《榮歸》有感~ 特區就變其中一個省份
榮歸內容指出中國愛香港,j B)sw{)Ysu,p)x更誇張到全國人民大舉慶祝香港回歸是多榮耀的事&N[&K1\*u|_
我問過身處上海的外婆,佢話點解慶祝7N9m$h'W"Zd5~
亦問過身處廣州的嫲嫲,佢話關佢咩事...
榮歸更突顯中國之大,香港一定要依靠大陸
惡心...
我相信榮歸可能係一套政治作用的工具罷已
大家請勿再將h k大陸化啦!!!
果日睇電視,聽到陳志雲叔叔話:「多謝家燕姐d「粉絲」支持姐」j"Dq be(m9g~0Cti g
我當堂打個突...
我自問自己幾中意家燕媽媽,但係一諗到自己會因此變成一條粉絲,就凋哂啦...9[$NhGc0Zy9I{F
連繁體字都要就廢,雖然係多筆畫左少少,不過每個繁體字都有佢本身嘅個性,特質
我唔想以後要寫d冇意思ge字...k.Sm9k_+m J
個性!個性!個性!香港就係欠個性q]"a(S1oaS7r
可惜是,唯一有個性的是 - 港女
負面的個性也好,好過冇 t3D5Fxp6b _E
唉.......................a|U&J ro
身為香港仔寫到呢到有點心酸6r#bn?0~4P
唔寫啦!!!!!!!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
"neo._.V
究竟大家想向左走定向右走呢? "粉絲"唔係台灣發起先嫁咩?? 粉絲好似是台灣講開既
台灣好多英文都有漢字
提拉米蘇=一個甜品名*]|:Xv:cu I;B
好多好多 [quote]Originally posted by [i]samsam24[/i] at 2007-8-4 12:16 AM:
"粉絲"唔係台灣發起先嫁咩?? [/quote]
`$izB a1Nh|
好似用左好耐啦喎....:haha: 台灣咪又係大陸 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 雖然現在台灣係主體獨立之國家,中國想盡辦法以溫和手段去盡快取回. [quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-8-4 01:31:b6r yw;cq9mH
錯 , 台灣係主體獨立之國家 !!! :mad: [/quote]