娛樂滿紛 26FUN's Archiver

水仙 發表於 2007-8-8 03:26 PM

會考成績

今日放左榜 大家D成績點呀~??
4uzx"S~3S 我想問問今年0分既人有幾多 今朝聽過唔記得:haha:

sky308 發表於 2007-8-8 03:42 PM

我剩係知今年得10個人拎10A

chong2002 發表於 2007-8-8 03:43 PM

我剩係知今年有個14 歲女天才囉8a + 5*......

mtf08420842 發表於 2007-8-8 04:16 PM

每年出10+個"撞完":F}9g~)C5^ d#I]1U
最後去曬邊(R CmR5P2o
做緊咩??????????

水仙 發表於 2007-8-8 04:17 PM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-8-8 03:42 PM:
t"mA1i f j 我剩係知今年得10個人拎10A [/quote]
?\1?3\!I 'Vn(JHh;i K$M)v6x1d

J[ Y5{~tuK4S
B#u6}9w!XS9g} 上年有25個 今年趺左   5Sot#_Q,b
jABU@S X'ld@,n0d

RHHy!DD0n [quote]我剩係知今年有個14 歲女天才囉8a + 5*......[/quote]N-O1nJ\4K I8l$X.X
pNMEb'CpF3b
14歲8A 咁勁-.-

水仙 發表於 2007-8-8 04:19 PM

[quote]Originally posted by [i]mtf08420842[/i] at 2007-8-8 04:16 PM:k&R{4fU(jH
每年出10+個"撞完"
)w v,oL G$DUM 最後去曬邊
+O&` A,LA7A 做緊咩?????????? [/quote]
&[:c1SIBe
,lReC:` @U 做咩就唔知 因為都冇D節目拍佢地會考完既日子 ue'{[TrLQ
可能去掃街:dev:    不過佢地條路平坦咁多 真係羨慕:cry:

littlenic 發表於 2007-8-8 05:14 PM

[quote]Originally posted by [i]水仙[/i] at 2007-8-8 03:26 PM:
0JS4w1?6xRr)|w 今日放左榜 大家D成績點呀~??
m&[&R3BY_LI^c 我想問問今年0分既人有幾多 今朝聽過唔記得:haha: [/quote].cS3b2\0B${4K lK N
"@!|+C7LW9n,[)q W
22分入翻原校lu:clap: 不過都有幾個frd仲係waiting list,唔知入唔入到,有D擔心:(

lawmk168 發表於 2007-8-8 05:21 PM

今日生日....好開心.....但下年就死lu....要會考....

iknow 發表於 2007-8-8 05:40 PM

我得13分lo...Q$JLL$f#J

F!jCoW| 兩難ge人=.=

haukwankin 發表於 2007-8-8 05:53 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-8-8 05:40 PM:;H#J+\2u;UU~VIQ
我得13分lo...
f M`&p il/Bd
0MW/C|5TE 兩難ge人=.= [/quote]
O"_b+Q7GkV 9`e5@W%Taff
都唔係好兩難者,實升唔到中六...
V4c |C}G T M&t 4Ib+QIC0OF
唔係串你,講事實...:redface:

xxx18xxx 發表於 2007-8-8 05:54 PM

[quote]Originally posted by [i]lawmk168[/i] at 2007-8-8 05:21 PM:
x| UzC;B!T 今日生日....好開心.....但下年就死lu....要會考.... [/quote]1pWD-B/BSA_b
祝你生日快樂:cheers:9Zn:gc"{7p
我都係08會考生...

3d16yeah 發表於 2007-8-8 06:23 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-8-8 05:53 PM:z i+]"?Hk[P
gItP\#wwY
\_oi)C7li M7I(Y
都唔係好兩難者,實升唔到中六...2a9S1Qn#Y
!}Q W a6u.q
唔係串你,講事實...:redface: [/quote]
0Os^O j s g\ pv AE Tj"Y?6Q m.Z
13分點會無呀

tree728 發表於 2007-8-8 07:47 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-8-8 05:53 PM:LD0?w's$jnoSZ~wU

8e,j5{st0~
1O(FAx'}6j1pB 都唔係好兩難者,實升唔到中六...
U:P;Ql4|!}0a7a$O q;Yr3tN4F2hi
唔係串你,講事實...:redface: [/quote]
v'H1L1l7i|&} E 只要中英合格應該升到   不過唔係原校升
&\+z%c|i"| 去差少少既學校升  但你上到中六可能要努力D
B.E!r2Q6rj r7r 會比其他人辛苦D

水仙 發表於 2007-8-8 08:08 PM

我聽老師講 話你會考冇18分以上 比你捱到上大學RR nJ&YL*A
會好辛苦  我個Fd13分 可以原校升 但係都選Re一年+^/t g u*Z M^
佢話自己Feel唔夠料同人輝  所以來年中五 唔係天資高就 將勤補拙啦
Pt1p_3Ke6Y y 去補下習 必有用

andyandyandy 發表於 2007-8-9 05:30 AM

上面兄弟!!
P;j/u UI8[#Z.}"w#x"| 好似樓主既主題與你們有d出入,(C W-N@2b2L.t
雖然我不知道,但我都好想知道今年0分既人有幾多.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.