娛樂滿紛 26FUN's Archiver

〥~灝~〥 發表於 2007-8-9 09:38 AM

我會考1分..應該點做好

讀ive定係re好呢..雖然就算我re完下年會考考得好好都好"我都係會讀ive既..但係又想考番個會考...咁我應該re,用多年時間好呢?
Vg? m4R1g0C/_ M0\.qP;@(I#X
我係得中文合格=.=...~R*e!vKr8{
^/@2@}'a/b
[[i] Last edited by 〥~灝~〥 on 2007-8-9 at 10:20 AM [/i]]

issac429 發表於 2007-8-9 10:15 AM

讀ive好似要中英合格
8U5@0uIlKCY K 你1分既話ive都好似唔收..........

qqwqqwqqw1 發表於 2007-8-9 10:58 AM

1分點讀ive?你當ive係咩......(我壞疑你有無做過資料搜集?)9nP)U%`7Cw-u6?
自修多年睇下點啦,
'hx/^V'cP F 直d講句,
m-@M`^ 我覺得你完全無溫過書......5UQ1X0K9D [2n#W
有溫過最少應該都有4,5分 S)w+b:y%W2ne6L;?Y
同如果有得讀f.6就緊係優先,
/N;K:z Z7b2e7JQXW ive教既專科野,出面都有得讀~

coolyiceman 發表於 2007-8-9 11:00 AM

有,ive 有d 基礎課程~l'w:v(H6Rg+K5i8gn;U
讀完等於中英數合格
r/x$z R5Td9mp 仲可以keep住讀上去

火炎 發表於 2007-8-9 11:48 AM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-8-9 10:58 AM:yD[uu1I:x
1分點讀ive?你當ive係咩......(我壞疑... [/quote]2H R{[!^M3A
我都懷疑你有無做過資料搜集?)i$}-I [*p/U U
Y"Fu't Q1k
我本人三年前會考都係1分4Yib;zy
~,`(A4P t3w^)FvD
都係入讀IVE
X-r*}%]Q#Mu wG $C:Jso\5V
IVE有課程係只要完成中五就可以入讀
]'e_ z6SM}V
5]~b*g$uzmt 讀完第一年就當係中英數合格{(mX(Z7V

`Mi1M"_KO 我而家就升第四年

d228216 發表於 2007-8-9 01:55 PM

[quote]Originally posted by [i]〥~灝~〥[/i] at 2007-8-9 09:38 AM:
)aJ` x%Cj9Ss 讀ive定係re好呢..雖然就算我re完下年... [/quote]? j V)dsgjJqo5U
唔怕老實講, 你考得1分, 比你點努力, 頂多10分8分, 浪費青春.)~.If4S~r ?7x9`

OY,H#nk5X(j(L#jj 不如揾門手藝學吓重實際.  睇吓你有咩興趣/長處.h(Eb] [T8W7P
w2C{ v }8K_e a0~
不過如果你好想有張 Full Cert 既話, 重讀亦可以.
_ q:} w!Y }m,\ p)[i
2_#x:\1{h[ KN [[i] Last edited by d228216 on 2007-8-9 at 01:59 PM [/i]]

red0011101 發表於 2007-8-9 02:28 PM

re好 d...ive u still hard to enter....except u study cert but not dip.......8jO0x6tGw6Su
but i think u 搵門手藝學重好.... and in working period....continous studying....it is good for u more lor

自由神 發表於 2007-8-9 03:23 PM

1分?
2] s.C$wOV 唔......最好就唔好重讀啦!(如果你今年叫做有溫過下書既話)!U$S2gK.` Dw
因為你大部份既對手,可能無特別點努力去溫,至少都有5-6分@Jzz(F*I_
而你要出盡九牛二虎之力先可能得5-6分
-Lq7U0MKt)}
t@H'b8UN6D 既然呢個戰場唔o岩你既話,你就最好轉第二個
%]V EI%[8lyA 我建議你用第二條路去令你中英文合格e.g Ive先修、毅進等等
4C4[d0a:`4o 因為你連會考中英文既合格都無,第日好難出黎社會工作
4Q/t,y)C%qcn q 5mj"XA7t
既然你對ive有興趣,咁就仲好啦!

doging1977 發表於 2007-8-9 03:25 PM

[quote]Originally posted by [i]火炎[/i] at 2007-8-9 11:48 AM:
~6k(\-c"l9L
%D/\@+vX1oX}*E#~qr 我都懷疑你有無做過資料搜集?
+rW ]vM9kRM6s| j1x.` r$O!w
我... [/quote]
3b0vNcA%uFnnl 我都都懷疑你有無做過資料搜集?] [.XY:zX
你知唔知ive呢兩年收生高分左好多:sleep:
J'k l#]f 1分根本好少機會會入到,唔識唔好亂up
%F,\#L1jq B o\5H!} 你1分入到係你好彩,而家大把人有幾分都入唔到:nogood::nogood::nogood:

doging1977 發表於 2007-8-9 03:48 PM

講錯都有得加分:eek::eek::eek:

