娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ben6541 發表於 2007-8-9 07:54 AM

會考11分,想上中六

會考11分,想上中六
7De[Y5ao!` ~W
"tT(z(XV*aO ^? 中文lv2
3^z0f\ N 英文lv1 LO9|JA7^e
數學f
BewGVM 中文學cfZe;B {&p9h0q
地理e
$x4E2{Pw D j;} 中史b3v t&A |Wk
世史d

pkbrian 發表於 2007-8-9 07:59 AM

英文lv1........
F8uFT!N d%Bb:cr
$Q0N]._)U*Q+z 難左少少wo...

Juventus-2 發表於 2007-8-9 08:23 AM

原校重讀啦
lo!cnZmwXkh Y
7JEu:on"u 英文1*可以話冇可能上中六*`J5FvDM;]
3ilj]IYr*l2yCV
你朝早寫出黎即係原校已經唔收,咁又點吸引外校收你呢?

我愛章小慧 發表於 2007-8-9 08:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pkbrian 發表於 2007-8-9 08:31 AM

[quote]Originally posted by [i]Juventus-2[/i] at 2007-8-9 08:23 AM:^Nv!O8^
原校重讀啦
x#v)LG}yI NZ] h L
英文1*可以話冇可能上中六
#eM$|wd E'v+zvg@9S4_,O R'X
你朝早寫出黎即係原校已經唔收,咁又點吸引外校收你呢? [/quote]g%N%gQ3p4iUg
0Z%DBNTQ ZKV&e/f
我1x 分 and 中文唔合格n)u*\4[+e&R1d"X

7Wg H f(| 係即刻交左原校重讀將表格的......

pkbrian 發表於 2007-8-9 08:33 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-8-9 08:27 AM:
'i%tu\-yM+J V]~ 2[CT:x]5W;?fS
中文lv23nQQk~m
英文lv1`~2K}A$x
@O pjcR^ l%n3E
即係合唔合格??? [/quote]SdR e!S(e1K
aT,H![A{Z'k
中文合格 英文唔合格
_Lr }y$c-n3rB+|q#X 學校係咁樣睇f4z*W1]/p"Z

vak| Qy6zt 但係教統局話 今年中英文係 [color=Red]無分[/color] 合唔合格 :gun::gun::gun:

我愛章小慧 發表於 2007-8-9 08:39 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

leefai0013 發表於 2007-8-9 08:46 AM

一定唔得la,因為英文fail左

我愛章小慧 發表於 2007-8-9 08:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ch3mistry 發表於 2007-8-9 09:12 AM

升倒都係中7畢業..REPEAT好個啦

coolyiceman 發表於 2007-8-9 11:03 AM

你同我個friend (2years前)個case一樣
P)^q+J;E-piC 佢最後入左離島上中六

wer 發表於 2007-8-9 11:58 AM

[quote]Originally posted by [i]coolyiceman[/i] at 2007-8-9 11:03:
;rMX|'F_ 你同我個friend (2years前)個case一樣{ q&h"r Z^t%|8I
佢最後入左[color=Red]離島[/color]上中六 [/quote]r-hM3uW|
;););)*[ hj olI$m
咁遠,返學一定好不方便,不如唔好讀

chong2002 發表於 2007-8-9 12:19 PM

唔好讀中六...
,b+_D8} A`V 重讀多一年吧啦 N JVQ"a DT:br(ZP
俾你上到去+Yu8j+J?{
ue(use of english) 你都係一樣會跟唔到!}8jzvBH3_.q
比eng 難n倍...唔信問你d c兄c姐..
nH5H*o)j5S&o`
gT-fMYd%FvdsM 你連今年咁淺既eng 都係囉1咁大把...
Zu+WuoF?4[M 所以我俾你既建議係重讀一年,打好根基!Rp g'd~7w&K

Og`w%^7dW wM ps 不過你中史囉b 真係幾叻仔,上到form6一定要修中史...不過又係難n倍(9個寫千二字既essay x4 x2 = 6粒鍾 for al level of A-LEVEL)3O _ DD t K

9`oFzjbE [[i] Last edited by chong2002 on 2007-8-9 at 12:22 PM [/i]]

艾力克 發表於 2007-8-9 12:32 PM

另類看法~ :kicking::kicking:
*u6n(OJ`U 有得升就升左去, repeat f.5/f.7 都係勁大壓力, 就算覺得自己考得好都未必有好成績;t0r*b!D8k L?
當然可以選擇升上去再retake番d科啦 :cheers::cheers:

我愛章小慧 發表於 2007-8-9 01:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

自由神 發表於 2007-8-9 03:30 PM

樓主!如果你真心想讀中六既話,一定有機會。*?1UQ-\*O/B4|j"Q3?

!f)VG%? b!UY'@ 不過你要清楚諗好自己既目標7pfyo"]dZ6R m
你諗住中七畢業呀?zFjAw!o,_-E}
定係想考好AL入大學? d'nC^/`H;s
'o9C+u^._z*X]C0A
唔好怪我坦白,英文lv1=以前既 U
|'Q3`'\3~ S 就算你而家話俾自己知你幾有決心去溫書都好啦!
#r RZ~ B O!ty K 你AL果陣UE肥既機會都係超過8成
^mw@]bm%t%^d 再者你數學 F,你如果諗住經Jupas升大學既話,你都無咩科可以選擇
b g | z T-{/n6i(q |'U'L FuG9|
但係,如果你只諗住完成中七畢業就算既話 X|th [|LU.Ub
TKO有好多新校,校風唔差,只係新開少人去報姐。(Ha'?YX']'h9j$D

c ^6tuoq Lo-E p.s.放心,我D資料update嫁!因為我今年考AL嫁。

我愛章小慧 發表於 2007-8-9 07:30 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pigcat 發表於 2007-8-10 01:02 AM

去私校有機會收你~:gun::gun:

andyandyandy 發表於 2007-8-10 05:23 AM

睇你願唔願意重讀,
f'H9MY5]1K!lG 如果唔想就去讀私校.

自由神 發表於 2007-8-10 10:28 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-8-9 07:30 PM:$c(^ew/K IN)bT M ym
K#X6h7g)B
英文lv1=以前既 U3V8h"{ l0}+v
... 真係??? lv2=合格喎(上面有人咁講)~~(z1t2Z;?#P P7B
lv1會唔會=f??? [/quote] Zr`)Q*A9t'@
:nogood:白痴'v0Mq%o!AIzh Y
而家課程甲同課程乙既人拉埋一齊評分
9p]1s#i9f}!NB!K 都拎lv 1既話,唔係U係咩?
c+_'v@3pI
5kz jw ud H6v 其實政府呢次既評分係假大空
O9a!?-c7m4tbP 5級其實為以前既C中上已經可以到啦!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.