娛樂滿紛 26FUN's Archiver

eqhigh 發表於 2007-8-7 07:42 PM

8-8會考放榜發洩區 (特此祝福各版友及兄弟duff!)

[b][color=Green]88除左可以解作同朋友講byebye之外
"~ Ks#|n"F4D_8W:^ 仲代表左一個日子;一個對一班中五生好重要既日子;一個令全部會考生感到緊張既日子
9G\:U/X"L 甚至擔憂或者恐懼...:(:(:(
o.fOx KUYf@ z2_ 我諗即使係對自己極有信心既人,多多少少都總會緊張。:o:o:o
&x tr RF2C )r6z Vp[-MFr
聽日,就係依一個大日子既來臨啦。;););) U+p$j)aKJ4w3]
I|s x,X Z
可唔可以原校升讀,又或者未來出黎工作,都需要睇依一張成績單。;);)}c p)o#? bBi g.L

2y EqrY#k{ 考得好既,聽日拎完成績表,可以放鬆一下,與好友、親人盡情耍樂吧:clap::clap::clap:;#KI:j9_#o*n
考得唔好既,唔好灰心,一次既失手並唔係世界末日,冷靜d諗下點做,千祈唔好放棄,繼續追尋自己既目標啦。:agree::agree::agree:[/color][/b]%L(F4H*g9o4tQ2R0Z

*L4j(qb"l]Ig+S [b][color=Purple]我並不是今屆會考生,但我曾經亦感受過你地而家既感覺
_;}Q}fWR 而且一個月多前,我亦要面對另一個非常重要既考試放榜
*Q,]!A/A+u 幸好,我得到了一班朋友既鼓勵,包括一班EF既兄弟。:good::good::good:x ai?Gi|~@
得到佢地既鼓勵,我信心亦增加不少:agree::agree::agree:[/color][/b]7jv"_6p"j~$qtt
3BD)x iX hV-t8LJ0K
[b][color=Purple]我記得果一次,有一位兄弟對我作出了很大的祝福:agree::agree:
1?(y;f2OO 今日,就輪到佢啦,作為兄弟,點可以唔祝福番佢?;););)+FL N-{q1?-{"]4g
佢就係.........[color=Orange]E.D[/color]!:kiss::kiss::kiss:[/color][/b]
ycT^#ckuO
Q](r wS*^'d [b][color=Orange]Duff:一年前既果個暑假,就係我地相識既時候,當時,三劍俠首次聚頭!:clap::clap::clap::love:
4GT.?.^N)K_B(fp:| 一年後,睇住我依位兄弟,一路一路咁長大。:cheers::cheers:"H7Ww|ax;\4C
我一直覺得,Duff你既才華,天份都非常高。:agree::agree::agree:$^S}a+A
在我心目中,沒甚麼事可以難倒你,或者把你擊倒:):):)
+|/S5V8p O4G } 就憑依一樣,我知道今次依個考驗係唔會將你打低既。:):):)
"V"s?Ea"Y8j 客套話不多說了,我知你一定有自己既計劃同方法,去解決你面前既一個個難題。2{tgJ5By3Sr
去吧!Duff!:kiss::kiss:[/color][/b]f%ptC2j'p0~X M
D(O@5w"O8[ xWo

y{},o7Yq6N [color=Green][size=6]希望大家可以比d祝福同佢地啦:agree::agree::agree:[/size][/color]
`_+uM x.["[ \$}
!V`D/Y6s~ [[i] Last edited by BOYDWAN on 2007-8-7 at 08:53 PM [/i]]

pkbrian 發表於 2007-8-7 07:59 PM

乜你剩係祝福duffy兄架 :cry::cry::cry::cry:
`8ap_a#g#N qG)xo)S
我都係聽日放榜的........:cry::cry::cry:B LeL+Sb{X*y

V3S h&~K} 我now 唔係驚夠唔夠分升中六lki$l tZn/n+F
而係驚中文合唔合格.......0cS/Vc9o+H

$^@ QUU(A4_.zd 比個咁既垃圾中文老師教左2年..........:cry::cry::cry::cry::cry::cry: n)h2ipRj+P{$a
WB su^t S

'jo)B y/o;GT4xR x 最尾果句
5K5a#rE4Td1f .i9muR,_ T
[size=6][color=Red]希望各位收到成績唔好氣餒,FcVPP#s!W c1cN
明天會更好[/color][/size]

eqhigh 發表於 2007-8-7 08:09 PM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2007-8-7 07:59 PM:.C,wmf:n_ a
乜你剩係祝福duffy兄架 :cry::cry::cr... [/quote]
&|+N(AcO3_ y BmYdJ!vY^X
係啦brian兄,,係依度唔敢嗌你前面果兩個字:P:P:P xb4J;Kb:[.J
比d唔好既老師教真係好慘,,想學野都唔得..
p?|my#a 雖知要靠自己一個讀幾咁難:o:o:o
:AR?fww[1{)w-fU 你點呀..plan定晒未?:) P ?c7eB"] h

vB9T&r.m brian兄,加油呀!

