娛樂滿紛 26FUN's Archiver

andyandyandy 發表於 2007-8-10 06:03 AM

會員tonylo是否呃post.

會員tonylo是否呃post呢.
'GAQ-p[6`#oc 請大家做d表決.Qi/jR;^C5e N
平均每日23個post(至2007/8/10 05:50am)都好煩.

peikasiu 發表於 2007-8-10 11:01 AM

have same post already, anyway, voting is a good idea, support!L"JwG.]Etb
EzBR0nb!y2o~t+i!z
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=158473&fpage=1&highlight=tonylo[/url]@3Za6[d/Ta'T#OR
)H U5|!Ep
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=158259&fpage=1&highlight=tonylo[/url]

specificness 發表於 2007-8-10 11:18 AM

我就唔敢肯定,不過覺得他可能呃post。他的post也不是全然的言之無物,也有些自己的見解,但可能未能近起大家的興趣和討論,所以令人覺得他呃post。(假設他不是呃post)我建議他下次出post時,想想他出的post怎樣跟大家感興趣的東西掛勾(如果真的沒有任何掛勾,那就表示那個topic應在另一個討論區出了),再加些自己經驗或時事,那會好點。但如果你真的只想加分的話,希望你停止這種行為了。

haukwankin 發表於 2007-8-10 01:09 PM

不如叫當事人出黎講兩句...

peikasiu 發表於 2007-8-10 01:19 PM

當事人只出 post, 唔會回 post 嫁...

mycomic2005 發表於 2007-8-10 07:07 PM

[quote]Originally posted by [i]peikasiu[/i] at 2007-8-10 01:19 PM:'i%M.~5F0v'D6Sn
當事人只出 post, 唔會回 post 嫁... [/quote]Z C:C7wfG$T
#r;YNXH!Y$J
所以佢係呃post既機會都幾大

andyandyandy 發表於 2007-8-11 05:09 AM

[quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2007-8-10 07:07 PM:
J-?{%kcC[W$aG;N
FlQ'obMQ!cy
uA9G_&r&Ni{ 所以佢係呃post既機會都幾大 [/quote]zp:zm'N#B*x,{M4O

h,p*H^m 如果佢肯講兩句都好ar,
7F4@DR^,ND,e/~ 唔使攪到我哋咁煩啦!:angry::mad::hitwall:

Triangel 發表於 2007-8-11 10:45 AM

[size=3][b][color=Blue]按照EF版規,)H d-b_}k
每個會員,?Uj,i&o$N3l:|Y
在不同區q8U6KE3I
每日可以最多Post 不超過5個的不同Thread.
1R\9@n'R#I T"Q.|]] EF唔鼓勵轉貼,
j'kuw0}~m%|-|\X8@ 如果一定要轉貼,N#I U#J9u Z.y
就需要注明轉貼來源~$^1{ y3m*|Pn
如果任何會員-BK{O,|3f#RK
貼相同Thread. , 或者係貼冇意義post;@$qF+I${)V+I2}5{
會由板主作個別處理[/color][/b][/size]

playbr2 發表於 2007-8-11 12:56 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at  10:45 AM:
:X:@~a(deE [size=3][b][color=Blue]按照EF版規,... [/quote]
bq3X$` a0cdS
$^ ] F_#c*@v MU 規舉係死,人係生 WYBi"M0R3K h
e+養一只小強當然冇乜所謂 Lv"be4g^;[z
至怕樹立左壞榜樣
5Ij!v biB 到時出多幾只小強 , 每人每日出3幾個灌水post
L5SN2R RN 咁真係殺又殺吾倒.... 吹水版变水塘

playbr2 發表於 2007-8-11 01:08 PM

而且,佢係轉貼有內涵文章 or 資訊性文章 都可以算數...
\ b'|3w#OcB*RvI l 但佢d文章係完全冇內容 , 只係叫人去討論 or 問人問題
!Nbi wB(Uf1O;c 佢完全冇心同人討論 , 一句起一句止 .-^!b8Z3j4y-`3Q(@
單係討論post 都可以日日出幾個 , 又只出不回...ed好明顯係灌水貼8_MB5K0hHR
死罪可免活罪難饒.... 應該扣番哂佢灌水貼所呃既分

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.