楊先生獲世界傑出......
楊受成先生獲世界傑出華人,哈哈......大家點睇?:D:D:D [quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 11:20 PM:_&J.XN,Y5f!j"Y楊受成先生獲世界傑出華人,哈哈......大家點睇?:D:D:D [/quote]
_!JnMz^
乜o野組織主辦?? [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-8-3 11:25 PM:x ]P JD8o%kcm
$?w/gIR
4_*Dk0A,nj&m
乜o野組織主辦?? [/quote]9Ui2?4D-b1U
國際三[color=White]國同盟[/color]合[color=White]作創立[/color]會 [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-8-3 11:25 PM:U5q ZbHg3T
?"M5cLIC
乜o野組織主辦?? [/quote] V\"Lh(KD
7| t;gV9fg3C5^v/l
世界傑出華人協會。點睇?哈......
:D:D:D:D:D:D 曾憲梓都有份,有乜出奇 楊生能夠既工作於娛樂, 揾錢之餘自己又有得happy, 非常傑出:naughty::naughty: [quote]Originally posted by [i]Foxcom[/i] at 2007-8-3 23:29:syP:g7b*dF`7F-v
楊生能夠既工作於娛樂, 揾錢之餘自己又有得happy, 非常傑出:naughty::naughty: [/quote]