大家點睇有同事離職??
可能我比較少見(多數都係因為我走)
今日有同事最後一日"Am.CU,M.cSP5A L
同佢地相處左成年(friend果種)
臨走果時有d奇奇怪怪咁 有同事走好正常啫,正如你走一樣,我試過一年內有十幾個同事走,搞到個個月都有farewell party,錢都用咗唔少。啲friend嘅咪keep in touch囉! [quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2007-8-6 05:56 PM:T Cis&W
可能我比較少見jCLZT4W)R
(多數都係因為我走)'g n/Q0j[*s h
今日有同事最後一日0[ N+W2b(W)ZM
同佢地相處左成年(friend果種)\hs$~7Z2h$M pb^
臨走果時有d奇奇怪怪咁 [/quote]`l@*]+y
/QrI8Esi
兄弟!遲d會習慣架.
宜家你仲後生可以轉工,
到你年幾大,難轉嗰陣時,1c#Oh9G&[ cg)s$s
你就會見好多啦!
到時你就慣晒.
頁:
[1]