娛樂滿紛 26FUN's Archiver

~無奈王~ 發表於 2007-8-9 09:37 PM

HEY !!大家有冇睇劇架eg.heroes 果d

HEY !!大家有冇睇劇架eg.heroes 果d
;G9n``ueiM heroes好正好早我就追睇,宜家無線播大家一定要睇架....
"O3TB:U#] c/Q mother of 14都好正

pigcat 發表於 2007-8-10 01:04 AM

中意睇4400...KZ9EB:}X}.HF c+}

s8|2y D?N LTO 個故事好特別
"|#h4| ?\\| L!P*[\
;p p9n]O&~y 可能個迴響唔夠lost咁大..
]6@3t-qh Z(z#e
p*d P1^0Fa9z$E@ 所以出左season2..明珠台好似冇左下文了...
6@"x&b/O&w %v/\|;g}s9i
其實以前都有追開lost
7w5spO3d[ |B6k hS;kv`p5wl
但睇左成個幾season都唔知佢up乜...-BmC.z5^K&P f

0f%}(P})k2A4w 冇心機再睇落去...

~無奈王~ 發表於 2007-8-10 10:22 AM

.................

水仙 發表於 2007-8-10 12:14 PM

Heroes 真係唔錯 我覺得佢既人氣比Lost,逃 之上{"@$H|k5W+D0w6E!o
無可否認 迷同逃都係好出色  不過都係Heroes型造既氣氛高一班
yMoit1U6o{ 故事都係科幻既都睇D :good:

~無奈王~ 發表於 2007-8-10 07:40 PM

咁你地有冇睇天賜呀!!!同14碎媽媽

水仙 發表於 2007-8-11 02:51 PM

其實14歲 歲=yh (樓上個碎:haha:)  媽媽係唔係講果個靚妹辛苦既日子咁上下
KS5Ci!r(]^n#o)U 係睇佢有幾慘 呀 :redface: 一係有咩地方好睇呢:confused:
Q/E1MK0L6wiN[ 我好多FD都睇  佢地又講唔出有咩好睇  講下你地睇佢咩地方丫

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.