娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tonylo 發表於 2007-8-7 03:46 PM

懷疑個男人係色狼..........

[b]<<轉載自2007-07-26"李天命網上思考>>[/b]oKhQC&y&e
今天放工在荔枝角在坐巴士返將軍澳,我坐上層尾二座位,而前座則有個十五六的學生妹獨自坐著,當時全車只有十多人左右.一路有人上車,可是,當架架車响深水埗埋站時,有個五十幾高瘦男人上左車,照慣例有得選擇既都唔會[撘枱]坐,通常大家都死埋一邊自己坐.不過個男人就好似有意咁坐埋前面個女仔度,佢仲一坐落位就縮起雙膝頂住前面椅背.因為新車的座位間有比較闊的空間,而正正坐在佢地後座的我幾乎清楚睇到佢不斷[射哩]眼偷望身邊哩個女仔.我留意到個女仔縮埋車窗果邊坐,盡量同個男人保持距離同時刻意面向窗外.架車越來越多人了,但個男人完全冇收歛,一路不斷[射哩眼]偷望個女仔.我覺得佢好可疑,而個女仔咁細個,若個男人真係色狼出手摸佢,佢都可能會唔敢出聲.我一路留意的同時我用手機進入建立訊息的版面打左哩段文字:[小心個男人有古怪,有事出聲,大把人幫你],然後我假裝係佢朋友由後面遞個手機埋去同佢講:[有訊息俾你喎.]對佢來講我都係個陌生男仔,一如所料佢個樣好錯愕咁[吓]左一聲,個男人想偷看電話內容,我立即瞪著佢並對個女仔講:[你自己睇.]個男人望住我.女仔看完輕輕點了一下頭,我收返電話坐好,估計我的舉動或許能令個男人以為我識得個女仔,就算佢對我所做的有懷疑,大概接下來佢都唔敢出手點個女仔掛.直到去到將軍澳翠林村個男人起身落車,男人行遠幾步個女仔戰戰兢兢咁起身(因佢都係哩個站落),臨走轉面來好細聲對我講:[唔該晒].而個男人轉身落樓梯果下就凶狠望著我,睇清楚佢個樣真係好鬼似色狼^ ^"(s1OhAf YIj

9~?o a4}aN_ [[i] Last edited by Triangel on 2007-8-11 at 02:30 AM [/i]]

-仔仔仔- 發表於 2007-8-7 03:59 PM

香港有多d好似你咁好o既人就好喇QvKG c;F U8O&X
罪案都會少d呀!!

刺身仔 發表於 2007-8-7 03:59 PM

嘩~勇敢""你順便識埋個女仔la =]

msv 發表於 2007-8-7 04:04 PM

影埋佢相就到我同你講唔該曬...aq5g^/x7O
ed人真係好多...

自由神 發表於 2007-8-7 04:10 PM

[quote]Originally posted by [i]刺身仔[/i] at 2007-8-7 03:59 PM:,g1sr3ZV,}@)gf
嘩~勇敢""[color=Red]你順便識埋個女仔la [/color]=] [/quote]T'UT,Qt"w
[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-8-7 04:04 PM:
Zh RF7r [color=Red]影埋佢相就到我同你講唔該曬...[/color])G)J/z;y8w
ed人真係好多... [/quote])\lZE2G0I6r?y:_9I
次級色狼:dev:

七星天使 發表於 2007-8-7 04:14 PM

樓主打字很快呢..[ P?O/u:T3X9j\
而且機智過人!
,\4PURs(GM 佩服!

自由神 發表於 2007-8-7 04:17 PM

其實香港地真係好多痴漢
-K}.o R;n,z(A 早排我o係某大學(c$@j#P,g)azU
有個女仔行行下跌左野落地,佢執果陣露左少少股溝
?W`.a%N hx7ql 我認我係第一個睇到佢跌野同露野既@)BPe&I
跟住我照行(我o係左邊,佢右)
JJD:O.Aa_ 點知我發現有一班男仔停o係度睇佢後面:giveup:
sO{;]:m^.\4Nm 一邊睇一邊討論,最慘個女仔唔知
I%W6Drd"a-STC Fc-B 佢執完起番身發覺有一班男人o係佢後面,佢勁無奈.........
,@y v}DUCe "|6R;Qhea3{_5o U
連大學生都係咁啦!更何況係一個50歲既阿叔呀:nogood:

