娛樂滿紛 26FUN's Archiver

haukwankin 發表於 2007-8-6 10:50 AM

matrix...

我想問下其實有冇人知套戲講咩???噚晚係我第三次睇,但係都仲係唔明佢講乜...= =
"}pCIQD#B*K,P3n z
/e6ozEh5iQ.h 由第二集開始就已經睇到我一頭霧水...

YingTung 發表於 2007-8-6 11:21 AM

我當年睇左不下七八次,
K}){U0^ EN2^| W 但都要上網搵返外國o的DieHard Fan屎既論文,吸收真係多好多。

playbr2 發表於 2007-8-6 01:05 PM

我尋晚先第一次睇"[1L~!p)H;iI
8Z_ hn|~
大約了解係...v*Aw*Pr e,^

\TSUsM'V~y 1.所謂真命天子, 係母体方程式必然產生的錯誤所聚積而成 , 不能被母体dele .....所以每過一段日子就有一個真命天子產生, 主角係第6個真命天子.... 真命天子代表錯誤 , 所以當錯誤自然地回歸母体核心 , 方程式就有兩個選擇 . 一係拯救人類選擇16男9女(數目唔太記得)重組鍚安市(即係e+鍚安市d人會死哂 ,只有被主角挑選 的16男9女存活 , 母体培堉d人也可存活) , 跟前5個真命天子一樣 , reset 程式 ; 一係放棄選擇保持現狀 , 主角不自行dele 錯誤... 結果係人類會完全滅亡 , 包括母体培堉d人
J)p6z#@y M
,\0NMw6HQL:x3j 2.神使之所以能夠有預知能力 , 因為佢地能發現程式漏洞 . 神使存在係必然的 , 他們是因漏洞而自然存在 , 因能感應漏洞而成為神使8D(G9Eh2M;Q2@&M2v%^9}
k`&b:Q2df f$O
有研究既人請賜教:agree::agree::agree:

d228216 發表於 2007-8-6 01:32 PM

套片其實係鬼佬看佛教: 色即是空 空即是色

haukwankin 發表於 2007-8-6 01:44 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-8-6 01:05 PM:$H#C ht9] W
我尋晚先第一次睇 M.`w g\ b

0}/O5|p*lVs'L,^ 大約了解係...sQqG(F&d4^*n:yR
... [/quote]3X?(ddcyGx

.R,[0Ne0j8G5S xI 但係真命天子係人黎架喎,點解會係母体方程式必然產生的錯誤所聚積而成???:confused:w-f,R!e0o:z

,yP)}k9K y5QMZ*V 仲有錯誤自然地回歸母体核心...人點可以回歸去個電腦度???@!V'|N5a m
z9D#wnyH/Q;U;m-[
唔係好明,解釋下俾我聽唔該...:redface:-^NLR,oKw6V9xko

-I6Y:D-K6H&FJ a [[i] Last edited by haukwankin on 2007-8-6 at 01:47 PM [/i]]

12d3 發表於 2007-8-6 02:14 PM

鍚安市?!!%I)vmB Gc.Up
鍚安呢個字好有基督教味道wor?!
:z7yM2H S m4a nK {Md#Y&Si8w
[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-8-6 01:32 PM:
s1o+s;[4}Y7u 套片其實係鬼佬看佛教: 色即是空 空即是色 [/quote]kDS9M!^$E6g1lbk6s
qTWE!S,Ba q%^~&D
點解咁講呢?

d228216 發表於 2007-8-6 02:18 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-8-6 01:44 PM:
.I'X#X8p2T4hbzS} t#WX,] BOI _ r"@5G
+tpg{m
但係真命天子係人黎架喎,點解會... [/quote]
1Y5p!JL,Ht&? 當時既地球人生存既模式係, 肉身就瞓係母體既倉庫, 而思想就存活係「電腦程式」內."Q tznTl#w7l
真命天子亦係電腦程式一部份, 不過係由漏洞而產生, 不過佢既然係電腦程式一部份, 當然可以回歸去個電腦度....

