我好有信心間野一年內會執...
不如全部都戴面具啦...
例如超人呀..咩咩戰隊ar...機械人ar..咁 ?D8P+r*X8NT
或者cos咩咩戰隊果d變左身ge女隊員lor.. yoZ'g dQ$c
咁都幾有動漫feel:P:P:P:P
張相只係部份女僕喇,有D無出鏡嘛!!!!
[quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2007-8-8 12:36 AM:
張相只係部份女僕喇,有D無出鏡嘛!!!! [/quote]