娛樂滿紛 26FUN's Archiver

karenmoe 發表於 2007-8-5 07:47 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-8-4 03:50 PM:
9g R a/W-tDv5_
dYb:VyX*g.J 但實際運作上 , 卻與對國家無異~~ [/quote]
dFq*jw(e 要成為一個獨立既國家,能獨立運作其中是一個條件
2X/^bDy \*D.S 受到國際承認他的獨立也是一個條件
$[o7nN+g?{!`8j ,F(wEr`|kx}
目前台灣只能運作但不被承認,所以還未足以稱為一個國家

cheery 發表於 2007-8-5 10:15 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-8-5 03:28 AM:
,Fd\ cwOyr 下..呢單news好耐啦... {@Gr2S,{Ky
我睇過啦
` N:WF d 繁... [/quote]:[ [9zpdF'c

K/JD.fA-[uPw%s 所以咪要先知先覺下咯
3Npm {;}[h'Y 我用嘅詞係〝就〞廢 T&f3H4Y^;YB
試諗諗,連文件都禁用繁體
}1AN t+[?J_v 潛移默化下,個個習慣哂簡體,同廢左繁體已經半斤八兩+e,D_g Rn:}t%f

7D+X%Npa_A 我唔想你到廢左繁體先黎後悔...

我愛章小慧 發表於 2007-8-5 10:20 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pigcat 發表於 2007-8-5 12:22 PM

[quote]Originally posted by [i]cheery[/i] at 2007-8-5 10:15 AM:j-` d,[TOT D

-@%x,`v(w)}@l
7L S9n-gl 所以咪要先知先覺下咯+v1d }#^"c"Ud
我用嘅詞... [/quote]
c/W-R0ue'Q/w 原來如此...pmMf F#v;yd
我想知..
S IHJ9v un文件唔用繁體點樣潛移黙化令到你都唔用...
+w.{ U&fjXFr 或者閣下在un工作吧....%C y)cd TH*P X
或者閣下講緊係...唔知幾多年後...先可以潛移到使每一個寫開繁體字ge人都轉寫全部簡體字呢..
V!~gU hn W [ 8}9BQ*O$_|MP!u I0Z
繁體字冇左我唔會後悔
d(Fs0gsWf5d 再者6YMv[,[+@4Iq
就算如你所講(`G)?*t6y\3k(Afz
真係冇左6_h'@OWz i
唔代表繁體字會係地球上消失,你仍然可以寫
NK`0~:]D ky 同埋c6^-VfFKv
簡體字只係佔繁體字中ge一部分...4ph;e u!n%q,t
仲有
N |\ p'w0ZJ b+l1ns 而家ge繁體字
7[3E!G/u&k[W 都係前代文字ge"簡體字"而已
YWs/~'f V3f)}+M 如果咁留戀象形意會等六書
6`NJ?!ob nD @ 不如學下寫象形文字啦5f!d0`UI9d t
或者大篆都得
mNt"i |1v 咁會滿足你多d
+\ k0Q} M9U#[o
h|O-{"Qn${ #Br5b7s.]o
原來閣下同孔明..孫中山先生等人都係先知先覺ge天才... zv [GW3i}6l
失敬 a[~T&xn*S9w` e
咁相信閣下係un正式公布前已知一二...勁!!
D!CI4ZF2U2aX(\.j
[(^K` aqK O*l 我只係d後知後覺ge平庸之輩而已...:redface::help:

pigcat 發表於 2007-8-5 12:30 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-8-5 04:26 AM:
T$MB7KU0~J}/Jj W R%vX0K2x:F |Q+_

d \%_ l yg6G)M 簡體字簡化得好的話,我也願意全盤... [/quote]w)SOGH/luB\S
第左第一篇...U@'Pr M%f
有d唔認同...P [/REy:h
有d常用字真係快好多
#U'Q(H-{ W_ 尤其是你答卷..sp5UZmBU w u
例如
+A(y,Id.[)@Y-_ 國, 難, 體, 雞, 關, 鄉, 廣, 經......"?"[UM0G!{G r

