8-8會考放榜發洩區 (特此祝福各版友及兄弟duff!)
[b][color=Green]88除左可以解作同朋友講byebye之外仲代表左一個日子;一個對一班中五生好重要既日子;一個令全部會考生感到緊張既日子
甚至擔憂或者恐懼...:(:(:(
我諗即使係對自己極有信心既人,多多少少都總會緊張。:o:o:o
)r6z Vp[-MFr
聽日,就係依一個大日子既來臨啦。;););) U+p$j)aKJ4w3]
I|sx,X Z
可唔可以原校升讀,又或者未來出黎工作,都需要睇依一張成績單。;);)}cp)o#?bBi g.L
考得好既,聽日拎完成績表,可以放鬆一下,與好友、親人盡情耍樂吧:clap::clap::clap:;#KI:j9_#o*n
考得唔好既,唔好灰心,一次既失手並唔係世界末日,冷靜d諗下點做,千祈唔好放棄,繼續追尋自己既目標啦。:agree::agree::agree:[/color][/b]%L(F4H*g9o4tQ2R0Z
[b][color=Purple]我並不是今屆會考生,但我曾經亦感受過你地而家既感覺
而且一個月多前,我亦要面對另一個非常重要既考試放榜
幸好,我得到了一班朋友既鼓勵,包括一班EF既兄弟。:good::good::good:x ai?Gi|~@
得到佢地既鼓勵,我信心亦增加不少:agree::agree::agree:[/color][/b]7jv"_6p"j~$qtt
3BD)x iX hV-t8LJ0K
[b][color=Purple]我記得果一次,有一位兄弟對我作出了很大的祝福:agree::agree:
今日,就輪到佢啦,作為兄弟,點可以唔祝福番佢?;););)+FL N-{q1?-{"]4g
佢就係.........[color=Orange]E.D[/color]!:kiss::kiss::kiss:[/color][/b]
[b][color=Orange]Duff:一年前既果個暑假,就係我地相識既時候,當時,三劍俠首次聚頭!:clap::clap::clap::love:
一年後,睇住我依位兄弟,一路一路咁長大。:cheers::cheers:"H7Ww|ax;\4C
我一直覺得,Duff你既才華,天份都非常高。:agree::agree::agree:$^S}a+A
在我心目中,沒甚麼事可以難倒你,或者把你擊倒:):):)
就憑依一樣,我知道今次依個考驗係唔會將你打低既。:):):)
客套話不多說了,我知你一定有自己既計劃同方法,去解決你面前既一個個難題。2{tgJ5By3Sr
去吧!Duff!:kiss::kiss:[/color][/b]f%ptC2j'p0~XM
D(O@5w"O8[ xWo
[color=Green][size=6]希望大家可以比d祝福同佢地啦:agree::agree::agree:[/size][/color]
[[i] Last edited by BOYDWAN on 2007-8-7 at 08:53 PM [/i]] 乜你剩係祝福duffy兄架 :cry::cry::cry::cry:
qG)xo)S
我都係聽日放榜的........:cry::cry::cry:B LeL+Sb{X*y
我now 唔係驚夠唔夠分升中六lki$l tZn/n+F
而係驚中文合唔合格.......0cS/Vc9o+H
比個咁既垃圾中文老師教左2年..........:cry::cry::cry::cry::cry::cry:n)h2ipR j+P{$a
WB su^ t S
最尾果句
.i9muR,_T
[size=6][color=Red]希望各位收到成績唔好氣餒,F cVPP#s!W c1cN
明天會更好[/color][/size] [quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2007-8-7 07:59 PM:.C,wmf:n_ a
乜你剩係祝福duffy兄架 :cry::cry::cr... [/quote]
BmYdJ!vY^X
係啦brian兄,,係依度唔敢嗌你前面果兩個字:P:P:P xb4J;Kb:[.J
比d唔好既老師教真係好慘,,想學野都唔得..
