香港太多呢D人喇.....
[quote]Originally posted by [i]tonyma3729[/i] at 09:37 AM:"mwY3X
}N ~
我搭地鐵個時有條友仔明知d 人要捉住條柱....仲要bun 唒個身落條柱tim la..... [/quote]Uiz5QR6ej
+]P
[I9UO
我都試過...g{XbXgep
之後渣緊條柱,d手指骨谷曬出泥,佢一唉落泥即刻叔開:win:
香港真係越來越多呢類人,所以話,政府成日話中港融合,我本人就好有保留,有錢真係大哂?以前早國同胞冇錢,冇文化,都只係當佢地唔識野,只怪文革多年,攪到的人冇哂文化,冇哂道德。現在早國好多人富裕咗,讀書多咗,點知仲衰,好學唔學,學埋的財大氣粗,以為自己使得起錢就好了不起,所以有的國家咁唔歡迎佢地。因為有咗錢,佢地更加可以做好多破壞社會秩序0既事情。香港政府同好多人成日叫中港融合,如果攪到我地下一代好似現在早國0既下一代咁就真係慘!
[quote]Originally posted by [i]279x[/i] at 2007-8-25 05:16 AM:
香港真係越來越多呢類人,所以話,政... [/quote]