Z(T,[p M0r 佢而家拉埋好多其他字general咁講 w6sJnq3Q;Kjk1~u
唔可以反映現實
d:qy*OA^ TH(vf S9iwZR8s
仲有
)@FM"z8Fy%J;qL 如果唔可以快d
*b^%KY7l G8?Y 我相信大家都唔會間中寫下簡體字啦?
{0WO&A%[!F
ae*cW3R 6ty toG1w#~(z!`5f
不過有點我認同
%E'a_^ Axr6b:U 就係你如果你學左繁體字做個基礎再慢慢寫簡體io.Zu6OPBV
咁會好d
d-JW#G&vo 可以令你兼顧到2面

cheery 發表於 2007-8-5 09:10 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-8-5 12:22 PM:
4g`,iz,CF"X!Vw R7h5uu2_(q!P)}Ef
原來如此...rk3]:QXLgk
我想知..
%d|)[9l5j7_ un文件唔用... [/quote]
:p[1W EX7a7u1V
fp]*m!iug H2LH/`)i
W]$OMeCe c
雖然冇強制所有人都寫簡體,但係將來大部分媒體都會有樣學樣,用簡體傳資訊
.Y%UVu/B l7E 各下未習慣過嗎?難道你唔習慣沖涼?沖一日唔沖一日??呵呵,,,如果係咁,你唔只先知先覺(S@X0iA u ^tU:a
直頭係超越正常人嘅行為!!!:giveup:
*b*l-Q9mi|u
6f"Q$Y.V.T{ _7|mL jdifaK
本人雖不才,會考得2x分T|.e`7s"r
但讀過一個月心理學研討班,亦略懂一二...:P9_h R6w2fc h0k?
3O1I._6P`P6r(ky
當一個人嘅感官刺激上長期接受一樣事物或冇第二選擇,大腦會強迫自己調節去適應外來事物...舉個例:
W$_X!V$Fs Y:X;jX8J w 某報評:周前,我在「閱讀心理學」課程談中文閱讀,剛好討論過這個問題。有同學在課堂上回應,他上網查資料發現簡體的文件往往比繁體多。他認為,不能讀簡體字等於失去一個獲取訊息的重要管道。
D;iWf-o Vsxee!e
頭先講過....雖然冇強制所有人都寫簡體,但係將來大部分媒體都會有樣學樣,用簡體傳資訊`G5Zd0y9v8g%xP
就係咁,人會習慣...漸漸會對繁體生疏...而我睇嘅係長遠嘅後幾代 Q/fA3T VdP?#h
唔通你睇嘅只單單係現在果短短數載?!:haha:uB6gh!P)b3j%_

.D\)[M(CS:I 我唔係孔明..孫中山先生等人都係先知先覺ge天才:)E7H^8i^\1Me/V
如果你覺我係,係因為你的眼角太低...`"b*zC/pIg"l&B E
:naughty:分析力人人都有,只不過你唔曉用...:nogood:
i&@6{\j1sj G A3xGQcsA
如此...你唔只單單係後知後覺,而係不知不覺嘅無x之輩而已...:redface:
B6x`_M Z:at
G1Z T:N&mC [[i] Last edited by cheery on 2007-8-5 at 09:13 PM [/i]]

cheery 發表於 2007-8-5 09:22 PM

仲有一點多謝你提點!!!pig cat
*}bo9i W|/j 而家嘅繁體字-F0`%V _e
都係前代文字嘅"簡體字"而已
+\6zQ/i|8]9v 不過...繁體,象形,義聲............都係一堆有意思ge文字
g@#O`!~1X1N&S&Ze 哩種叫進步~~~簡體除左得個快就冇乜意思...仲有d簡體字係相同ge tim...咁混亂
6Z;uD c#OA G 4]"zM-P4D(r*Q
簡體字只係佔繁體字中ge一部分  ←←←你錯啦...P/gj!E)u
不是佔,,係簡化1X D0a*q P

bP yP1PQ 呵呵...先查清楚d資料果過應該係你啵

我愛章小慧 發表於 2007-8-5 10:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2007-8-5 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-8-5 22:23:|CkWU}h
8WC W Hu4Ay+i$DJ6y'q
咩叫"表" , 咩叫"裡"都未識分 ... :nogood::nogood::nogood: [/quote]!ou?!t.P0K
我真係唔識分, 全世界只有你同你契爺阿扁先識分!!!:sleep::sleep::sleep:
k9@ai Qd0s/Y 你繼續"思想自瀆"吧, 你自己開心就好了.........:D

