娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tonylo 發表於 2007-8-7 03:46 PM

懷疑個男人係色狼..........

[b]<<轉載自2007-07-26"李天命網上思考>>[/b]
J3lH&XVt 今天放工在荔枝角在坐巴士返將軍澳,我坐上層尾二座位,而前座則有個十五六的學生妹獨自坐著,當時全車只有十多人左右.一路有人上車,可是,當架架車响深水埗埋站時,有個五十幾高瘦男人上左車,照慣例有得選擇既都唔會[撘枱]坐,通常大家都死埋一邊自己坐.不過個男人就好似有意咁坐埋前面個女仔度,佢仲一坐落位就縮起雙膝頂住前面椅背.因為新車的座位間有比較闊的空間,而正正坐在佢地後座的我幾乎清楚睇到佢不斷[射哩]眼偷望身邊哩個女仔.我留意到個女仔縮埋車窗果邊坐,盡量同個男人保持距離同時刻意面向窗外.架車越來越多人了,但個男人完全冇收歛,一路不斷[射哩眼]偷望個女仔.我覺得佢好可疑,而個女仔咁細個,若個男人真係色狼出手摸佢,佢都可能會唔敢出聲.我一路留意的同時我用手機進入建立訊息的版面打左哩段文字:[小心個男人有古怪,有事出聲,大把人幫你],然後我假裝係佢朋友由後面遞個手機埋去同佢講:[有訊息俾你喎.]對佢來講我都係個陌生男仔,一如所料佢個樣好錯愕咁[吓]左一聲,個男人想偷看電話內容,我立即瞪著佢並對個女仔講:[你自己睇.]個男人望住我.女仔看完輕輕點了一下頭,我收返電話坐好,估計我的舉動或許能令個男人以為我識得個女仔,就算佢對我所做的有懷疑,大概接下來佢都唔敢出手點個女仔掛.直到去到將軍澳翠林村個男人起身落車,男人行遠幾步個女仔戰戰兢兢咁起身(因佢都係哩個站落),臨走轉面來好細聲對我講:[唔該晒].而個男人轉身落樓梯果下就凶狠望著我,睇清楚佢個樣真係好鬼似色狼^ ^"
#xg!`n+}1I,i b HK,`GA&n-{
[[i] Last edited by Triangel on 2007-8-11 at 02:30 AM [/i]]

-仔仔仔- 發表於 2007-8-7 03:59 PM

香港有多d好似你咁好o既人就好喇
4uf.a$[6` 罪案都會少d呀!!

刺身仔 發表於 2007-8-7 03:59 PM

嘩~勇敢""你順便識埋個女仔la =]

msv 發表於 2007-8-7 04:04 PM

影埋佢相就到我同你講唔該曬...
8N8`:x'Pd1y ed人真係好多...

自由神 發表於 2007-8-7 04:10 PM

[quote]Originally posted by [i]刺身仔[/i] at 2007-8-7 03:59 PM:
\Dp/Tv 嘩~勇敢""[color=Red]你順便識埋個女仔la [/color]=] [/quote]
.K4Ggvm1R0K:` H%Ur [quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-8-7 04:04 PM: PBZX6^'S7o
[color=Red]影埋佢相就到我同你講唔該曬...[/color]
0T$s6o)Rov-dY ed人真係好多... [/quote]
7{~*?1D.ii 次級色狼:dev:

七星天使 發表於 2007-8-7 04:14 PM

樓主打字很快呢..:e`&T@&m^{TT
而且機智過人!
%I7eNj p 佩服!

自由神 發表於 2007-8-7 04:17 PM

其實香港地真係好多痴漢Q,IW&H O"P4M~1S"L
早排我o係某大學
:wQ(D-xFJH%H 有個女仔行行下跌左野落地,佢執果陣露左少少股溝
LP#s,u^0p#g2W 我認我係第一個睇到佢跌野同露野既5kG nbt5o2y ma
跟住我照行(我o係左邊,佢右)
-h"F6D\Q 點知我發現有一班男仔停o係度睇佢後面:giveup:
qf'i C#x*X5Iz 一邊睇一邊討論,最慘個女仔唔知
2W*ZVOY,v0Z 佢執完起番身發覺有一班男人o係佢後面,佢勁無奈.........-y }v#_ Y4XO
}OK@ ?3X#Z5m5P ?
連大學生都係咁啦!更何況係一個50歲既阿叔呀:nogood:

