娛樂滿紛 26FUN's Archiver

CoolCoolCool 發表於 2007-8-9 06:16 PM

大家信5信人定勝天??

我信到十足
s2S#[`(J6U6v%L 因為我相信命運掌握在自己的手

head 發表於 2007-8-9 06:20 PM

[quote]Originally posted by [i]CoolCoolCool[/i] at 2007-8-9 18:16:{ O!RG"{Ol
我信到十足[` i0{M4ZB'_)u}si
因為我相信命運掌握在自己的手 [/quote]
S3YP!L@7R-K;r7q#S .hJ\ Y.LY k7A
無錯:agree::agree:azJ/XL)D
呃post都係靠自己雙手:dev:
`1? ~*R ST?^
;T)z0B.Ue E [[i] Last edited by head on 2007-8-9 at 06:21 PM [/i]]

CoolCoolCool 發表於 2007-8-9 06:37 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-8-9 06:20 PM:a;X ^IR(L _"aP
wA{X9FmC [,c"q

+ig/|cH%k#N 無錯:agree::agree:
LU%I,VD~P 呃post都係靠自己雙手:dev:;{Q(b:w"q!fJs
.wro0i9h:v
[[i] Last edited by head on 2007-8-9 at 06:21 PM [/i]] [/quote]
V2N%a Nyq l;[ 無嘢啦:o:o

康bb 發表於 2007-8-9 06:50 PM

我都信到十足..
?~p6S)J 相信命運..不如相信自己

jimjim12 發表於 2007-8-9 07:28 PM

唔信,因為人最終都會死!

渭d肆 發表於 2007-8-9 07:31 PM

佢係唔係果個tonylu既分身呀!

我愛章小慧 發表於 2007-8-9 07:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

~無奈王~ 發表於 2007-8-9 08:28 PM

信,人o既力量好大

大優勢 發表於 2007-8-10 12:32 AM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-8-9 06:20 PM:
+mLkIM/Qv
M o8k;|:^*~;`_uJ{
S"KBD/wa+Jgr%a 無錯:agree::agree:}BZgxG.s
呃post都係靠自己雙手:dev:,bhw$zWA
3L _1pk |pkE
[[i] Last edited by head on 2007-8-9 at 06:21 PM [/i]] [/quote]
z5^(tk(AF 8q MS-H?-P
L*LWs:m
:good::good::good:2u9\:]"@(fCi

4tt|F#`hB 我地可以做好兄弟喎

某李一個 發表於 2007-8-10 12:11 PM

小小啦,唔係全部既

pcarrie 發表於 2007-8-10 12:27 PM

~~~每個人都有唔同既命運

米多人不怪 發表於 2007-8-10 05:26 PM

唔信~~~~~~:noway:

andyandyandy 發表於 2007-8-11 05:58 AM

唔信人定勝天or天定勝人0e6{ cP9EC
但我信只要靠自己的雙手,可創造未來.

hubingandtvb 發表於 2007-8-11 11:23 AM

一般來說 我應該算是相信的人

呀俊 發表於 2007-8-12 12:23 AM

我覺得你都唔知自己點身條命係點...
;}G*KL xQ 你認為扭轉左既...其實命運可能根本set好左咁...
ao6e}(o+pWT 除非你本身已經知道左條線係點行..ay&S!V0C
如果唔係...有冇改變..你都唔知:crybye:

jonesfh 發表於 2007-8-15 11:06 PM

一定的啦不掌握的話一定沒有美好的未來的

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.