自由神 發表於 2007-8-9 03:58 PM

[quote]Originally posted by [i]doging1977[/i] at 2007-8-9 03:48 PM:
@\7F%vzU!L 講錯都有得加分:eek::eek::eek: [/quote]
oRD WZ~1C;^;?&z :)其實大家所經歷同所知都唔同
z/s%O$AU'e \` 話唔定ive上年同今年既收生資格唔同左呢 {:h)DkyD$WK,n5jU
佢自已有經驗,分享下無防
i5D{6j7kQ*p:J,iH @ 而你睇過最update既又可能對樓主有另一層既幫助呢iIbD)Rx
何必斤斤計較果幾分?dJC+QRq'X

j)t(C'vE L)f+q VJ@ 只要大家有心幫樓主就得啦。:)

sas 發表於 2007-8-9 04:02 PM

0分都無問題,唔使擔心;~ bpTv9U v3n
天無絕人之路
%l ^%s x{"B;CyA"QYW 不過記住&t0R^w{ R
‘機會只係會比準備充足的人’
{*Y9O A$g7FJ ] 現家8月,出年5月就開始考q,U8B!GK {`$F(^
如果你無溫過呢
|,h.Nd"J$q+l uV'P 重讀就o徒時間嫁啦
4`9U ]AW9A4E{!qq? 得幾個月一定唔夠你溫.SIl8OU:R0X S
想再繼續學習的
4U.@&u%V~$[f 就毅進"E#Fb Q$?
想實用d有一技之長的@ \7L'j9M.It
就Ive

doging1977 發表於 2007-8-9 04:25 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-9 03:58 PM:1i8pp)?%W`U

Qn6Q:i#g5U6H :)其實大家所經歷同所知都唔同
;K6Kn2Y,h4j 話... [/quote]
/j4?M |*@5U3{^ 今年收生標準就係依照上年收生既分數,而家基礎文憑都要5分以上先讀到,更何況得1分
)cwv!G~2d:a5{!K+~s 4年制知專課程都要4分
O/y/G8NeTy
n6Kq tEY [[i] Last edited by doging1977 on 2007-8-9 at 04:27 PM [/i]]

大家樂1234 發表於 2007-8-9 11:13 PM

ive
cC a,zo~B$O:u&i 0分都讀得

小便便 發表於 2007-8-9 11:39 PM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-8-9 10:58 AM:,_tVc5mpPQ)A
1分點讀ive?你當ive係咩......(我壞疑... [/quote]`7K5O Y^$x,Y
今年會考未放榜我渣住張中五畢業証書走去報--八月放榜佢七月收左我~__~''不過我係報vtc~一唔一樣嫁??
!@n3G!A&~ ``y'Pn |&q6JeG3ke
[[i] Last edited by 小便便 on 2007-8-9 at 11:41 PM [/i]]

cgdmzlam 發表於 2007-8-9 11:50 PM

細佬我就會考5分,實質得1分,
IU O {J] 因為英文考a卷羅e,ive唔計。
'zgW Ryc 普通話羅c,又無人承認。
,g/F7d5z`%TX)oz ? ~,X/JK%d~z
我面試果陣,被人~~睇死~~
Q i`0brI 你有夠我慘咩B?q8r*b|J&\%y
FV d0FP;_W8x Z
老實講,羅唔到5分以上果d人,D}OM$V{
基本上都係無溫書果d人
gLq;b#aZ &^'M[:K.^/LD
我就係啦~~~~~~~無溫過書去會考MC9jO5x
上年我報左 ive 4年制既課程讀J_h+Q6@
依嫁我順利上2年班
~+j,cr |7^ N]!l%|6T 試仲考得~~~~~好好~~~~
s9qe/a Qp
_OxXh]m+K0Z 我覺得只要你依嫁努力d讀書
8]0N6e~!j|'|:qO 讀咩都唔係問題7Ja D9s%b3t3w;G9Jr
?1?'c U$E;x\]
同埋我想講句wsi,mT7}+uU
ive只要你有錢交學費
"q,~f2P:elN 一般既課程係收你既
a&n"i@U[
7zbT{#cp,m;e2f U 除非飛機維修果類難d之外~~~^ s.~%vo
8p R)om!l BG^
希望幫到你啦~~~~~
^WO4g*{s y bte.l1Y
*qB5G*i#u good luck@!

17317328 發表於 2007-8-10 01:35 AM

[quote]Originally posted by [i]issac429[/i] at 2007-8-9 10:15 AM:T,?S;}r
讀ive好似要中英合格],W9hG!e`l'R~F
你1分既話ive都好似唔收.......... [/quote]
~ UIJ N#d 你錯啦 ive 既fd 係中英唔合格都入得嫁 RCiFTT.G
當年我會考5分 中英肥 一樣入到 升埋 冇問題&
#q#s0b:]j2Q;JP 樓主 你讀左ive都可以考返會考的
YV Ze3g\fW 如果你英文底子差都唔緊要 有心係ive一樣好似中學咁學得返R;S+L8Mx#Sf.A
努力!

17317328 發表於 2007-8-10 01:39 AM

[quote]Originally posted by [i]doging1977[/i] at 2007-8-9 04:25 PM:
(bo;g:s+eskG{ Y3A$Ra|b ~
今年收生標準就係依照上年收生既分... [/quote]
KEK(|#MCU 睇清楚 收生標準係[平均]計法  我之前個班有人6,7,8分都係讀fd
s7n%i {{:L*[(U!L:r.h 亦有3分
7T0K hMaE E SR 1分唔係冇可能入到的 只係連fd都比高分過你既人揀先9Tj+y1S Qx5b
我之前揀工商管理 但係入唔到 分左去電腦分流(因為多位)
Z[/p2cz{ 之後合格 一樣升上去
P-Q{d+D R 第1年既fd 同升上去冇乜大關係 只要合格晒就得!K1Q6m~KU"oD}
係踏腳石黎

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.