[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2007-8-5 12:15 AM:
哈哈哈哈哈哈~我終於有 600 分喇~!!!!!!:clap::clap:!w
d n`!]e!xh
可以睇 d 相喇~!!!:win:
咪夠分既海外會員加油喇~!!!:agree::cheers: [/quote]3X!n9Do5vv#U
WN)_G
u)A;A'{c l
:D:love:[size=6][color=Red][b]支持支持[/b][/color][/size]:cheers::win:
你就好啦,d分咁難攞都比你攞到,真利害
@@ 挖600分頁
大大真是厲害tj)EP ?q3O
{K e
不知道你是狂post還是狂上傳ZB]VL#n8M)B
我對上傳不太行,所以只好reply 跟posty/I6t2AIW
唉....600 離我遙遠啊~~~
[quote]Originally posted by [i]doumyouji[/i] at 2007-8-6 04:43 PM:c8gK} Lh
Ap%v
L$`
@@ 挖600分頁
大大真是厲害
不知道你是狂post還是狂上傳
我對上傳不太行,所以只好reply 跟post0T"PNU,Jt{$^
唉....600 離我遙遠啊~~~ [/quote]
umum...UG8B?U:?C
呢位會員算係新手啦
zb8ZZ6];B7DA
咁有付出有收入ge
無理由一入黎就有600分ga ma
@5^\J-K8Ge
經過努力先得到ge野,係會用得特別爽的 :D:D
我都唔係成日做上傳ge野,主要都係回post{E9j?-yl
你係度有心ge話,一年後應該有600啦(唔亂貼,呃post等等)
[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-8-6 10:24 PM: