童年回憶
小時看卡通,大都是鐵甲人,不過有一齣比較奇怪,說主角是一個愛發白日夢的小孩,他用水杯養著一條鯨魚.有沒有人看過?-fY&]O+~`IH#[以前在灣仔石水渠街,吃牛雜麵,兩個半一碗(定係兩毫半子?冇可能咁平格?!).~@sf!d x6J
老爸只讓我們看老夫子,因為比較正氣.我們看合訂本,有很多「耐人尋味」.Z f7dVLU,JZ
以前有一種單層的電車車卡.不過我都係答過幾次.
'}+p(Y1M3X Z%\
周潤發拍過一集單元的鬼戲,以前看時覺得很恐怖.W?XZ3R2r
AZ,{P-u:wVxy
我最早的回憶在三歲,肯定是三歲,絕不會錯,因為我的回憶是我在看日曆,那年份現在還記得.
4`3V(i)V8b{ N6z
唔知你地又有冇呢d回憶? 我既回憶太慘喇!我都唔係好想回!8\B r4fE9Ly}
好辛苦,個頭好痛,對唔住呀!折你招牌添! [quote]Originally posted by [i]tonylo[/i] at 2007-8-8 12:18 PM:DuGR [ V
小時看卡通,大都是鐵甲人,不過有一... [/quote]
我都看老夫子.
還有天時暑熱吃孖條.
同朋友上山捉草猛.
新年放花炮.
頁:
[1]