七星天使 發表於 2007-8-7 04:23 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-7 04:17 PM:
w\D6oqgtp$~ 其實香港地真係好多痴漢
!jWu7b(pus(c 早排我o係某... [/quote]B T6vKL8^7a4S t*P2{jPe
不過D 50幾歲既阿叔發起惡黎都幾恐怖 =[^ wV5gB k)gf@2j
俾住我有咁既情況都唔知出唔出手好!

msv 發表於 2007-8-7 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at  04:10 PM:!O"u x.~ K"x!}
A9Wp2Q7J1xh
%?4s8] Fmg5dx)O R
次級色狼:dev: [/quote](]^4J Y%f

-j,}fHl7Q.X 我指影個男人..........

自由神 發表於 2007-8-7 04:30 PM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007-8-7 04:23 PM:(]9lwPM+F

,P*R5\#y BZ 不過D 50幾歲既阿叔發起惡黎都幾恐怖 =[i+Y3\YAI'Wp
俾住我有咁既情況都唔知出唔出手好! [/quote]S&Z|O)r#b3Qd
我試過o係架巴士度俾個50歲既阿叔點錯相啦!Yi%J%v v%b6o N5m)s1P
佢好大份下嫁,手臂有紋身,不過唔高o o^$`)L'A${
我早過佢上車,坐佢後面,我合埋眼休息(基本上我無接觸過呢個人)
`"lki_N*q 突然間佢破口大罵,係咁鬧我!
#a2n_ T9dl,z@Kb}*~ 我俾佢嚇醒左,不過佢鬧我既內容我完全唔知佢講咩?:haha:
@q}2cJi 跟住成車人望住我,我心諗:關我差事咩!訓緊覺呀大佬!AB+jdx!h!RUF
,Xny[(L(E.?\0{
好快,我到站要落車
K/eX6~E6lzsh 佢鬧唔停咁
/T(u x[_$UUz 不過我一企起身,佢就收口啦!3j9PeK2tl)Z8D5l1w
可能佢見我高過佢,又唔係瘦果種掛"]T0rkC
之後我行左出去等落車,佢就好似抽水咁細細聲咁鬧多句。
u*HQFo
p;f2{1H,eNF8K7J]%k :giveup:呢單野真係摸不著頭腦:giveup:

七星天使 發表於 2007-8-7 04:42 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-7 04:30 PM:
;e&R I~5Q i V
8uLp%P[a 我試過o係架巴士度俾個50歲既阿叔點... [/quote]
9e$Fl:{0NZ3Z v%p 咁搞笑=.=""
s.F XS%i;z5^ 佢係咪有病架..

自由神 發表於 2007-8-7 04:45 PM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007-8-7 04:42 PM: fJCix
(w o4|xi?
咁搞笑=.=""\,@ G tg2T0\2z
佢係咪有病架.. [/quote]_2X6M!W`.j
佢一定有病啦..........6w/G3Cx|C8z:?[6n
我都唔識佢:haha:

e_e 發表於 2007-8-7 05:08 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-7 04:45 PM:3W[2g]jtNU,[Z

j7E3M8Cs 佢一定有病啦..........
iIJ'Wz+R 我都唔識佢:haha: [/quote]
H} ?%_E8FB BD 我朋友都試過 :4ho$`3k{3n2`\Y
佢讓位比阿伯 , 點知仲比阿伯 : "唔駛拉 , 你地xx既學生唔鍾意讓人架馬~"gD_A9G2u-G-V
:haha::haha::haha::haha::haha:

msv 發表於 2007-8-7 05:38 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at  05:08 PM:)[4JH0u7U%E;C"o

-Q-I|^o"M FcZ 我朋友都試過 :1dA6z2|s'_1G
佢讓位比阿伯 , 點知仲比阿伯 : "唔駛拉 , 你地xx既學生唔鍾意讓人架馬~"
Y$i^#w4X!{\8q :haha::haha::haha::haha::haha: [/quote]1o9b5M6G2u
;d.rR g9M#NH!n%m
咁都比人小:haha:

