ar!!

依排日日都要開冷氣先訓到
,a_#@ r/^+M 電費貴到:hitwall:+:help:/PaJ&B8W.}O%z DX
我都想唔開咁多冷氣
_"yXrdk/df`v+L 因為真係好唔環保.K*LO4i~)X3t
你地係唔係同我一樣:confused:
rd Z5y @EQ5}kI Q 有咩方法可以開小d冷氣

Maxson85 發表於 2007-8-1 06:59 PM

開雪櫃咪得咯~:dev::D:P+i%dk8L,L4et
試嚇唔好著衫睇嚇有無涼 d 咯~pn7C{+J*R-cu
唔洗錢既都仲有一個方法,就系用手拎果種扇咯~
,C"_-a Kv'z9_ Q AwD
i&?Uj6]oiG}} [[i] Last edited by Maxson85 on 2007-8-1 at 07:01 PM [/i]]

fai104 發表於 2007-8-1 07:24 PM

你間屋系咪西邪

渭d肆 發表於 2007-8-1 08:39 PM

我會選擇你公司訓左先!咁樣應該ok!

iknow 發表於 2007-8-1 10:15 PM

裸睡...
0p]y u | R+DM 加上訓竹席蓆...
,Z1|m4{OY.oa?b XDD

大優勢 發表於 2007-8-1 11:38 PM

睇拍非洲野J?8V$f[o L)J,r;U

z xd r{rZ:mp 佢地令飲品凍既方法就係...+kTy6b6w8L6~ _
O,\!N9\XX8P&s3f
用一個櫃......(非洲人用竹做既)
7J*rQ b[O@
w p;VLu#FI.];U'k 最底放碳]&Zc@\/G.vGy
ZV.u6ie^
裏面既温度就會下降
?I?0W:O/XK D'R7qC`dq l#y
方法係無法令你個人變凍uK#C(R0fR(c ZC O$M
但係多個地方
0a n5b$v3|0ym 令啲野變凍
N a E y6K1YJ 熱水都凍快啲5q'Lw*|:KW6Yf-MB
-----------------------------------U%x5~AD

1Td%])k:P~'Xf.U8~ 冰啦W1?Akwy s

+uA$Bb$D nOM_ 放多啲冰 ,,,,,會令附近地方温度下降一啲M,j:t/Z h BS*bs

1UL){TT*~ [[i] Last edited by 大優勢 on 2007-8-1 at 11:39 PM [/i]]

yuri 發表於 2007-8-2 05:56 AM

好難唔開 因為人地個個都開冷氣 d熱氣攪到你唔開會超熱...

andyandyandy 發表於 2007-8-2 06:40 AM

我都認同,我就算開冷氣至23度都好熱,想話跟電視推行25.5度都唔得,實在太熱

leeyanta 發表於 2007-8-2 08:17 AM

無啦....地球無啦!:crybye:

ronald001120 發表於 2007-8-2 11:19 AM

我就唔支持開冷氣$~y~}Q Uo!x
我晚晚都冇開
D,d5V8kS3L 人地開K\H[)S"|9z
我偏唔開
(pg3Oc Kb*PA VR 支持環保

loklok117 發表於 2007-8-2 07:10 PM

[quote]Originally posted by [i]fai104[/i] at 2007-8-1 19:24:
.S(~X)z9m&| 你間屋系咪西邪 [/quote]&T|ZJ(b?
P$tMR Ak
西唔西就唔知la'Aj0\(b8BX
但係就好鬼[color=Red]邪[/color]:kicking:)wy^B-w:G9e

jo1j.gr(w 我屋企向南:D

loklok117 發表於 2007-8-2 07:11 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-8-1 22:15:&E.N ib^(w
裸睡... T A {*| [
加上訓竹席蓆...
/p xQ(w){K5V6`&` XDD [/quote]
v)s m9^ C;W9h
M5p,B])@D :good:X10
U0e?b&Eu 我細個果時一到夏天
RKa/SQ*kj 阿媽就會加竹席係床上面ka la

loklok117 發表於 2007-8-2 07:14 PM

[quote]Originally posted by [i]leeyanta[/i] at 2007-8-2 08:17:6JN+boYP&z D*Y
無啦....地球無啦!:crybye: [/quote]1fA+T h|]#B

k7Xg(a"Lqr^ 係arWR4`T6o;w7^
我都唔想開咁多冷氣:cry:
Z Q"UEe e 但隔離左右一開冷氣
.W9?HZ,s_ R2{ 氣溫就:mad::mad::mad:+:help:

pigcat 發表於 2007-8-3 12:55 PM

晚晚都係開風扇訓:gun::gun::gun::gun::gun::gun:

kakeidevil 發表於 2007-8-3 01:12 PM

夜晚好難唔開冷氣,我唔開冷氣根本訓唔着:giveup::giveup::giveup:ed\G7Nr
M-Tc'D{)E MP;]DDX5J
有時晏晝好似而家咁都熱到要開冷氣,就算沖完涷水涼都好熱:hitwall:

155220 發表於 2007-8-3 02:10 PM

我想可能是你們對冷氣的要求太高了,我覺得一個人訓,唔著3加埋開風扇都可以了。

iknow 發表於 2007-8-3 10:48 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2007-8-3 01:12 PM:
u2[A^MF:y 夜晚好難唔開冷氣,我唔開冷氣根本訓唔着:giveup::giveup::giveup:
#kSj.T%SA E^{ a p J mze0S_c
有時晏晝好似而家咁都熱到要開冷氣,就算沖完涷水涼都好熱:hitwall: [/quote]
PDsQ!q4R 沖凍水涼一定會比之前更熱的...(J3@)VW0P}@A
因為d凍水同體溫差距過遠, 令血液運行得更勁...(我諗...),}b)_Qk(p
所以會更熱=.=
8Jc @)V m$G0uRH~:^c 夜晚真係唔開唔得, d人開晒冷氣, 唔開ge話d熱氣入晒屋...熱到痴線...

atv12345 發表於 2007-8-4 03:13 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-8-3 10:48 PM:icm&yBe(Xy'V hj

0}xt(^f 沖凍水涼一定會比之前更熱的...
"TqJy$~5W.n Tc 因... [/quote] ix \g2NS
我都覺得係,
i1B1`P!?W 可以試下臨訓沖涼,開風x

loklok117 發表於 2007-8-6 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]atv12345[/i] at 2007-8-4 15:13: |2t*G)I8YA:F_h+@}

G/g/E3k.h} 我都覺得係,
F6yr9Q:A]8Rz 可以試下臨訓沖涼,開風x [/quote]
#u-_N]k q6z:R d#IiO+I5W
臨訓沖涼,開風扇吹住好易病ka woo

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.