pkbrian 發表於 2007-8-7 08:26 PM

[quote]Originally posted by [i]eqhigh[/i] at 2007-8-7 08:09 PM:
B-x4].M:pEO Dx]?*V qc"h;g EM"\6m+X
r(^)H yY1AM.f-_ H
係啦brian兄,,係依度唔敢嗌你前面... [/quote].k@/` O)^Q|b2m

k.D(oz]o'm plan好晒了:lol::lol:
ri@Q/~vWv YC'fc h O(]
plan埋如果失手要點 :o:o:o
jk3wq5q@ ?;z
B4kQ#o J'xyj@ 升原校機率應該有百份之七十 :good:

seafireson2 發表於 2007-8-7 08:29 PM

點唱比所有會考生
:Y]l egu+_ I Beyond-不再猶豫'B `1M@'I"k e
[url=http://www.youtube.com/watch?v=HXXeBfppYoU]http://www.youtube.com/watch?v=HXXeBfppYoU[/url]

sang50 發表於 2007-8-7 08:39 PM

我好緊張呀,,,,聽日拎到幾多分1e-a/M0BF4HV
好驚屋企人會對我好失望=/\=

Edgar_Davids 發表於 2007-8-7 08:50 PM

[quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 7-8-2007 20:39:.g.dzBw7mjx#J[5PJ
我好緊張呀,,,,聽日拎到幾多分f {f)?mqx9{U3Z
好驚屋企人會對我好失望=/\= [/quote]|c]X#] s0Q

xx~*s3[y 我係非常擔心失手...始終嗰排心理同生理質素唔在狀態....:(:(:(
_G!B{1c)L2t 最驚係差一、兩分而要等第二階段.....:(:(:(:( t'R+WQj%ep

"o`glf^TyF 而家惟有希望有把握既 PA/ Chin./Hist. 最少都要C/Grade 4.......:o:o:o:o

sang50 發表於 2007-8-7 08:58 PM

我而家已經冇哂心情,,,,
4c(? b~ }*c 我到左今日都唔緊張,,唔驚
-K?8j-X XYek 但係而家....=/\=唉

月月鳥 發表於 2007-8-7 09:12 PM

送比大家, 張敬軒既"放榜"p5`@r,dA

0_5X:^nfA V8~)A [url]http://www.divshare.com/download/1493414-79c[/url]

米多人不怪 發表於 2007-8-7 09:42 PM

[color=Blue]自由人U0y \Fd

$J1q/T? g;w?A9xp
2Q w{(^X? 時間沒有因傷痛放慢了
rJ4Z*j5k&| 似沒有句號唧逅點
IE+d9N)_!oZr _ 路是星火的續延
-k)~mEY0d8Y$b
2asv0D.l-Q Hy"~v5r:@ 目光 沒有因天氣變壞了'L1MFb_ v4MI$t
往日那熾熱會蓋掩
!j\@(kSo7m 但是一顆心不變
hj0R$J f!|u_ :i1l J.q{8f*RYUo w
別去了你 我只有漂蕩A@%@"M%G
望著街角但我找不到有一絲的曙光
'A6z/b2BflM F 如明天如若果真的好點過
Wn7w+@n8D9sLn%| 只要不再感到肚餓$JJs4t `
無不必的枷鎖
%T;LY |VK @N$B#~ SV,T Wk Wp'J\1g`:v Q
若我可飛 我會飛得很遠r3s8jB-eE3hH
若我會走 我會走得很遠 MST.w(D,~/B-Ss
-FK1hFa C
人生 或會將方向倒亂了
xzP*~p6P;@~1G 你與我縱是最渺小 夢是多麼的緊要[/color]

CHECSS 發表於 2007-8-7 09:46 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2007/8/7 21:12:1]*H+b+juEW
送比大家, 張敬軒既"放榜"
2Dq({!Trj2@X
N1Z~,FMT7l [url]http://www.divshare.com/download/1493414-79c[/url] [/quote]
"DI1l"o]_"`(sv 我又送 .......... :P:P:P
3})hUhGO "B EYU#z
Daniel Powter既 Bad Day :clap::clap::clap:$i ^IB)G0e hX
[url]http://www.divshare.com/download/1493705-fed[/url]

leefai0013 發表於 2007-8-7 10:19 PM

[quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 2007-8-7 08:58 PM:_'zO1s k0Ew#pa
我而家已經冇哂心情,,,,
3i"j&LDG~:p y 我到左今日都唔緊張,,唔驚
4}8y qHQI+YFd&? 但係而家....=/\=唉 [/quote]{*e0vi O-PV
係loX O)OI_d
除非平時成績好好lasGm'BuM
否則一定驚'x*]/F4v:b*L:@d

