娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tomken 發表於 2007-8-5 12:03 AM

東方日報

今日睇報紙...
m^C R s9F.`eX 見到柏芝既新聞
c(Ix"^4Cm )d(N!Z9png
竟然影人地響度偎人奶...
(t&L:zQCr!\4e4M 會唔會有d過份呢

to99170 發表於 2007-8-5 12:12 AM

[img]http://orientaldaily.on.cc/photo/20070804/ent/0804enew01b1.jpg[/img]4l k0`7X|8[kD7I0{
芝 甫 生 產 完 , 已 急 不 及 待 以 母 乳 餵 哺 B B 。 [color=Green][size=6]( 設 計 圖 片 )[/size][/color]
/Y"]l%NU'OhL
f's Ej5Oj-GM [url]http://orientaldaily.on.cc/ent/ent_a01cnt.html[/url];W-HF8x"Ew2k:[-{q
:^n8Z E2AvZ*zz5Z*n

$H oC$Z?l 9lcY1G(x6j~ p
單睇張相就已經睇得出係合成照:naughty:

火炎 發表於 2007-8-5 12:23 AM

你認為可以影到佢餵奶咩...
K-B"a.FifPL&bU3} wFlu(}[
就係影到都係偷拍/cvN|*S*X%t

,["w$v*I2[Y 點都無咁清晰

andyandyandy 發表於 2007-8-5 12:33 AM

目的都係偷拍太過份.
.kg `9e)F8V/W'IZ 我諗栢芝都唔肯,
J0z'^6MR#@ 肯定嗰個人未得栢芝係走入去偷拍

eric911 發表於 2007-8-5 12:38 AM

西方搞呢啲野就無人出聲,如果這張相出現在生果日報既話,啲乜乜團體同政府部門又出黎講野,呢啲唔係政治陰謀係乜?:gun::gun::gun:

tomken 發表於 2007-8-5 01:07 AM

點解係生果先俾人話呢?

pigcat 發表於 2007-8-5 01:12 AM

張相..fake-_-""D:T%M:^Zi k2x7q8B%n

(P[ b5IW{*G
G`6`7o(C+w-Y ^o N])x9^&`:r"G
題外話..9JWa ~#Dc
原來佢家姐幾掂ga wor!
)v'_wX:F Ws} 好有model feel...
0Bu Y AGTq Fx
?%u3MM!ES ^&at"Z
r_ ew ju :`f4hZ Z
[img]http://orientaldaily.on.cc/photo/20070804/ent/0804enew01b2.jpg[/img]
-Zv4~q*C 張 柏 芝 家 姐 戴 碧 芝 抱  BB 探 望  芝 , 指  芝 當 了 媽 咪 後 , 感 覺 很 開 心 。

hongkongpeople 發表於 2007-8-5 01:15 AM

偷拍?咁大隻字寫住話( 設 計 圖 片 )喎!!!!!

chong2002 發表於 2007-8-5 01:18 AM

張 柏 芝 家 姐 戴 碧 芝 ?4Z*p-smE.C f"L
唔同姓ga??

pigcat 發表於 2007-8-5 01:25 AM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2007-8-5 01:18 AM: UH9YD+b:m
張 柏 芝 家 姐 戴 碧 芝 ?
]OSIL \E 唔同姓ga?? [/quote]
%Rq#Yc&M/w 係wor...
%G+}5cnm3W 雖然都有個芝字....:confused::confused::confused:

sky308 發表於 2007-8-5 02:08 AM

佢阿媽同第2個男人生架

andyandyandy 發表於 2007-8-11 06:22 AM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-8-5 02:08 AM:y7R9W1vHZG:tr
佢阿媽同第2個男人生架 [/quote]
]!B$Sr|(i.^E0U 唔係掛,唔信,我認為唔係.

奪命老妖 發表於 2007-8-11 11:25 AM

[quote]Originally posted by [i]andyandyandy[/i] at 2007-8-11 06:22 AM:^.G_Yz i

P.@&^:j Y 唔係掛,唔信,我認為唔係. [/quote]*s [:y |;gy C
千真萬確

lv123 發表於 2007-8-11 02:01 PM

偎人奶是一件好正常的事,人仍哺乳類動物,所有哺乳類動物都會分泌乳汁比d bb 飲。
W%I!N1y"[a 不好學淫x 處見乳頭﹐乳房,就要打格。(ZO/q Y-{H
而且我覺得女人乳頭打格是性別歧視,男人赤上身無問,何解女人赤上身就有問題,這不是性別歧視是什麼,古時d 女人在田邊哺乳又不見問題,現在就大問題即是如何,政府成日叫人用人乳,但又把乳房歧視,是什麼道理。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.