娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hitmecomecome 發表於 2007-8-10 05:28 PM

如何能在短時間練粗雙腳??

本人雙腳太幼啦,請問有咩方法練粗雙腳呀

MUSTANG610 發表於 2007-8-10 06:10 PM

換左對腳...

勇勇 發表於 2007-8-10 06:26 PM

[quote]Originally posted by [i]hitmecomecome[/i] at 2007-8-10 17:28:
Zx9J ]7OA4Qh 本人雙腳太幼啦,請問有咩方法練粗雙腳呀 [/quote]6Y6~5U({ K5i w
死心啦,要短時間去練粗雙腳係冇可能架!:dev::dev::dev::dev::dev::dev:

Kaz00086 發表於 2007-8-10 06:31 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-8-10 06:26 PM:I0S+n_?H{

Kjpe-b ?pa 死心啦,要短時間去練粗雙腳係冇可能架!:dev::dev::dev::dev::dev::dev: [/quote]
&LO3Un W'z|au ,w(W#`(Lo
SJw!klM(I
勇哥唔好咁講~~~佢可以搵蕭定一將D隆胸物料注射入去對腳ar ma~~~!!!H a ha ha:gun::gun::gun::gun:

勇勇 發表於 2007-8-10 06:38 PM

[quote]Originally posted by [i]Kaz00086[/i] at 2007-8-10 18:31:
+eQ T`Bt %U0]+RBj7p
9qgxc%}H
TZ]v? w2w
勇哥唔好咁講~~~佢可以搵蕭定一將D隆胸物料注射入去對腳ar ma~~~!!!H a ha ha:gun::gun::gun::gun: [/quote]
Q']qCvNsVj$O 又得喎:dev::dev::dev::dev:
fX6i Z8C@,vve2v,x 蕭先生最叻就係整大d野:D:D:D:D:D:D:D:D

hitmecomecome 發表於 2007-8-10 06:43 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-8-10 06:26 PM:V c:T ` MJM'V

}5k!}`x h8hx,sn2o 死心啦,要短時間去練粗雙腳係冇可能架!:dev::dev::dev::dev::dev::dev: [/quote]-cAU)d*m
okok.唔需要短時間,有咩辦法

勇勇 發表於 2007-8-10 06:51 PM

[quote]Originally posted by [i]hitmecomecome[/i] at 2007-8-10 18:43:
+_5HhE T|IzA ,j3s| @7Ys1cR
okok.唔需要短時間,有咩辦法 [/quote]
Q ~$SPWY 跑步跑樓梯一定粗(你有冇見過D足球員,佢地隻腳勁到嚇死人),跳繩都得架:D:D:D:D
uET\kg%y 如果有錢就去健身中心做機,仲好快見效tim:):):):)

alexly 發表於 2007-8-10 07:37 PM

Squad or biking

iknow 發表於 2007-8-10 08:08 PM

踢波..&EM%g S*e8P|Ix
跑步...

enksky 發表於 2007-8-10 08:35 PM

日日踢波斬一百幾十球, 咁就實粗...
F VlB#O7Xn
DkF Yx4n~ 踩單車都應該得...

JE 發表於 2007-8-10 08:53 PM

我反而想幼d喎~~

pkbrian 發表於 2007-8-10 09:30 PM

得閒去行下山
.`ih$P8q#s Do UC@;l"`5wOn'v,J
又可以令身心舒暢G%])KG)SL8r$Aj
又可以行多d 凹凸不平既路
&d?c:KwJ-b!TK!l7X Xd[0{I(IJF
更可以睇多d 平時你睇唔到既  香港 風景

水仙 發表於 2007-8-11 02:47 PM

你咁開呢個post 腳仔比靠(健壯)D既女士會好不爽!Fr []V
N0P'n'm5X4au
如果你冇惡意只係問下既  建議你跑多D  坐多D 咁就得:good:MLp7U5B9k;iq1P:mL
唔得唔好插我:dev:

andyandyandy 發表於 2007-8-12 12:33 AM

踢波可能變為甲組腳,但需要時間.
i;nH$r#] x,}IHT 搵變靚d修身公司,可能好快趣ok.
1y gZ&B#qb'n$AZK7|N or'濃'腳
K t'}:[C)V
SylE/} [[i] Last edited by andyandyandy on 2007-8-12 at 12:37 AM [/i]]

pigcat 發表於 2007-8-12 12:45 AM

跑步唔得GA..6LZuc@FYq'g0q
佢會練到收緊你小腿...\Ry7|!B"fb M~b
仲廋左...-_-"w~1nA:y7s&g i!| _(I+A

v(r)jl#rg v,y#i"u$r mB\ A^q*K R
玩跆拳道lor..g(oA7b0r*oSC(Y s
踢波lor..
g"v#^2JJ 粗硬...:agree:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.