Z+RovD I jV 我都係今屆!

sang50 發表於 2007-8-7 10:37 PM

[quote]Originally posted by [i]leefai0013[/i] at 2007-8-7 10:19 PM:%Y3N u;U6\ n'V

B6Pc*FH4k1H-D 係loL:@^ s/tS+b7fF1?
除非平時成績好好lakf:}0|)Yu O3u
否則一定驚
%{4F'T{9| O2xd6pl,?
我都係今屆! [/quote]
X3d/|:i i0K3ps
-@$yV5u;j'{ 最怕就係唔知到時點面對屋企人

pigcat 發表於 2007-8-7 10:55 PM

各位巴打t8mKd(Fr@ y JN

gFq5o5\ e(C 祝你地聽日順順利利:agree:` JNV9TT}m

;`,}lo{P N{ 考得好要再接再厲:good:*@`~3d{3E7fVz
%v0n?|+~;u3M
幹埋高考佢:clap:
2V#Q Uq:c!a&r`h 5OHSb)b{
如果好到拔埋尖就咁好!!!:cheers:
Zw:G;`&r
e&G$M8uFv 考得唔好
/FJ&rvqA4r~4Z.h2Iu
3l#Bm Mn 唔洗氣餒
}`2Z0n[w0pL |%X R
7['J)u4p(CB:ug/W] 一次失敗唔代表乜
`+m2Wv/m dM8l']&_7{
最緊要係肯繼續努力
u8E*eO g*U
` Z:t!i Ly2E1U 永不言敗
dN%s:`~N^8r} *l(ydD!m.h
我而家有個大學同學當年會考都係得13分ja ma!!
2J[,VamD O0h
U8Dr2l\ 加油!!ryc4Y HM)E

2`#Nfn;a%C5S 只要升到中六
$We\yvH't&r p O,q $i{6xi4@/P
你同考到廿幾分果d都係一樣從頭開始
5q l}p-psHa(~p 1MK2Sb/U/R$K
加油呀!:gun::gun::gun:

CHECSS 發表於 2007-8-7 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007/8/7 22:55:I8}Db6o!C
各位巴打
4l9x{ q%F~2mWJ
(Pj+wa9~jXY-O Z*u6t 祝你地聽日順順利利:agre... [/quote]*o2vS6}!{
請問 , 會考得13分點入大學 , 重讀 ??? :confused::redface::redface:

leefai0013 發表於 2007-8-7 11:48 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-8-7 11:38 PM:
&a&P?7n}
],dZ.O![Bv\@[^ 請問 , 會考得13分點入大學 , 重讀 ??? :confused::redface::redface: [/quote]6Fw]kia e1|
可能有中學收佢讀中六姐
b1Y*~&G.mg;pC)q
N9u?o_1e x [quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 2007-8-7 10:37 PM:
E/cv3e7D g J&wz B ?L$? W#`q5Q(Y^Ryy

1i%t q h#G'A0r 最怕就係唔知到時點面對屋企人 [/quote]}ycF`.s@.]
我都係咁話

ASPP 發表於 2007-8-7 11:55 PM

希望各位應屆會考生
U#M0ly'_/^kw 聽日放榜順順利利
0Tue&o7]\])x 考得唔好geiw(vW0T8c!c)}
唔好灰心
v3AY&Z%pr s
2L,x&wY%V"yg 記住條條大路通羅馬 !!!

物__ 發表於 2007-8-8 12:03 AM

放心啦"@p O7I2Vn{
大家努力不會白費
+P Z6g]'y5qr-n5D,P 何況ce 只係一生的其中一關i^$f @ lB k o+{&M

5oCQ2I)k o+ll btw,祝福你地拎到好成績

wer 發表於 2007-8-8 12:08 AM

其實會考只是一個人一生要經歷過的一個小難題,就算今次衰左,都不是代表失敗,相反,將來可能仲可以獲得更大的成功,就好似曾特首都在會考度肥過佬,依家味一樣做到特首,因此大家面對放榜嗰陣,唔使咁緊張,最重要要以平常心觀之,只要在考試期間發揮出百分之百的水準,用全力去考,咁就對得住自已同埋你既屋企人.另外,現在的會考生有大把路任行,大家一定找到自己想行既路3b-K7YQbR o}4T

i,b/o5N*|P [b][size=5]加油呀!應屆會考生[/size][/b]

ronald001120 發表於 2007-8-8 12:19 AM

會考生7`"Zq6vE
唔駛甘擔心
.qk&n0XOQL 考得唔好唔緊要S.l1g1M&bk
依家唔同以前O U+@P1u"O9J}0U2c3sx
大把出路
Vl(yRFr-s 只要你肯讀d"gT5~x
無話唔得

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.