娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 沙田踩單車一問
tree728
發表於 2007-8-4 10:10 PM
沙田踩單車一問
由將軍澳去沙田踩單車搭咩車最方便
'}c Y"tVc$Z
MTR轉九鐵? 定搭巴士
H9x s V;Y[%v:rR
0H7\ ~!Dv`3u^#Aw
去到沙田咩單車鋪租車抵?
(tqZb*AA g.M5a\W
7lt%CZ0c0F S&{,L
仲有踩完單車(還完車)去新城市中央廣場遠嗎?
kuru
發表於 2007-8-4 10:15 PM
沙田現在都少左好多租單車舖,如果唔想熱全程MTR+KCR,
&b