七星天使 發表於 2007-8-7 04:23 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-7 04:17 PM:
0{4oG v](]v[ 其實香港地真係好多痴漢+y r A w2sHLT
早排我o係某... [/quote]~'FxxQ IE|
不過D 50幾歲既阿叔發起惡黎都幾恐怖 =[_ v5_&thw
俾住我有咁既情況都唔知出唔出手好!

msv 發表於 2007-8-7 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at  04:10 PM:G/c:oOO [ e W#s-CT
9hy@9] T:^ a
+W*AV1@A6qz,sm
次級色狼:dev: [/quote]
,F;X NV-] j(E ;y@q0P o6f
我指影個男人..........

自由神 發表於 2007-8-7 04:30 PM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007-8-7 04:23 PM:
_yvQaw c.b
:q}&xo'F!z"l#SmA1M 不過D 50幾歲既阿叔發起惡黎都幾恐怖 =[
y5d,aR$p 俾住我有咁既情況都唔知出唔出手好! [/quote]
/U\J)g^ 我試過o係架巴士度俾個50歲既阿叔點錯相啦!
|;w&r:Z5Y*~y 佢好大份下嫁,手臂有紋身,不過唔高
3M(b1ue`a#Vh 我早過佢上車,坐佢後面,我合埋眼休息(基本上我無接觸過呢個人)
ez5J3\0m)N J 突然間佢破口大罵,係咁鬧我!c3u-KDP8E
我俾佢嚇醒左,不過佢鬧我既內容我完全唔知佢講咩?:haha:T,a3N6BM,fr y+k
跟住成車人望住我,我心諗:關我差事咩!訓緊覺呀大佬!
%~#OIC(B0kc6q.D y
w _h$E#CZ6W `5F 好快,我到站要落車SXF2hQ _ Z
佢鬧唔停咁
B1TL @.m3b L$S$H 不過我一企起身,佢就收口啦!km|t-\.h
可能佢見我高過佢,又唔係瘦果種掛
%W lQc8ME0e&vN 之後我行左出去等落車,佢就好似抽水咁細細聲咁鬧多句。
] S,?E:X!m)\ 4a2f8J W s
:giveup:呢單野真係摸不著頭腦:giveup:

七星天使 發表於 2007-8-7 04:42 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-7 04:30 PM:+Bz'O0g's%p(F
JL2sP7Js
我試過o係架巴士度俾個50歲既阿叔點... [/quote])~*YrI4o
咁搞笑=.=""
#J&~j*?9h8]l"[ 佢係咪有病架..

自由神 發表於 2007-8-7 04:45 PM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007-8-7 04:42 PM:
LW9FK#c o&?-\
7jK*L%{ Pu BZ se 咁搞笑=.=""
$x/Y7l#W7R$O,jC:{\+d 佢係咪有病架.. [/quote]6|D-D*H s6T;V
佢一定有病啦..........
%EW?Oh7L+fVq b%x1u 我都唔識佢:haha:

e_e 發表於 2007-8-7 05:08 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-7 04:45 PM:
8t,TsX#o%P,j Y
(Ij cit ym$_!T 佢一定有病啦..........
5VP9{Np_.I Tp\5\ 我都唔識佢:haha: [/quote]
]Fv1IYc!i-@sW0~ 我朋友都試過 :
8T^ X Ix]X/QnN 佢讓位比阿伯 , 點知仲比阿伯 : "唔駛拉 , 你地xx既學生唔鍾意讓人架馬~"/`-A7h:p@&W
:haha::haha::haha::haha::haha:

msv 發表於 2007-8-7 05:38 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at  05:08 PM:!p}^H's6zY?

