肥肥姐辛苦啦!
唔知肥肥辛苦成點呢?oE]w ?'dG聽講打嗎啡是非常嚴重嘅事,uH,Q(E!o/R&?4d
如果醫生不再為她打嗎啡的話, bS\R)N@zQ
肥肥姐可能是最後的告別我們,
我都好唔捨得佢,佢陪咗我們咁多年.w,z!P*d/c[#N7v G
希望佢有好轉,god bress her.Y BiO.h
希望大家在這一齊祝福及支持佢啦!!!!!!!!!!
Gq5y2n.J#\ M
[[i] Last edited by andyandyandy on 2007-8-3 at 05:09 AM [/i]] 末期了,,,可惜,,不過希望佢不要再受痛苦了 是嗎--$t{(p#{pWS M
快死了嗎-__-"$O+M vCi8ZCJ
保重身體呀~ 是嗎--死了.... 這是報應嗎?
翁美玲:cry: [quote]Originally posted by [i]leeyanta[/i] at 2007-8-3 10:43 PM: