14歲天才狀元
14歲天才狀元何凱琳在會考取得8A、中文科5*、英文科5級成績,她表示好開心,他日希望在大學讀醫科。何凱琳就讀元朗東華三院盧幹庭紀念中學,她今早回校領取成績單時,獲同學鼓掌祝賀。她表示,讀書心得是將讀書變成興趣,自然會獲得應得的成果。&U,P-s(S0p8@:|J,{.M;~"x
A2q$n V|;I'd\
她表示會在原校升讀中六,之後循尖子途徑升讀大學,修讀醫科。
w(i8n$y.o8]2y
(轉自明報)
&JYx{0dO0d
WSxRL%~X`
[color=Blue]據電視新聞表示, 何凱琳出身於藍領家庭, 父親為冷氣技工, 無錢比天皇補習, 能得此優異好成績, 全憑個人努力:good::good:[/color] 14歲.....咁勁-.-.....1萬個人有幾多個天才呀... 咁佢係咪即刻讀f6呀?? [quote]Originally posted by [i]AWU[/i] at 2007/8/8 11:45:'nXq[ ~SkH
14歲天才狀元何凱琳在會考取得8A、中... [/quote]/Yw ?` [b p
真係好勁 .............. 14歲已經讀F.5 , 重要 10A ..................... :gun::gun::gun::cry::cry::cry::hitwall::hitwall::hitwall: 天才~:a!_~}K*[-r:[f
個腦有系統甘記野z2z%N"H_#t5B)AJA
第日實幫到社會做好多野 讀書叻就叫天才?
唔好引我笑,呢D叫記性好咋 好似14歲係talking point咁既,電視又有套14歲的媽媽B2~D5o3c.hBek
依家又有個天才,遲d可能有科學家添喎! 佢9歲讀完小學[正常係11歲], 14歲考會考[正常係16歲], 攞8A+5*5[我1B5C1D1E]....... [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-8-8 12:50 PM:
佢9歲讀完小學[正常係11歲], 14歲考會考[正常係16歲], 攞8A+5*5[我1B5C1D1E]....... [/quote]
咁姐係無讀幼稚園? [quote]Originally posted by [i]BBNN[/i] at 8-8-2007 12:54:1aL+^O!Q&k9Ni
/@m"E5b1R1GvE0@
咁姐係無讀幼稚園? [/quote]1c0KrXLn j`
有冇讀就唔知la...不過小學佢有跳過級...所以先可以9歲讀完 怪物,,,,,,個樣同身形,,,個腦都係,,,怪物 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-8-8 12:50 PM:
佢9歲讀完小學[正常係11歲], 14歲考會考[正常係16歲], 攞8A+5*5[我1B5C1D1E]....... [/quote]V6]~Gy k}5F ?
dd 無端端晒自己既成績出來....:naughty::naughty:;ZE8bez5M^3},O6TG
人地talking point係14歲~~我14歲仲係form3 LD/r]q,a;p
)J2Yy+[3`3mt"S*R
佢父母就開心! 第日仲係 16歲 既大學生....22歲 既醫生....;l:v;enU/|"ai(V
[[i] Last edited by Kon Lai on 2007-8-8 at 01:22 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]Kon Lai[/i] at 2007-8-8 01:21 PM: