娛樂滿紛 26FUN's Archiver

clkgtr 發表於 2007-8-8 12:56 AM

[quote]Originally posted by [i]leefai0013[/i] at 2007-8-7 10:19 PM:
f:v5v-@#j+j "s,hM L\
係lod9K-I9z.BB | l-g8g7Ej
除非平時成績好好la,]sG3{KLQ@.o
否則一定驚
#]f_-K:Wl (},} z Zh](W
我都係今屆! [/quote]kr8wMR

_c3Y._-K&i 其實平時成績好定差既人都會驚
{ `y`z*aw 只不過係驚既野唔同
7^#[`t(R]:Q{
]*Fv.`&N 好果d 就驚攞唔到幾多個A
-J%^ W"h{xH.v 而唔好果d 就驚唔夠分3XswH q^(is}5k
4[ALy"I~ [+Rv%e
不過無論點都好, 都已成事實
T-qy;k+x a*[j { 會考只不過係人生其中一關, 贏輸都唔代表一切

skjeiw 發表於 2007-8-8 01:38 AM

so nervous ar!!

pigcat 發表於 2007-8-8 02:54 AM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-8-7 11:38 PM:
2V ~G YZimK
Ix0G'G7NGC(KF 請問 , 會考得13分點入大學 , 重讀 ??? :confused::redface::redface: [/quote]9L'[2E.}j"E
佢去左第二間學校度升ma~~
1m/f.DqL+|;L9|5~ (h|+_ FO$Q*h W}'N
ce幾分同入大學冇乜直接關係
#[| i"SU"`\ 所以話只要升到中六
D^ M!}EB8p o"^"nL 好多野都係事在人為:good:

s20021097 發表於 2007-8-8 03:34 AM

[quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 2007-8-7 08:58 PM:
/G0R jd sv0F 我而家已經冇哂心情,,,,%Lv'eR_"Bp;^2|
我到左今日都唔緊張,,唔驚q;Jl%~x)wSBN9E
但係而家....=/\=唉 [/quote] E?Xt yO%L/[M;htt

2fq3u!Y_D\K J4F8L9R 我都係今屆會考生t |/p|s(f9o
我都係你呢種心情,成績唔係咁好
r!V(@c ]j 煩緊文憑讀咩科...重之好多野煩

hubingandtvb 發表於 2007-8-8 11:49 AM

祝福各位 記得考唔中不代表一切就好

自由神 發表於 2007-8-8 11:57 AM

雖然可能遲左DtR4?0TQ|G_&s
不過都要講聲啦!
"[Q1?GJ;D
O cdv4anDIe 考得好唔好係其次
4urb3\v'[.G 最重要係有付出先會有收獲m5]pN,],b }4C
心態唔健康諗住搏運氣既人唔該唔好怨天怨地! ~zvd"q7E
bM(X+W n-j l
做人要大過,中五嫁啦!
F F6? \S*~&au+h 為自己同家人諗清楚axm$\ S$}
唔好諗住求求其其過人世#Zb9Lt!q(f
做人要有目標,咁就夠嫁啦!

makin 發表於 2007-8-8 12:10 PM

我都黎報分先..小弟得7分><..諗住做野發掘自己興趣..

自由神 發表於 2007-8-8 12:13 PM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2007-8-8 12:10 PM:
_!p9s"^0d 我都黎報分先..小弟得7分><..諗住做野發掘自己興趣.. [/quote]2g kul6M3b}
應屆既?:confused:
/y\Y8JN~H.bn*^ 咁快番到屋企?r5Nl/M*O q"Ou7NR6Yb
我記得當年我係陪fd撲學校撲足兩日:giveup:
:t|^b8wp
6Ko's+n4eYE 你有7分,中英文都合格?6tpAZ#p
做野其實係唔錯既選擇既,起碼你唔係一個逃避社會既人。

Edgar_Davids 發表於 2007-8-8 12:52 PM

炒,差,等,唉。

155220 發表於 2007-8-8 12:58 PM

結果已經出了,我希望成功的不要自傲,反之也不要氣餒,要有奮鬥的精神,在這個社會上跟別人競爭,殺出一條生路。
$dHt~3b
[8Jk A7EXA 過3年就到我了,3年很快就會過去...心裡也有點害怕。

月月鳥 發表於 2007-8-8 01:05 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-8-7 11:38 PM:
1P/J7jiJbRYtQ
RE:q\@0s 請問 , 會考得13分點入大學 , 重讀 ??? :confused::redface::redface: [/quote]
}6zY-o$P t bu, city 都會收ge:confused:

自由神 發表於 2007-8-8 01:05 PM

[quote]Originally posted by [i]Edgar Davids[/i] at 2007-8-8 12:52 PM:|;v*] dR:l"G&Rj
炒,差,等,唉。 [/quote]
/j hHo1b%u :kiss::kiss:放心,全力幫你!

wer 發表於 2007-8-8 03:09 PM

[quote]Originally posted by [i]Edgar Davids[/i] at 2007-8-8 12:52:
&xb\-rY8f 炒,差,等,唉。 [/quote]@^1h8B9Z!\ l#b
幾多分呀,少少挫折者,一定捱得過既:D

pigcat 發表於 2007-8-10 12:58 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2007-8-8 01:05 PM:_0Z%wg"CfJ5l
,W/P!U1jBcY7OU
bu, city 都會收ge:confused: [/quote]"^,cr3goTMJl
其實冇定ga...O*c@7k#dh
除左cu...cu出名count重ce...nAm:zzbS
另外除左個別科目指明..
]p1K6b:v a#D!i5I5Ed 唔係ge話其他u都唔會count咁重ce..

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.