娛樂滿紛 26FUN's Archiver

卡娃兒 發表於 2007-8-8 09:31 AM

天氣報告~*

香 港 天 文 台 發 出 最 新 熱 帶 氣 旋 警 告 。
]ZF#N1mWo 一 號 戒 備 信 號 現 正 生 效 。 3v!q D?U4G^ b6^\@

E0e3e,j^-Q 表 示 有 一 熱 帶 氣 旋 , 在 香 港 800 公 里 內 , 可 能 影 響 本 港 。
X V&RO-^a%B$NTse
`JDZm:K YxDy 在 上 午 9 時 , 強 烈 熱 帶 風 暴 帕 布 集 結 在 香 港 以 東 約 500 公 里 , 即 在 北 緯 22.5 度 , 東 經 119.0 度 附 近 , 預 料 向 西 移 動 , 時 速 約 25 公 里 , 橫 過 台 灣 海 峽 。
.]ZN0{k L WpX&}m&x3vX0raX
;KH;`Bkwn(E
路徑圖:@%g6^vbOZ#X
[url]http://www.hko.gov.hk/wxinfo/currwx/nwp_0710.png[/url] B%PJ b+`*Re P*H&I {pj

s M"k5Q Dq C#P v'K [url]http://www.hko.gov.hk/wxinfo/currwx/tc_0710.png[/url]R-Y0^ Qcbo
rs5n${!c Y$e:Q$fU
[url]http://www.hko.gov.hk/wxinfo/currwx/zoom_0710.png[/url]uV B"TYxD

C!h U2X6k ^&{8o[
U&x:f!~-bt0X[ 轉貼香港天文台資料

hohohohahaha 發表於 2007-8-8 10:04 AM

應該會打到o黎呢~~~ hoho

vv1668vv 發表於 2007-8-8 10:12 AM

請問
gz&]7Gd| 天文臺。。有無話。。下午會唔會掛 更高 風球 ?

渭d肆 發表於 2007-8-8 10:30 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2007-8-8 10:12:
;~;}`N;nG 請問
G-x~id-EFT 天文臺。。有無話。。下午會唔會掛 更高 風球 ? [/quote]2{RBw2uE7JCj

0yX'PvM BX-sE 有呀!可能會掛3號強風信號呀!未來幾日會有狂風暴雨!AVJX*?ge cyKO"~
仲叫你出街帶番把摭呀!:clap::agree::noway::confused::naughty::secret::fight::sleep:

水仙 發表於 2007-8-8 08:17 PM

大家覺唔覺近幾年打風例3號以上  愈黎愈小
k*HTkoV} 7年前到 D風咁勁 而家The晒:giveup:

卡娃兒 發表於 2007-8-9 01:53 AM

係喇~"次次都打唔成~"上年個個咁勁都掛3號~"..........:hitwall:
-?*~b \cO4` 車~*而加好似打唔成~3號都仲未掛~*仲諗住可以放假tim><
f:`"QB5K4W4X)C
o%mu D4Z+R [[i] Last edited by 卡娃兒 on 2007-8-9 at 01:56 AM [/i]]

terry891089990 發表於 2007-8-9 03:04 AM

[quote]Originally posted by [i]卡娃兒[/i] at 2007-8-9 01:53 AM:-nV^)q:Zz
係喇~"次次都打唔成~"上年... [/quote]
7b&n8iV4G)pGF1Q 掛左 3號仔 La...

andyandyandy 發表於 2007-8-9 06:21 AM

最新DATA,仲係3號

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.