Q0pT\3Z+C0@ 我朋友都試過 :,xQz8k&l{#c}~
佢讓位比阿伯 , 點知仲比阿伯 : "唔駛拉 , 你地xx既學生唔鍾意讓人架馬~"
O)L g/w#j.e-dR :haha::haha::haha::haha::haha: [/quote] U:YZ3O[ e VSG
~jF4~F+~"gdn+R
咁都比人小:haha:

BOYDWAN 發表於 2007-8-7 05:52 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-7 16:30:
\5x[.Ws@FU
X!{\o*QK 我試過o係架巴士度俾個50歲既阿叔點錯相啦!
C/g ~1c B8uv~R 佢好大份下嫁,手臂有紋身,不過唔高
cUX#QXe 我早過佢上車,坐佢後面,我合埋眼休息(基本上我無接觸過呢個人)
1Mf u8C0iY| 突然間佢破口大罵,係咁鬧我!.w iT.xs'THR
我俾佢嚇醒左,不過佢鬧我既內容我完全唔知佢講咩?:haha:
ag%h'c,is&W 跟住成車人望住我,我心諗:關我差事咩!訓緊覺呀大佬!
E4j5v!I$K '~p w"~(S ]+G
好快,我到站要落車
:n*f2b^Sf$` 佢鬧唔停咁I(|+Z:lm-o K
不過我一企起身,佢就收口啦!{8@}8pDB}.h
可能佢見我高過佢,又唔係瘦果種掛
K Pl R t&gMw 之後我行左出去等落車,佢就好似抽水咁細細聲咁鬧多句。
n$nsUY K2zD|&PN
Q/E.Woh;^ :giveup:呢單野真係摸不著頭腦:giveup: [/quote]1VW-q5@ U7B)r

w*N~+b@5K4o9u%Y @9CJB)\7Ve`N
佢物就係鬧你訓教咯~~~:lol:
e aAk9Z+n%q}-|;j+l
G-x K P.Le(m
4D*B$^KF9o
{#LPb BJi kKF wC
0D.S6fg3mN

%Y/_$wer"`z?-Z uI@ \k&ey!q
LPHBp%Ux
Y([~_)m(Ua(`0v6G
^VAT;l,Z nQ|)Z
,_c,y V1RX:z {g#j8y

x*HEZ)F!j
){qj7L.XsO:j{"y
(Q%Y f?1[}CUYs
]5Q U{)]0A5a e#s@6E9f
rg A[ o*c J%p&l4V)x?[B

0h t5f7D0X;dv_5RDid 因為人地呀叔想識你同你傾偈吖嘛~:naughty:

BOYDWAN 發表於 2007-8-7 05:54 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2007-8-7 17:08:\3g2U3cVP

0Wc r-k~Q 我朋友都試過 :~0RhACjS
佢讓位比阿伯 , 點知仲比阿伯 : "唔駛拉 , 你地xx既學生唔鍾意讓人架馬~" ]Z5~3HZJ
:haha::haha::haha::haha::haha: [/quote]2Ii#ivMB@\

[#oA"[!s5_6[7X!H+w c2I c Z+|!X{
pu4~p#yC2d
有可疑!:lol:5Pd-|Q.{$Ip7M+t

:i?L;Oj.z%YqY2? 第一,你有咁好死?:dev:7KW S XM%s
第二,你喺張櫈做過d 乜嚟先?:naughty:

我愛章小慧 發表於 2007-8-7 05:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

CHECSS 發表於 2007-8-7 06:02 PM

[quote]Originally posted by [i]tonylo[/i] at 2007/8/7 15:46:^9Vn:\I/V
今天放工在荔枝角在坐巴士返將軍澳,我... [/quote]e*j#o-F o g7H5M
荔枝角在坐巴士返將軍澳 ??? 98C ???

ronald001120 發表於 2007-8-7 06:43 PM

香港日本化
2Vox I%L6I-Nv6|,a 好多麻甩佬有老婆唔搞
0kb5i9I ]r1u 睇av睇上腦? vmBxrB.v
做痴漢

red0011101 發表於 2007-8-7 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2007-8-7 06:43 PM:tY?3w9[^
香港日本化
YRBV,Q6Q+D6B 好多麻甩佬有老婆唔搞 f/j f3n}v
睇av睇上腦{ a|Z7]&S*@
做癡漢 [/quote],Srfeq%u?:Uwl

)H;~%d^/\y*sxa
I |P,_&{ :agree::agree::agree:...and so many ppl also records it as a movies upload on  web...........quite bad lor ....but ppl also like to see :haha:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.