會考11分,想上中六
會考11分,想上中六中文lv2
英文lv1 LO9|JA7^e
數學f
中文學cfZe;B{&p9h0q
地理e
中史b3v t&A | Wk
世史d 英文lv1........
難左少少wo... 原校重讀啦
英文1*可以話冇可能上中六*`J5FvDM;]
3ilj]IYr*l2yCV
你朝早寫出黎即係原校已經唔收,咁又點吸引外校收你呢? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]Juventus-2[/i] at 2007-8-9 08:23 AM:^Nv!O8^
原校重讀啦
NZ] hL
英文1*可以話冇可能上中六
E'v+zvg@9S4_,O R'X
你朝早寫出黎即係原校已經唔收,咁又點吸引外校收你呢? [/quote]g%N%gQ3p4iUg
0Z%DBNTQ ZKV&e/f
我1x 分 and 中文唔合格n)u*\4[+e&R1d"X
係即刻交左原校重讀將表格的...... [quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-8-9 08:27 AM:
2[CT:x]5W;?fS
中文lv23nQQk~m
英文lv1`~2K}A$x
@ O pjcR^l%n3E
即係合唔合格??? [/quote]SdR e!S(e1K
aT,H![A{Z'k
中文合格 英文唔合格
學校係咁樣睇f4z*W1]/p"Z
但係教統局話 今年中英文係 [color=Red]無分[/color] 合唔合格 :gun::gun::gun: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 一定唔得la,因為英文fail左 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 升倒都係中7畢業..REPEAT好個啦 你同我個friend (2years前)個case一樣
佢最後入左離島上中六 [quote]Originally posted by [i]coolyiceman[/i] at 2007-8-9 11:03:
你同我個friend (2years前)個case一樣{ q&h"r Z^ t%|8I
佢最後入左[color=Red]離島[/color]上中六 [/quote]r-hM3uW|
;););)*[ hj olI$m
咁遠,返學一定好不方便,不如唔好讀 唔好讀中六...
重讀多一年吧啦NJVQ"aD T:br(Z P
俾你上到去+Yu8j+J?{
ue(use of english) 你都係一樣會跟唔到!}8jzvBH3_.q
比eng 難n倍...唔信問你d c兄c姐..
你連今年咁淺既eng 都係囉1咁大把...
所以我俾你既建議係重讀一年,打好根基!Rpg'd ~7w&K
ps 不過你中史囉b 真係幾叻仔,上到form6一定要修中史...不過又係難n倍(9個寫千二字既essay x4 x2 = 6粒鍾 for al level of A-LEVEL)3O_ DD t K
[[i] Last edited by chong2002 on 2007-8-9 at 12:22 PM [/i]] 另類看法~ :kicking::kicking:
有得升就升左去, repeat f.5/f.7 都係勁大壓力, 就算覺得自己考得好都未必有好成績;t0r*b!D8kL?
當然可以選擇升上去再retake番d科啦 :cheers::cheers: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 樓主!如果你真心想讀中六既話,一定有機會。*?1UQ-\*O/B4|j"Q3?
不過你要清楚諗好自己既目標7pfyo"]dZ6R m
你諗住中七畢業呀?z FjAw!o,_-E}
定係想考好AL入大學? d'nC^/`H;s
'o9C+u^._z*X]C0A
唔好怪我坦白,英文lv1=以前既 U
就算你而家話俾自己知你幾有決心去溫書都好啦!
你AL果陣UE肥既機會都係超過8成
再者你數學 F,你如果諗住經Jupas升大學既話,你都無咩科可以選擇