BOYDWAN 發表於 2007-8-7 05:52 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-7 16:30:
#E&|Y3[k Z _S 'L(WF9^ `,~
我試過o係架巴士度俾個50歲既阿叔點錯相啦! ?X*V\Fp%]8~'|
佢好大份下嫁,手臂有紋身,不過唔高?phB2wK2dk
我早過佢上車,坐佢後面,我合埋眼休息(基本上我無接觸過呢個人)Q$N'|(S)WE+z'k
突然間佢破口大罵,係咁鬧我!I3Yg N7P6c"D
我俾佢嚇醒左,不過佢鬧我既內容我完全唔知佢講咩?:haha:4oy*xfv'V@-W
跟住成車人望住我,我心諗:關我差事咩!訓緊覺呀大佬!9Jx9mXe
,]&T+TgO'_\1i9@
好快,我到站要落車
j q4f+UU/_1~R0lh 佢鬧唔停咁2Ia!_#bal
不過我一企起身,佢就收口啦!Dn.N9Lw3Q J3K f
可能佢見我高過佢,又唔係瘦果種掛VOmL8qR5h!r2_
之後我行左出去等落車,佢就好似抽水咁細細聲咁鬧多句。
'y"}-e#T X!ql LB
3zwqW] R :giveup:呢單野真係摸不著頭腦:giveup: [/quote]&W6{Y/I$H@G:{&cT ^
*x%vu H~:t4A \

%u5U3X/]nu!V+FU 佢物就係鬧你訓教咯~~~:lol:*N"Is7[f

5nh#c#@!Ty'nJ1g_
fL-dK p:B;S Y1c[S,@\

gq%^7~)?j @*y
m[9q^6H4p^
)fX*R%Jz D xB ` (b8~9L,ss(vwl

(E:AT4A0@ r j;S jg P]S:xfil4g
9Z[O.g d"^K `
F*ElD;]"]\^
aJz#b!k`]+Q,b(s

X E'I,A;\f
1|f9N3pwFY!? Y.q@7`9~3I-]

|$U2T-R]h N J@4C'PL*V

MuCCW7@!gq 因為人地呀叔想識你同你傾偈吖嘛~:naughty:

BOYDWAN 發表於 2007-8-7 05:54 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2007-8-7 17:08:p m)iX6~"Y Q
;a m+U__7dy2]:i
我朋友都試過 :
:C+k5rdY0}}2` 佢讓位比阿伯 , 點知仲比阿伯 : "唔駛拉 , 你地xx既學生唔鍾意讓人架馬~"
IN3gO ZN#z :haha::haha::haha::haha::haha: [/quote]-U;cGr-E7O/x
#f#`]A d*g `3i,N
7Z ` JS;B^Wm*^

NN SK1~G _ 有可疑!:lol:]7v cVM;CR
a'lb7Ft)_PMT
第一,你有咁好死?:dev:
6^'f jY ~Bk 第二,你喺張櫈做過d 乜嚟先?:naughty:

我愛章小慧 發表於 2007-8-7 05:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

CHECSS 發表於 2007-8-7 06:02 PM

[quote]Originally posted by [i]tonylo[/i] at 2007/8/7 15:46:B |-_? bcm
今天放工在荔枝角在坐巴士返將軍澳,我... [/quote]uS4C*s4d bNV&\wy
荔枝角在坐巴士返將軍澳 ??? 98C ???

ronald001120 發表於 2007-8-7 06:43 PM

香港日本化0E tD F3o+l T)W`
好多麻甩佬有老婆唔搞
j0IZq ^"su7P 睇av睇上腦4V.r`8PXt
做痴漢

red0011101 發表於 2007-8-7 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2007-8-7 06:43 PM:
-Q*K$lB\P/G~ 香港日本化5~ ~`{1b9f^Z`@
好多麻甩佬有老婆唔搞
?tL:bS_3@-|M!q 睇av睇上腦
s^F/c!M9y 做癡漢 [/quote]K]bxs8L6v

hD!U%B,j]
c8Ja&l%`v :agree::agree::agree:...and so many ppl also records it as a movies upload on  web...........quite bad lor ....but ppl also like to see :haha:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.