HEY !!大家有冇睇劇架eg.heroes 果d
HEY !!大家有冇睇劇架eg.heroes 果dheroes好正好早我就追睇,宜家無線播大家一定要睇架....
mother of 14都好正 中意睇4400...KZ9EB:}X}.HF c+}
個故事好特別
可能個迴響唔夠lost咁大..
所以出左season2..明珠台好似冇左下文了...
%v/\|;g}s9i
其實以前都有追開lost
hS;kv`p5wl
但睇左成個幾season都唔知佢up乜...-BmC.z5^K&P f
冇心機再睇落去... ................. Heroes 真係唔錯 我覺得佢既人氣比Lost,逃 之上{"@$H|k5W+D0w6E!o
無可否認 迷同逃都係好出色 不過都係Heroes型造既氣氛高一班
故事都係科幻既都睇D :good: 咁你地有冇睇天賜呀!!!同14碎媽媽 其實14歲 歲=yh (樓上個碎:haha:) 媽媽係唔係講果個靚妹辛苦既日子咁上下
係睇佢有幾慘 呀 :redface: 一係有咩地方好睇呢:confused: