娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2007-8-10 01:24 AM

小小心聲。。。
\,_;Qp1C3j
5|bHX"YI"c 其實呢。。會唔會可能系 一種 通病 呢?y0n&V3Nz5V

[email protected]|'e 小弟 當初。。上黎 既 時候 。。都無乜留意版規。。
BeI;qxH3p/JG3~ 心急想加分。。 o.T ~Mf}/o%[
POST 過左龍。。都 曾經 被 警告 過。。
3Hj!M3qlEe3jY ;h o/^sQ;h"ii#g{d
各方版友 提醒 之後 仲系 視若無睹 ,
)x9J9uVX+i:S 顧及其他會員利益,嚴加處理亦合情合理。H:@c^H;id v%[7f+V
?,r:N/nE#E
如果 系對方 無心之失 既話。。請版主 網開一面

大優勢 發表於 2007-8-10 01:27 AM

其實最重要係分對你黎講係有咩意義先 ??????

andyandyandy 發表於 2007-8-10 05:33 AM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-8-9 07:15 PM:
)mzN*t,O!W)Td 呃分王呃分啦,版主要做野啦:kicking::kicking: [/quote];zx'vt+aQ
O"L^0?Cp/W0D
絕對贊同,係時候版主要做d小動作啦,免得睇post睇死大家.

shingshing1234 發表於 2007-8-10 12:54 PM

真係唔得wo..版主@@2u\5VtMkK
下下見佢d post..唔係1行就係2行字咁少.. post完就閃左去..回都唔回下= =\-\px T*~ d1ym
個ef 區咁多人x 佢..佢又無野既..真係唔ban 唔得wo~

wer 發表於 2007-8-10 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-8-9 20:55:iV7or H@.fEIc
X)s:WK7K-t8b$J J{
:clap::clap::clap::good::good::good::agree::agree::agree: [/quote]
`B K qG6dc 唔係好明你的意思:confused:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.