[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-8-4 03:50 PM:
但實際運作上 , 卻與對國家無異~~ [/quote]
要成為一個獨立既國家,能獨立運作其中是一個條件
受到國際承認他的獨立也是一個條件
,F(wE r`|kx}
目前台灣只能運作但不被承認,所以還未足以稱為一個國家
[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-8-5 03:28 AM:
下..呢單news好耐啦...{@Gr2S,{Ky
我睇過啦
繁... [/quote]:[
[9zpdF'c
所以咪要先知先覺下咯
我用嘅詞係〝就〞廢 T&f3H4Y^;YB
試諗諗,連文件都禁用繁體
潛移默化下,個個習慣哂簡體,同廢左繁體已經半斤八兩+e,D_gRn:}t%f
我唔想你到廢左繁體先黎後悔...
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]cheery[/i] at 2007-8-5 10:15 AM:j-`
d,[TOT D
所以咪要先知先覺下咯+v1d
}#^"c"Ud
我用嘅詞... [/quote]
原來如此...pmMf F#v;yd
我想知..
un文件唔用繁體點樣潛移黙化令到你都唔用...
或者閣下在un工作吧....%Cy)cd TH*P X
或者閣下講緊係...唔知幾多年後...先可以潛移到使每一個寫開繁體字ge人都轉寫全部簡體字呢..
8}9BQ*O$_|MP!uI0Z
繁體字冇左我唔會後悔
再者6Y Mv[,[+@4Iq
就算如你所講(`G)?*t6y\3k(Afz
真係冇左6_h'@OWzi
唔代表繁體字會係地球上消失,你仍然可以寫
同埋c6^-VfFKv
簡體字只係佔繁體字中ge一部分...4ph;e
u!n%q,t
仲有
而家ge繁體字
都係前代文字ge"簡體字"而已
如果咁留戀象形意會等六書
不如學下寫象形文字啦5f!d0`UI9d
t
或者大篆都得
咁會滿足你多d
#B r5b7s.]o
原來閣下同孔明..孫中山先生等人都係先知先覺ge天才...zv[GW3i}6l
失敬 a[~T&xn*S9w`
e
咁相信閣下係un正式公布前已知一二...勁!!
我只係d後知後覺ge平庸之輩而已...:redface::help:
[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-8-5 04:26 AM:
R%v X0K2x:F|Q+_
簡體字簡化得好的話,我也願意全盤... [/quote]