娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wong_hing_pan 發表於 2007-8-7 07:13 AM

自私賤女人

呢個自私賤女人, 一個屎忽座兩個位, 之後架車冇位都唔讓人bj5_jIl.E E
一隻狗屎腳踏在座位上, 講電話超大聲......
.D"e&E1f6X3N%v ?F;C5f@VVb
人渣玉照要多轉貼, 等佢親戚朋友都睇到, 再通知佢出名了!!!
eA}*U!]b ]c I iB2vx"dC
:angry::angry::angry:

渭d肆 發表於 2007-8-7 11:08 AM

點解香港咁多呢d人ga!我前排搭車都有d咁既事呀!
;~8c4X L)t Y-Z$i 不過係火車度!

msv 發表於 2007-8-7 04:36 PM

好明顯e個係上面落泥既

大優勢 發表於 2007-8-7 09:31 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-8-7 04:36 PM:
F!F m yi\ 好明顯e個係上面落泥既 [/quote] ]czh*G9K `'Uo
f-l f+`S
:haha::haha:9uCK3~ rOT_

{%y,^D!G `6we 下面上黎得吾得先

shehboy 發表於 2007-8-7 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-8-7 04:36 PM:Q dr;Ff B6]q^
好明顯e個係上面落泥既 [/quote]
F-I+||o]o)G2q
!Q6bllhU1K TE,o 100% sure 4nz!KWH|"`d;?n
:nogood:

水仙 發表於 2007-8-8 08:14 PM

呢條人渣 咁樣坐法 好想打佢-i6x4s{7SN ^;`,H
c'_p{v\#Q%k D
第三張隻腳係唔係樓主架?
k%RV0P:P)Z4aFC 佢隻臭腳飛過晒河 又唔理人感受 佢果頭近:mad:

bigfish 發表於 2007-8-9 04:59 AM

中國人真係...:nogood:
0g7L!t xDi 呢d 就係民族劣根性

andyandyandy 發表於 2007-8-9 05:15 AM

呢d人我都時常見,
]BS(H%\B+[E 正面講佢又唔想攪到自己激氣. j2ZgZ M/Q"z'W@1O
唯有[color=blue][size=10]忍[/size][/color]:hitwall:"d%?h Xbc-S

+JO,C??xk6U_ [[i] Last edited by andyandyandy on 2007-8-9 at 05:16 AM [/i]]

煎炒煮炸 發表於 2007-8-9 05:04 PM

千萬唔好同呢類人講道理......會永遠都講唔完的= ="

kcwong 發表於 2007-8-11 09:02 PM

我都有這樣的遭遇,十分討厭,真想教訓佢!

jonesfh 發表於 2007-8-15 11:10 PM

要是我的話我可能會勸她如過不聽的話我會大聲罵他的

ccl299 發表於 2007-8-16 09:40 PM

[quote]Originally posted by [i]水仙[/i] at 2007-8-8 08:14 PM:WU MuU,|[
呢條人渣 咁樣坐法 好想打佢4Z9T@(PHu'u
/L.FC}@d
第三張隻腳係唔係樓主架?BRhHe
佢隻臭腳飛過曬河 又唔理人感受 佢果頭近:mad: [/quote].i5?F9q`-j ?Ef*L
:angry::angry::mad::mad::mad::mad::gun::gun::gun::gun:

pigcat 發表於 2007-8-17 01:26 AM

好多呀嬸呀叔都係咁
#S9vA,D Fpl)Y|T:ld Fo:HcON'Sn
inconsiderate...:fight::fight::fight:

lee ba ba 發表於 2007-8-20 11:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

em610610 發表於 2007-8-21 01:33 AM

人地唔駛坐咩?!

tonyma3729 發表於 2007-8-21 09:37 AM

我搭地鐵個時有條友仔明知d 人要捉住條柱....仲要bun 唒個身落條柱tim la.....

︱ 綽〞 發表於 2007-8-22 06:21 PM

係咪大陸落黎架條仆街

train3898 發表於 2007-8-23 03:18 PM

too bad ...

GTOGTO 發表於 2007-8-23 04:59 PM

你應該叫佢坐返一個位
L["Bh!O$C.jF 唔係就通知車長 or 報警$nyWVH7mIc
呢度講無用

haukwankin 發表於 2007-8-23 05:33 PM

俾我會特登坐隔離個位掃開佢隻死人腳...

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.