娛樂滿紛 26FUN's Archiver

娛樂第一手 發表於 2007-8-9 04:29 PM

今日無啦啦比人話我非禮

話說今日坐緊地鐵~我坐係度玩緊psp~0Ik!awF
之後無啦啦有個女人仆左埋黎~我都即刻彈開~
0v7HB l @TsF/v 佢無啦啦係到勁叫非禮~之後我心諗你冇野呀~
ls o!y~v _~c 姐姐呀~係你自己撞埋黎~
f,[1}1YE h)?*n,c 無啦啦話我去非禮佢~有冇道理呀~之後成車人望住我囉~.syDgH
個個認定我係~唉~真係黑到爆~

自由神 發表於 2007-8-9 04:33 PM

:dev:姐姐好唔好樣嫁?
0I6YOX-l9|i]1O
Su*n%@'X5d$Z` Cg] 如果你真係玩緊Psp既話,你都真係幾無奈喎!5M,O*E#S#^!v
明屈:haha:

makin 發表於 2007-8-9 04:42 PM

個女仔叫完之後有冇報警果d?`qh o~2~$b
如果無我諗佢因為唔小心pk..太樣衰所以就屈你
"VL_)ai;{ 算啦..拎d風度食左佢啦..如果唔係都無佢辦法-.-

him1113 發表於 2007-8-9 04:47 PM

既替你慘  亦都笑左出黎
PDLMna 因為好想睇下當時你個樣係點-.-
Lq'm,z1F|H L$j 比人咁樣屈左

煎炒煮炸 發表於 2007-8-9 05:10 PM

無計la~~~[%}j#S$H6i3g+m)G
有人唔想出醜...唯有搵人食死貓la.....

michael86 發表於 2007-8-9 05:20 PM

我覺得下次呢d情況-_-]VfT kiM? F
你應該同返佢講,咁報警law,你咁樣屈我,我唔順氣架啦,等差人查清楚law,地鐵又應該有路閉
:e$u3EA*I_ 咁佢就應該會心虛架啦

kuru 發表於 2007-8-9 05:24 PM

你就舒服喇~

YingTung 發表於 2007-8-9 06:04 PM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2007-8-9 05:20 PM:
`zi'_:C7I$v!ff:a 地鐵又應該有路閉 [/quote]
1X#B*i GO fR]"d
L p |y8_.Idf 下~真的嗎?5m j `D'_
DiGO6di n
你應該話:照下鏡先啦。阿禪。

head 發表於 2007-8-9 06:11 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2007-8-9 18:04:K)WYW"e;f E)iqzz
f p1|]8b^1C8j
8}C^(Yn
下~真的嗎?
X8@b BdM0] k!aV?4f;~i
你應該話:照下鏡先啦。阿禪。 [/quote]&v7pZrmU]
0b{#q Bn
如果係靚女咁點:naughty::naughty:

SCM 發表於 2007-8-9 08:31 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-8-9 06:11 PM:!I4r:A5?"Z.X

^W&\o[mcOO
\,W"kPX6h_Y6l 如果係靚女咁點:naughty::naughty: [/quote]yf0U9_"~H
照講:naughty:

ronald001120 發表於 2007-8-9 09:27 PM

真係慘%J1V bOH0d K
如果你扶住佢可能重大獲6i?!{)X?%I3m
話你強姦都似

ch3mistry 發表於 2007-8-9 09:32 PM

好彩係佢撞埋尼4L n3l"N3U4EA%E R
如果係你撞埋佢果度我諗佢告你意圖謀殺

hongkongpeople 發表於 2007-8-9 09:36 PM

有個女人仆左埋黎...無啦啦係到勁叫非禮....真係好戲劇性喎........

艾力克 發表於 2007-8-10 12:52 AM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2007-8-9 04:42 PM:Dq'H t a[~
個女仔叫完之後有冇報警果d?7e7W'?zqDX]6W
如果無我諗佢因為唔小心pk..[color=Red]太樣衰所以就屈你[/color])P~+MM R
算啦..拎d風度食左佢啦..如果唔係都無佢辦法-.- [/quote]&ure R8Q$sa)KJ
好有可能 :D:D

17317328 發表於 2007-8-10 01:43 AM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-8-9 08:31 PM:
'Kex O*e4B 3Vs-tTRR
照講:naughty: [/quote]] s!cIA\&B
笑左....qU,wjrkC"G.W
咁之後點?

chanbb 發表於 2007-8-10 01:27 PM

我諗你扮聾,扮啞,扮盲應該會冇事,可能其他乘客會幫番你...

lky010185 發表於 2007-8-11 12:31 AM

[quote]Originally posted by [i]chanbb[/i] at 2007-8-10 01:27 PM:
L!?2Z P;ne @[2ICr 我諗你扮聾,扮啞,扮盲應該會冇事,可能其他乘客會幫番你... [/quote]/u~4Gtz!l0u8kN
盲ge 打psp@@
?e4SD7Vf\ M 而且都要好精湛ge演技

andyandyandy 發表於 2007-8-11 05:51 AM

樓主請你回應一下,結果你點ar,
C3B w6B#D} 是否冇事,如果冇事點解呢?

shingshing1234 發表於 2007-8-11 11:34 AM

對.啦..那時你點做???2kIa+DJ*L*[ P{
下次再有呢d 情況....真係幾無言...
"cQ(i1vY2g;}0T 不過成車人都望住回..基本上..個個都會當係你架啦..
Zp(D@.?j 過左就算吧啦~~

Asurada129 發表於 2007-8-11 12:39 PM

有d唔明~~
_QEUf)yvv 當時佢話非禮~咁冇人報警?? 冇理由成車人望你而冇人報警喎~~=.=

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.