開冷氣都係咁熱,救命ar!!
依排日日都要開冷氣先訓到電費貴到:hitwall:+:help:/PaJ&B8W.}O%z DX
我都想唔開咁多冷氣
因為真係好唔環保.K*LO4i~)X3t
你地係唔係同我一樣:confused:
有咩方法可以開小d冷氣 開雪櫃咪得咯~:dev::D:P+i%dk8L,L4et
試嚇唔好著衫睇嚇有無涼 d 咯~pn7C{+J*R-cu
唔洗錢既都仲有一個方法,就系用手拎果種扇咯~
[[i] Last edited by Maxson85 on 2007-8-1 at 07:01 PM [/i]] 你間屋系咪西邪 我會選擇你公司訓左先!咁樣應該ok! 裸睡...
加上訓竹席蓆...
XDD 睇拍非洲野J?8V$f[o L)J,r;U
佢地令飲品凍既方法就係...+kTy6b6w8L6~ _
O,\!N9\XX8P&s3f
用一個櫃......(非洲人用竹做既)
最底放碳]&Zc@\/G.vGy
Z V.u6ie^
裏面既温度就會下降
D'R7qC`dql#y
方法係無法令你個人變凍u K#C(R0fR(cZC O$M
但係多個地方
令啲野變凍
熱水都凍快啲5q'Lw*|:KW6Yf-MB
-----------------------------------U%x5~AD
冰啦W1?Akwy s
放多啲冰 ,,,,,會令附近地方温度下降一啲M,j:t/Z hBS*b s
[[i] Last edited by 大優勢 on 2007-8-1 at 11:39 PM [/i]] 好難唔開 因為人地個個都開冷氣 d熱氣攪到你唔開會超熱... 我都認同,我就算開冷氣至23度都好熱,想話跟電視推行25.5度都唔得,實在太熱 無啦....地球無啦!:crybye: 我就唔支持開冷氣$~y~}QUo!x
我晚晚都冇開
人地開K\H[)S"|9z
我偏唔開
支持環保 [quote]Originally posted by [i]fai104[/i] at 2007-8-1 19:24:
你間屋系咪西邪 [/quote]&T