[quote]Originally posted by [i]leefai0013[/i] at 2007-8-7 10:19 PM:
"s,hML\
係lod9K-I9z.B B
|
l-g8g7Ej
除非平時成績好好la,]s G3{KLQ@.o
否則一定驚
(},} z Zh](W
我都係今屆! [/quote]kr8wMR
其實平時成績好定差既人都會驚
只不過係驚既野唔同
好果d 就驚攞唔到幾多個A
而唔好果d 就驚唔夠分3Xsw Hq^(is}5k
4[ALy"I ~
[+Rv%e
不過無論點都好, 都已成事實
會考只不過係人生其中一關, 贏輸都唔代表一切
so nervous ar!!
[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-8-7 11:38 PM:
請問 , 會考得13分點入大學 , 重讀 ??? :confused::redface::redface: [/quote]9L'[2E.}j"E
佢去左第二間學校度升ma~~
(h|+_
FO$Q*hW}'N
ce幾分同入大學冇乜直接關係
所以話只要升到中六
好多野都係事在人為:good:
[quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 2007-8-7 08:58 PM:
我而家已經冇哂心情,,,,%Lv'eR_"Bp;^2|
我到左今日都唔緊張,,唔驚q;Jl%~x)wSBN9E
但係而家....=/\=唉 [/quote]E?Xt yO%L/[M;htt
我都係今屆會考生t|/p|s(f9o
我都係你呢種心情,成績唔係咁好
煩緊文憑讀咩科...重之好多野煩
祝福各位 記得考唔中不代表一切就好
雖然可能遲左DtR4?0TQ|G_&s
不過都要講聲啦!
考得好唔好係其次
最重要係有付出先會有收獲m5]pN,],b
}4C
心態唔健康諗住搏運氣既人唔該唔好怨天怨地! ~zvd"q7E
bM(X+Wn-j
l
做人要大過,中五嫁啦!
為自己同家人諗清楚axm$\ S$}
唔好諗住求求其其過人世#Zb9Lt!q(f
做人要有目標,咁就夠嫁啦!
我都黎報分先..小弟得7分><..諗住做野發掘自己興趣..
[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2007-8-8 12:10 PM:
我都黎報分先..小弟得7分><..諗住做野發掘自己興趣.. [/quote]2g kul6M3b }
應屆既?:confused:
咁快番到屋企?r5Nl/M*O
q"Ou7NR6Yb
我記得當年我係陪fd撲學校撲足兩日:giveup:
你有7分,中英文都合格?6tpAZ#p
做野其實係唔錯既選擇既,起碼你唔係一個逃避社會既人。
炒,差,等,唉。
結果已經出了,我希望成功的不要自傲,反之也不要氣餒,要有奮鬥的精神,在這個社會上跟別人競爭,殺出一條生路。
過3年就到我了,3年很快就會過去...心裡也有點害怕。
[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-8-7 11:38 PM:
請問 , 會考得13分點入大學 , 重讀 ??? :confused::redface::redface: [/quote]
bu, city 都會收ge:confused:
[quote]Originally posted by [i]Edgar Davids[/i] at 2007-8-8 12:52 PM: