娛樂滿紛 26FUN's Archiver

makin 發表於 2007-8-9 04:40 PM

放榜後的出路

8月8放榜..我得7分..6科合格包括中英
6hc1p+S"k1F 唔想讀ive..因為無咩興趣..有諗過repeat..
5TAdp p%Q 原校唔夠分..其他學校唔知..我怕我讀多一年都係一樣成績4rhF @ @xt
咁就浪費左一年時間同錢..所以我諗住出黎做野
5{OK6X7?~ 我屋企得一個人搵錢..經濟唔太好..諗住幫輕下
)C.oZ'~3mhl 如果長工做d咩好啊初初@@"

him1113 發表於 2007-8-9 04:50 PM

待應  或者售服員z'{+ClAOgI^/b

U1@;xz ~-_ 一般ge文員 都唔會請 只有f.5程度ge人!j5Z4~9O@tJ&G
除非你本身自己有其他學歷  或者有多年ge工作經驗
vqU#y{.B H@ ['X'\6tkp
勸你修多d課程  先出黎做野7dK'k`7_
唔係一世做低下工作

自由神 發表於 2007-8-9 04:55 PM

5 E1 DM1h?Gss,R
中英文合格vh)EjI
都算叫做到最低要求啦。/I&P;}:A4D#@ N7O&^ Y

h{&Z1o-UA-zK 以你個case最好就哽係ive/repeat
L,M(J"SOp;[ 不過既然你想出黎社會做事既話 r1LOFhc
我建議你唔好做太大路既工,廢事第日求其搵個人都可以頂走你個位
*c1e3r-eS"g 辛苦少少都要嫁啦$R![)E9wra e.R&Z
學門手藝啦。

locklock 發表於 2007-8-9 05:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

makin 發表於 2007-8-9 08:25 PM

我想知今年我miss左報唔到下年再報會唔會無得返轉頭n\6P6? ? ok6f
ive果d係咪淨係請應屆會考生?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.