娛樂滿紛 26FUN's Archiver

娛樂第一手 發表於 2007-8-9 04:29 PM

今日無啦啦比人話我非禮

話說今日坐緊地鐵~我坐係度玩緊psp~
!] Y!`7x;Ovp 之後無啦啦有個女人仆左埋黎~我都即刻彈開~
$~sc Stw~ 佢無啦啦係到勁叫非禮~之後我心諗你冇野呀~
^4y F4uye-JF7n 姐姐呀~係你自己撞埋黎~Z$je8l}$L|O
無啦啦話我去非禮佢~有冇道理呀~之後成車人望住我囉~D4OQh,~$H9h
個個認定我係~唉~真係黑到爆~

自由神 發表於 2007-8-9 04:33 PM

:dev:姐姐好唔好樣嫁?
I+`;wQy"Yr !ET#y9^-pi
如果你真係玩緊Psp既話,你都真係幾無奈喎!Rh[["oPCv'V&D
明屈:haha:

makin 發表於 2007-8-9 04:42 PM

個女仔叫完之後有冇報警果d?0@ V,h^4m.G4K/c*{
如果無我諗佢因為唔小心pk..太樣衰所以就屈你
"m0JlO(f6G_L7a%O 算啦..拎d風度食左佢啦..如果唔係都無佢辦法-.-

him1113 發表於 2007-8-9 04:47 PM

既替你慘  亦都笑左出黎/kOE.Y v X%O:o
因為好想睇下當時你個樣係點-.-0p~pE-oJ5lH6np,?
比人咁樣屈左

煎炒煮炸 發表於 2007-8-9 05:10 PM

無計la~~~
~S k XWm 有人唔想出醜...唯有搵人食死貓la.....

michael86 發表於 2007-8-9 05:20 PM

我覺得下次呢d情況
#q8pN5{)Z!?w4k$t2R 你應該同返佢講,咁報警law,你咁樣屈我,我唔順氣架啦,等差人查清楚law,地鐵又應該有路閉'e]${:B#G a fI
咁佢就應該會心虛架啦

kuru 發表於 2007-8-9 05:24 PM

你就舒服喇~

YingTung 發表於 2007-8-9 06:04 PM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2007-8-9 05:20 PM:
Ev;Z:J ii 地鐵又應該有路閉 [/quote]
J/?piN
)DU,C H!`F w L:V 下~真的嗎?"]Zwy+H2T&`&b
#CR@4O2BP
你應該話:照下鏡先啦。阿禪。

head 發表於 2007-8-9 06:11 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2007-8-9 18:04:6Mz)G'V'_3t
F|4os a6y
[email protected]I+|Nz)n
下~真的嗎?
SyK"v \.C"@6M n g)CV yS6r cj
你應該話:照下鏡先啦。阿禪。 [/quote]
:sFx*dYt@ URI
M%Y4cXw8N+WNF 如果係靚女咁點:naughty::naughty:

SCM 發表於 2007-8-9 08:31 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-8-9 06:11 PM:
P)H8vB|2uL_.T r
zG[L7y9j \ K5X%CW~6H
如果係靚女咁點:naughty::naughty: [/quote]
(w4]f"V+]i9UDv 照講:naughty:

ronald001120 發表於 2007-8-9 09:27 PM

真係慘,i(gQ+Y/s"M[_ Z
如果你扶住佢可能重大獲
fl0p"fc5N 話你強姦都似

ch3mistry 發表於 2007-8-9 09:32 PM

好彩係佢撞埋尼!p3j!`{4j-p#G:E(]
如果係你撞埋佢果度我諗佢告你意圖謀殺

hongkongpeople 發表於 2007-8-9 09:36 PM

有個女人仆左埋黎...無啦啦係到勁叫非禮....真係好戲劇性喎........

艾力克 發表於 2007-8-10 12:52 AM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2007-8-9 04:42 PM:6qg.dr&@^V
個女仔叫完之後有冇報警果d?6t;p uyz
如果無我諗佢因為唔小心pk..[color=Red]太樣衰所以就屈你[/color]
q-M_ U6b 算啦..拎d風度食左佢啦..如果唔係都無佢辦法-.- [/quote]
4f\!SIg!YW 好有可能 :D:D

17317328 發表於 2007-8-10 01:43 AM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-8-9 08:31 PM:
Y{"]!K8[p6s
Y#v/b,Ex W ak!V p V 照講:naughty: [/quote]
[.G e$U7} 笑左.... \B1c sPM&[g f7L#J
咁之後點?

chanbb 發表於 2007-8-10 01:27 PM

我諗你扮聾,扮啞,扮盲應該會冇事,可能其他乘客會幫番你...

lky010185 發表於 2007-8-11 12:31 AM

[quote]Originally posted by [i]chanbb[/i] at 2007-8-10 01:27 PM:
\R%a1I\8nw6y2B 我諗你扮聾,扮啞,扮盲應該會冇事,可能其他乘客會幫番你... [/quote]bz9k,p7Q9g
盲ge 打psp@@^ j"c/F xk(S4m
而且都要好精湛ge演技

andyandyandy 發表於 2007-8-11 05:51 AM

樓主請你回應一下,結果你點ar,^Y6u%Y7UV.Hn#L
是否冇事,如果冇事點解呢?

shingshing1234 發表於 2007-8-11 11:34 AM

對.啦..那時你點做???'r iW}B"G!k
下次再有呢d 情況....真係幾無言...
f[-N'|2H%sS1d 不過成車人都望住回..基本上..個個都會當係你架啦..
}7|(cjZ 過左就算吧啦~~

Asurada129 發表於 2007-8-11 12:39 PM

有d唔明~~0?E4S$yq
當時佢話非禮~咁冇人報警?? 冇理由成車人望你而冇人報警喎~~=.=

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.