我愛章小慧 發表於 2007-8-5 11:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2007-8-6 05:45 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-8-5 23:04: g EY)[m5g
/N&g-iXF~^
你地班人咪仲"自辱":dev::dev::dev: [/quote]#s!XI0y#{.YU3~
j0WGZ1N2j
台獨份子何以以黑人女子作為頭像?莫非攪完台獨又想去非洲攪攪?:lol:

cheery 發表於 2007-8-7 10:52 PM

冇lala去左台獨嘅???

我愛章小慧 發表於 2007-8-7 11:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pigcat 發表於 2007-8-7 11:29 PM

[quote]Originally posted by [i]cheery[/i] at 2007-8-5 09:10 PM:
2r!LfM*KbqM
N4q$AL!N!YW
"e K0B5Eei 雖然冇強制所有人都寫簡體,但... [/quote]
/v leB)jm 雖然冇強制所有人都寫簡體,但係將來大部分媒體都會有樣學樣,用簡體傳資訊(IZ*Xb~
請問有冇相關新聞..??
2D8P }"D#l g 你係指邊度傳媒..?香港..台灣..定澳門?-fi#E8n/o7BL|%E
我真係想知..?SXQ0q3ez
台灣傳媒會甘願自願轉簡體被"大陸化"?就算國民黨肯..民進黨都唔肯啦...1iRs\.K0W@
如果係hk...咁多hk傳媒唔妥中央..你又認為佢地會自願轉?
At+f/K8mjL 如果閣下先知先覺到知道中央會強制香港用簡體
6@9_1Z3z I 你咁講我都覺得合理d..#L+y3O$@"O%~*_
但唔係強制又"有樣學樣"
UCpw"g 我諗極都唔明有邊個香港傳媒會冇野搵野黎攪..O,G7H L+B5T
一黎大工程..
"F n)@0f{l 二黎簡體大陸味濃..係香港絕對唔吃香 vVS y1|Fq;v5s)^
三黎好多hk人仍然唔識簡體..極其實都係一d極常用ge字..(有時仲會撈亂日本漢字以為係簡體)f{I;j5b E
四黎香港極少見有正式途徑去學簡體(普通話班我見得多..簡體字班真係未見過), 而學校老師教小朋友寫字都唔會教簡體,而家學睇到寫簡體都係透過非正式途徑..
@w*Sf3Y0B{3j'm 'kX1c)P!b
如此一來..yJ$xvG^rgXS.V3v
我真係諗黎諗去香港邊個傳媒會屎忽痕"有樣學樣"去改做簡體出版...
;WQ.Hxj&W UW d&Vzh^S5SB3MW
`*AD~/mwi\
不才...會考2x分?
;O4uE+`M/bt2ch,\ S 你呢下假自嘲太過刻意
5sS|,V5wB psychology??)WR&eJ4nb-T
我semester1都讀過worySi*L r(D3k
我想知呢個現象個英文學名係咩
+Mr#wT'?N+_ 我有本參考書剩返
)xy4~6F6o$UFE 想查下..學下野D+z$`z%E%^
?6NJ,K$oq'J

E-M ST,Fc 回埋你第2個post..
D6nCcRO#u 前代文字演化都唔係個個字改到面目全非%a6H#]/M5h1g I
有d都冇乜變動
-F3c3P1Z9la w8v+W fGp { M
ok..簡化字..u win-M L!Z#x7y[^
你明我講咩9n}YL@ ? }w
中意捉人字虱...仲要呵呵..
tEI't-_%r1n0T~ F 版主大人..加佢分啦!咁叻!
:?1l-kF/M 我下次會留意下'R^-~\Z

C%k&B _0F)SD #C|k2F&O r%lV(d b
最後..我唯有認啦
c!z] c0p1u i2?P4@ 係可能真係不知不覺...可能今日d報紙轉晒做簡體我都唔知..唉..
5h0o_4g!B%Q$ANr(@H 多謝先知指點..:hitwall:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.