娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ken1 發表於 2007-8-10 12:38 PM

好似好耐冇打過風咁

天文台在早上七時五十分,發出一號戒備訊號,已經減弱為熱帶低氣壓的帕布,改變方向,再度靠近本港,早上八時集結在香港西南,約130公里,預料向東北緩慢移動,趨向珠江口一帶。 dp.w|MS4G'c0L
[*kO3x B8?{g g]
好似好耐冇打過風喇近排(RCl4@0h V
雖然有d興奮但係呢d又唔係值得開心既事:cry:
@ N2U-d)Bes 記得細過一聽到打風就會好開心;H9i*{nl1r
因為可以唔洗番學:win:ry&z[ F2tyn w
但大個就知唔係一件好事:noway:_ Ua R6i6c+U d#n0O

5z W W_6_ [[i] Last edited by ken1 on 2007-8-10 at 12:43 PM [/i]]

155220 發表於 2007-8-10 12:40 PM

要打就打到8號風球,1-3號根本唔夠過癮!+e9i"Pz/v)Y-|f;~)F
]c[4I%M9_
岩岩掛左3號喇:P

ken1 發表於 2007-8-10 12:42 PM

天文台在中午十二時四十分,改發三號強風信號。
k/y"Hux |T 8N`AAO!} eK
今年個風都幾勁下

155220 發表於 2007-8-10 12:43 PM

[quote]Originally posted by [i]ken1[/i] at 2007-8-10 12:42:'Una*gvS&A*~ fi5o
天文台在中午十二時四十分,改發三號強風信號。
5n2q*dr.R;Y-tr
e1p ^o h'j~X"H 今年個風都幾勁下 [/quote]?j s9BFq
)g$g*Qj H c+X
但宜家已經洞弱,相信無咩可能掛到8號波...

ken1 發表於 2007-8-10 12:46 PM

我屋企住得幾近海'l FsQ3o.e0[(nq5@
都feel到好大風下
'qa8p5k:[/QK 不過個天都未變灰色:(

head 發表於 2007-8-10 12:47 PM

舊年打個個三號波 風力似足八號 係天文台死都唔掛八號:sleep::sleep:'FC Rm X9@1?4W

^1O6|gL6`A5Dl 三號風球下被垃圾筒K.O.的女人:giveup:   *yM!a7m6ba B

!C7B4q;b8{R [url]http://www.youtube.com/watch?v=7EEbrAA50EI[/url]&\/wmK-}+jS:N

jG(GH(N2u 姣經典喎:naughty::kicking:

極樂 發表於 2007-8-10 01:57 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-8-10 12:43 PM::y#t(r7S w w

*U ~eW'^ P vi5H-`$` )y8\Ki9{
但宜家已經洞弱,相信無咩可能掛到8號波... [/quote]
![^f.t hg yo+@k-e$dJ
就黎掛 8 號啦!!4v)tS t"y|
學校都停左課囉..........

托迪仔T 發表於 2007-8-10 01:59 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2007-8-10 01:57 PM:
MK[?(g B:] n/X&CZcb

l@]-Z g9EK`&| 就黎掛 8 號啦!!)n_sP n
學校都停左課囉.......... [/quote] i_C"S|&anQ

5VCDS*tj8d-^ 我放左學先黎掛八號...:cry::good::giveup:

jimjim12 發表於 2007-8-10 07:05 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-8-10 12:47 PM:.D]@*{f0m
舊年打個個三號波 風力似足八號 係天... [/quote][b[-{ ` `A
唔只好經典,重好好笑添......:D:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.