經典名曲
做人不要將成敗得失看得太重 8e4T,V7U)Y"_知足常樂 珍惜現在才是最重要1{in4x*ZX)Y^ U
一生何求 陳百強
'u i`$f2O|/T
[url]http://www.youtube.com/watch?v=7IGidh0N-M0[/url] yes,做人要積極d.don't give up,希望明天. [quote]Originally posted by [i]華D[/i] at 2007-8-10 03:27:F9@y2^5N$K+J
做人不要將成敗得失看得太重
知足常樂 珍惜現在才是最重要
n0aL;j~"w
一生何求 陳百強;Fe?Wu~
[url]http://www.youtube.com/watch?v=7IGidh0N-M0[/url] [/quote]
陳百強自己都做唔到,真係有點可惜...9}Y K:D-SBg6\
希望大家以陳百強為鑑,不過失去斗志。
頁:
[1]