雖知要靠自己一個讀幾咁難:o:o:o
你點呀..plan定晒未?:)P?c7eB"] h
brian兄,加油呀! [quote]Originally posted by [i]eqhigh[/i] at 2007-8-7 08:09 PM:
qc"h;g EM"\6m+X
r(^)HyY1AM.f-_ H
係啦brian兄,,係依度唔敢嗌你前面... [/quote].k@/`O)^Q|b2m
plan好晒了:lol::lol:
YC'fc hO(]
plan埋如果失手要點 :o:o:o
升原校機率應該有百份之七十 :good: 點唱比所有會考生
Beyond-不再猶豫'B `1M@'I"ke
[url=http://www.youtube.com/watch?v=HXXeBfppYoU]http://www.youtube.com/watch?v=HXXeBfppYoU[/url] 我好緊張呀,,,,聽日拎到幾多分1e-a/M0BF4HV
好驚屋企人會對我好失望=/\= [quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 7-8-2007 20:39:.g.dzBw7mjx#J[5PJ
我好緊張呀,,,,聽日拎到幾多分f {f)?mqx9{U3Z
好驚屋企人會對我好失望=/\= [/quote]|c]X#]s0Q
我係非常擔心失手...始終嗰排心理同生理質素唔在狀態....:(:(:(
最驚係差一、兩分而要等第二階段.....:(:(:(:( t'R+WQj%ep
而家惟有希望有把握既 PA/ Chin./Hist. 最少都要C/Grade 4.......:o:o:o:o 我而家已經冇哂心情,,,,
我到左今日都唔緊張,,唔驚
但係而家....=/\=唉 送比大家, 張敬軒既"放榜"p5`@r,dA
[url]http://www.divshare.com/download/1493414-79c[/url] [color=Blue]自由人U0y\Fd
時間沒有因傷痛放慢了
似沒有句號唧逅點
路是星火的續延
目光 沒有因天氣變壞了'L1MFb_ v4MI$t
往日那熾熱會蓋掩
但是一顆心不變
:i1lJ.q{8f*RYUow
別去了你 我只有漂蕩A@%@"M%G
望著街角但我找不到有一絲的曙光
如明天如若果真的好點過
只要不再感到肚餓$JJs4t`
無不必的枷鎖
SV,TWk Wp'J\1g`:v Q
若我可飛 我會飛得很遠r3s8jB-e E3hH
若我會走 我會走得很遠 MST.w(D,~/B-Ss
-FK1hFa C
人生 或會將方向倒亂了
你與我縱是最渺小 夢是多麼的緊要[/color] [quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2007/8/7 21:12:1]*H+b+juEW
送比大家, 張敬軒既"放榜"
[url]http://www.divshare.com/download/1493414-79c[/url] [/quote]
我又送 .......... :P:P:P
"B EYU#z
Daniel Powter既 Bad Day :clap::clap::clap:$i ^IB)G0e hX
[url]http://www.divshare.com/download/1493705-fed[/url] [quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 2007-8-7 08:58 PM:_'zO1s k0Ew#pa
我而家已經冇哂心情,,,,
我到左今日都唔緊張,,唔驚
但係而家....=/\=唉 [/quote]{*e0vi O-PV
係loX O)OI_d
除非平時成績好好lasGm'BuM
否則一定驚'x*]/F4v:b*L:@d
我都係今屆! [quote]Originally posted by [i]leefai0013[/i] at 2007-8-7 10:19 PM:%Y3N u;U6\ n'V
係loL:@^ s/tS+b7fF1?
除非平時成績好好lakf:}0|)YuO3u
否則一定驚
O2xd6pl,?
我都係今屆! [/quote]
最怕就係唔知到時點面對屋企人 各位巴打t8mKd(Fr@y JN
祝你地聽日順順利利:agree:` JNV9TT}m
考得好要再接再厲:good:*@`~3d{3E7fVz
%v0n?|+~;u3M
幹埋高考佢:clap:
5OHSb)b{
如果好到拔埋尖就咁好!!!:cheers:
考得唔好
唔洗氣餒
一次失敗唔代表乜
dM8l']&_7{
最緊要係肯繼續努力
永不言敗
*l(ydD!m.h
我而家有個大學同學當年會考都係得13分ja ma!!
加油!!ryc4Y HM)E
只要升到中六
$i{6xi4@/P
你同考到廿幾分果d都係一樣從頭開始
1MK2Sb/U/R$K
加油呀!:gun::gun::gun: [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007/8/7 22:55:I8}Db6o!C
各位巴打
祝你地聽日順順利利:agre... [/quote]*o2vS6}!{
請問 , 會考得13分點入大學 , 重讀 ??? :confused::redface::redface: [quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-8-7 11:38 PM:
請問 , 會考得13分點入大學 , 重讀 ??? :confused::redface::redface: [/quote]6Fw]ki a e1|
可能有中學收佢讀中六姐
[quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 2007-8-7 10:37 PM:
B ?L$? W#`q5Q(Y ^Ryy
最怕就係唔知到時點面對屋企人 [/quote]}ycF`.s@.]
我都係咁話 希望各位應屆會考生
聽日放榜順順利利
考得唔好geiw(v W0T8c!c)}
唔好灰心
記住條條大路通羅馬 !!! 放心啦"@pO7I2Vn{
大家努力不會白費
何況ce 只係一生的其中一關i^$f @lB k o+{&M
btw,祝福你地拎到好成績 其實會考只是一個人一生要經歷過的一個小難題,就算今次衰左,都不是代表失敗,相反,將來可能仲可以獲得更大的成功,就好似曾特首都在會考度肥過佬,依家味一樣做到特首,因此大家面對放榜嗰陣,唔使咁緊張,最重要要以平常心觀之,只要在考試期間發揮出百分之百的水準,用全力去考,咁就對得住自已同埋你既屋企人.另外,現在的會考生有大把路任行,大家一定找到自己想行既路3b-K7YQbR o}4T
[b][size=5]加油呀!應屆會考生[/size][/b] 會考生7`"Zq6vE
唔駛甘擔心
考得唔好唔緊要S.l1g1M&bk
依家唔同以前O U+@P1u"O9J}0U2c3sx
大把出路
只要你肯讀d"gT5~x
無話唔得
頁:
[1]
2