[轉載] 【男男自語:一個男同志的日記簿】
剛剛男友來電,說公司因工序北上,六七名同事只有三名能留單。餘下的則要北上工作或自動離職。本來供求關係講求的是員工的工作態度和工作表現,可男友上司是以哪個基準選擇三名同事呢?說來可笑,還不是「已結婚的優先考慮」。異性戀婚姻的邊際利潤也真高,男友不想北上,但我卻希望他拉闊一點視野----我們這一代的定位一定不能再是八九十年代的「香港人」,而最起碼應該自我定位「泛朱三角人」。以此與長三角和京三角競爭才是正途。Qn M%a(J"ew9O4v
X!|%`k WW
男友說不捨得我,也覺北上工作悶得發荒;我卻認為住在偏僻山野宿舍也沒什麼大不了,週末還不是可以回來嗎?帶上notebook和書籍,一樣不會悶。加上可以清心寡慾,精進國語和學習與內地人相處的模式,對將來的工作也有利嘛!
如果我與他去加拿大結婚,不知男友上司會考慮男友在港留任嗎?"l!K"Dt'V^,~(X
K_;^B ]_
努力工作吧!
============================================*ym0D.D2?K9a
自我介紹:以利達,男,二十多歲,學位持有者,草根階產出生。與男友拍拖六年有多。 [color=Red][size=6]小拿星我睇完想嘔[/size][/color] [quote]Originally posted by [i]seanjohn[/i] at 2007-8-12 05:34 PM:y4{o/}$X?'jg
[color=Red][size=6]小拿星我睇完想嘔[/size][/color] [/quote]+eoA$m5X0j
TN,D3q!DZ&yj
又未至於咁嚴重~:D,] d-Coa!|zPN
今時今日取向呢樣都比前開放左好多咖喇,睇開d 啦~:D8]Cp4N2\%I;d
魚與熊掌各有所好嘛~:)x D?CT'T7O)c
蝦.........唔講都以為係女人手筆.........個筆者d 筆觸都好女性化咁....:redface: [quote]Originally posted by [i]Beelzebub[/i] at 01:28 AM:^h qb8_Uk
o|+`A0S
.........唔講都以為係女人手筆.........個筆者d 筆觸都好女性化咁....[/quote]}KFv O3yX f
,iY&|3Oc(l'`kw
似你;););):dev: [quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-8-13 01:33 AM:v(sS8edb8B^\ZM
4JX`#E H/Glk
似你;););):dev: [/quote]*Bp^u!}Z{l
"h yo(}:g U.Y Jk6C$h
閘住!:eek:我直咖~:D [quote]Originally posted by [i]tonylo[/i] at 2007-8-9 11:52 AM:W(Ct;a'Jetj
剛剛男友來電,說公司因工序北上,六... [/quote]
9x+a'JT!G]ef6K;^
[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-8-11 01:08 PM:
而且,佢係轉貼有內涵文章 or 資訊性文章 都可以算數...K!qsM:Q G-m?;o
但佢d文章係完全冇內容 , 只係叫人去討論 or 問人問題
佢完全冇心同人討論 , 一句起一句止 .+J?C]\2D7Ns*E
單係討論post 都可以日日出幾個 , 又只出不回...ed好明顯係灌水貼
死罪可免活罪難饒.... 應該扣番哂佢灌水貼所呃既分
[/quote].[4W:@H5FH E9v
M9abkU"Qx'tZ
[b][color=Blue]tonylo 會員It-B6L4d@&`Stn^
請參考 Playbr2 深資會員寶貴意見~[/color][/b]
頁:
[1]