娛樂滿紛 26FUN's Archiver

irisG 發表於 2007-8-10 01:51 PM

八號熱帶氣旋警告信號

香 港 天 文 台 宣 佈 預 計 在 今 天 ( 8 月 10 日 ) 下 午 3 時 30 分 或 以 前 發 出 八 號 熱 帶 氣 旋 警 告 信 號 , 本 港 風 勢 將 會 加 強 。
/E e wX5Ie8Q `g 政 府 提 醒 返 家 路 程 偏 遠 、 轉 折 或 居 住 離 島 的 市 民 , 現 應 啟 程 回 家 。 政 府 已 通 知 屬 下 此 類 員 工 下 班 。
M5N vDCM]9V
2vL"VMA p4e"mAC Hc 教 育 局 宣 佈 : 所 有 學 校 今 日 停 課 。 學 校 應 實 施 應 變 措 施 , 確 保 學 生 安 全 , 並 在 安 全 情 況 下 , 安 排 學 生 返 家 。

sang50 發表於 2007-8-10 01:53 PM

打到黎啦,,,點算呀=﹏=''''
Z*u*J#GO EoE3N 今晚仲要番工添

BOYDWAN 發表於 2007-8-10 02:08 PM

八號風球令我諗起午餐肉...............:P

~冪雲~ 發表於 2007-8-10 02:16 PM

會唔會有雙颱風效應...搞到10号風架-.-

pkbrian 發表於 2007-8-10 02:18 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2007-8-10 02:08 PM:-o)lye@1_H c^
八號風球令我諗起午餐肉...............:P [/quote]
.u#m I;GJa(^ #S+{H'Q KDm*g%j
有咩關係.......:haha::haha::haha:

mayin 發表於 2007-8-10 02:23 PM

[quote]Originally posted by [i]~冪雲~[/i] at 2007-8-10 02:16 PM:
.k?{L iu 會唔會有雙颱風效應...搞到10号風架-.- [/quote]T3G1|0S+aWW aa
何來雙颱風效應  蝴蝶死左la
r0a'LV;_-R ?/r!z2Cs1v Q_ even真係雙颱風效應 2個都咁弱 扯唔到10號波

AWU 發表於 2007-8-10 02:30 PM

[color=Red][size=10][b]8號了[/b][/size][/color]

mayin 發表於 2007-8-10 02:31 PM

8號波la

有冇人今晚場波點

Shermen 發表於 2007-8-10 02:32 PM

八 號 熱 帶 氣 旋 警 告 信 號

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jamesleung2667 發表於 2007-8-10 02:35 PM

WRONG!!!!!!!!!  NOT YET....PLS DO NOT POST WRONG MSG:gun:

terry891089990 發表於 2007-8-10 02:37 PM

[quote]Originally posted by [i]jamesleung2667[/i] at 2007-8-10 02:35 PM:
9W"T&dY)q WRONG!!!!!!!!!  NOT YET....PLS DO NOT POST WRONG MSG:gun: [/quote]%[ qL,_p:|K4N2L%R
he"s correct..|s+Es FHD
now it really signal no.8 sw

Shermen 發表於 2007-8-10 02:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gn00987333 發表於 2007-8-10 02:42 PM

依加掛左8號囉

Shermen 發表於 2007-8-10 02:43 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jamesleung2667 發表於 2007-8-10 02:44 PM

Sorry brother Sherman......i am wrong....9_|"b2}(N8q-l+M)X

AL ||1T} :D

Shermen 發表於 2007-8-10 02:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

BOYDWAN 發表於 2007-8-10 02:48 PM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2007-8-10 14:18:v] A${7D[jq5Y
w7N,i:a%Q/w(WT5\6@i:R5i

,Lw]7iE;I\ 有咩關係.......:haha::haha::haha: [/quote]3m,^"LK| `9m7R `

mk(?&@m
K8QC~YV6RPu(T 以前細個打風街市停開,要食罐頭吖嘛~:lol:
"};Kru"TYh 午餐肉必備咖~:P

CHECSS 發表於 2007-8-10 02:51 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2007/8/10 14:31:
t T&n @H 有冇人今晚場波點 [/quote]5t:jmIWa[J(G.?
延期 :D

Kon Lai 發表於 2007-8-10 03:00 PM

咁~~今晚 巴塞 場波 取消.....??? maybe no postpone....

tottifung 發表於 2007-8-10 03:04 PM

[quote]Originally posted by [i]Kon Lai[/i] at 2007-8-10 15:00:$q#k"e8Am$z
咁~~今晚 巴塞 場波 取消.....??? maybe no postpone.... [/quote]$U MkD8u&`G

bR#U'T/f pL%M7B 一早講咗今晚踢唔成就延至聽日踢,/cLiu8y(Ru?R4Ie6y
睇吓報紙好冇?!

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.