會員tonylo是否呃post.
會員tonylo是否呃post呢.請大家做d表決.Qi/jR;^C5e N
平均每日23個post(至2007/8/10 05:50am)都好煩. have same post already, anyway, voting is a good idea, support!L"J wG.]Etb
EzBR0nb!y2o~t+i!z
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=158473&fpage=1&highlight=tonylo[/url]@3Za6[d/Ta'T#OR
)HU5|!Ep
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=158259&fpage=1&highlight=tonylo[/url] 我就唔敢肯定,不過覺得他可能呃post。他的post也不是全然的言之無物,也有些自己的見解,但可能未能近起大家的興趣和討論,所以令人覺得他呃post。(假設他不是呃post)我建議他下次出post時,想想他出的post怎樣跟大家感興趣的東西掛勾(如果真的沒有任何掛勾,那就表示那個topic應在另一個討論區出了),再加些自己經驗或時事,那會好點。但如果你真的只想加分的話,希望你停止這種行為了。 不如叫當事人出黎講兩句... 當事人只出 post, 唔會回 post 嫁... [quote]Originally posted by [i]peikasiu[/i] at 2007-8-10 01:19 PM:'i%M.~5F0v'D6Sn
當事人只出 post, 唔會回 post 嫁... [/quote]Z C:C7wfG$T
#r;YNX H!Y$J
所以佢係呃post既機會都幾大 [quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2007-8-10 07:07 PM:
所以佢係呃post既機會都幾大 [/quote]zp:zm'N#B*x,{M4O
如果佢肯講兩句都好ar,
唔使攪到我哋咁煩啦!:angry::mad::hitwall: [size=3][b][color=Blue]按照EF版規,)H d-b_}k
每個會員,?Uj,i&o$N3l:| Y
在不同區q8U6K E3I
每日可以最多Post 不超過5個的不同Thread.
EF唔鼓勵轉貼,
如果一定要轉貼,N#I U#J9u Z.y
就需要注明轉貼來源~$^1{ y3m*|Pn
如果任何會員-BK {O,|3f#RK
貼相同Thread. , 或者係貼冇意義post;@$qF+I${)V+I2}5{
會由板主作個別處理[/color][/b][/size] [quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 10:45 AM:
[size=3][b][color=Blue]按照EF版規,... [/quote]
規舉係死,人係生 WYBi"M0R3K h
e+養一只小強當然冇乜所謂 Lv"be4g^;[z
至怕樹立左壞榜樣
到時出多幾只小強 , 每人每日出3幾個灌水post
咁真係殺又殺吾倒.... 吹水版变水塘 而且,佢係轉貼有內涵文章 or 資訊性文章 都可以算數...
但佢d文章係完全冇內容 , 只係叫人去討論 or 問人問題
佢完全冇心同人討論 , 一句起一句止 .-^!b8Z3j4y-`3Q(@
單係討論post 都可以日日出幾個 , 又只出不回...ed好明顯係灌水貼8_MB5K0hHR
死罪可免活罪難饒.... 應該扣番哂佢灌水貼所呃既分
頁:
[1]