d228216 發表於 2007-8-6 02:22 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-8-6 02:14 PM:
q bw]Z x W 鍚安市?!!
!wc'jx#i0} 鍚安呢個字好有基督教味道wor?!j?+Wfk)t1m*ju
'p%?u1KH m:G;zrz

j&q$I'S2T%^S{` EL!mBH~q D/\A0u
點解咁講呢? [/quote]$q hjMbN)]uD\6o[
所以話係[color=Red]鬼佬[/color]看佛教, 鬼佬思維, 梗係用番鬼佬話:D

playbr2 發表於 2007-8-6 02:48 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at  01:44 PM:j:S#wJ0pC"k

9g O-Y_6B
4^&g(?"S,{/o"Y.^ [color=Red]但係真命天子係人黎架喎,點解會係母体方程式必然產生的錯誤所聚積而成???[/color]
qZ4\ Nz
wi a)V-{.a:` [color=Blue]仲有錯誤自然地回歸母体核心...人點可以回歸去個電腦度???[/color]
nG4Sa XbJ kS9JJ#W:q'P
唔係好明,解釋下俾我聽唔該...
m&Nv\'g Q%t+b8M [/quote]gS;nE*SJ

1?4S rb6j^MH [color=Red]真命天子源於母体 , 是由母体繁殖培堉出生 , 同母体其他繁殖体一樣係母体的食物 , 只係佢天命所歸 , 成為擁有母体原代碼的人 , 能夠改变母体任何程式.... 而母体程式員視真命天子為Bug & 病毒 . Bug 是基於程式沒有完美 , 錯誤必然產生 , 真命天子就係錯誤 ; 而病毒就是不能被母体dele , 有自己的演变進化能力 , 對抗母体.... 除非自我resat or 放棄人類[/color]
-m7d:b\3@"f,Qo ?Y(U;K+SdC8k*E2s7n
[color=Blue]佢肉体從來冇入去個電腦度(你点睇電視架!?!) , 只係精神(靈魂)進入母体虛擬世界 , 尋找匙匠係要由虛擬世界裡進入(入侵)母体核心程式 , 就好似病毒存在 & 演变 就係為左入侵電腦內核 , 所以真命天子(病毒)一樣有e種傾向 . 因此萬法歸宗 ,真命天子必然有一天回歸內核.... 而作為 原代碼的受体 , 佢要作出 reset or dele 的選擇[/color]

playbr2 發表於 2007-8-6 02:55 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at  02:22 PM:
W KRRn,m4v`5G]+D7s 1g'n|6HD'? g%I*^
所以話係[color=Red]鬼佬[/color]看佛教, 鬼佬思維, 梗係用番鬼佬話:D [/quote];a C;S_&s/t
_o6UX&e*]S9Vub_5X
武指係袁和平....咁就證明左鬼佬有意鎔入東方文化

playbr2 發表於 2007-8-6 10:09 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at  02:55 PM:cUF'S,F;X^:?+f H
l,`+V(FHe

'PE7a~wo@&q 武指係袁和平....咁就證明左鬼佬有意[color=Red]鎔[/color]入東方文化 [/quote]O5R&Fy6m
i _*MCw M
[color=Red]融[/color]:P:P:P:P

水仙 發表於 2007-8-8 08:24 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-8-6 02:48 PM:
LO-` T/N.Q ]` u%vMx;g

-r[|;MC8o m f6V m9L [color=Red]真命天子源於母体 , ... [/quote]
ni-KszQ
7t&c(V^L5po JY.In!ikV2xci;A
係好丫啵 真命天子係Bug我都係睇你咁講先諗得通 :clap: o#CeIG)Ir-^
:good:

Rated-R 發表於 2007-8-10 02:34 PM

主旨系天理循環
_h0[Mcmgb4K\ Neo一眾主旨系要打破宿命,必先要信自己,信伙伴,不斷增值

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.