三 號 強 風 信 號
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]locklock[/i] at 2007-8-10 21:47:$^ QrN#y]k:~
帕布已成功登陸我鄉下中山啦!:lol:... [/quote]
哦? 原來 locklock 系中山人。。
中山 美食 多。。。石岐乳鴿。。。好似乒乓波既鯪魚球。。波蘿奶油包*Z:LX?&B%Q
諗返起 都流口水5{.Q3~a8G3Q/X
r1X/H'H Rg
*今日收市前15分鐘 好似 已經有D 襯低吸納*
至于 香港股市 系咪 真系可以 逃過一劫。。。
可能仲要 睇睇今晚 美股走势:haha: 李生發揮佢最大功力:fight:j\ DI@ g8D
一下推左佢去撞山([color=Red]中山[/color]):win: [quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2007-8-10 22:56:
李生發揮佢最大功力:fight:gFR;kg ml
一下推左佢去撞山([color=Red]中山[/color]):win: [/quote]^'J9v]$vPp
:D:Dgo_ODb
[img]http://67.19.110.18/~kyrille/uploads/1367247417-1186741399.gif[/img] 唉...........B,cWu~T
聽日要返工啦......... 嘿........... pW Y&^N Vb
我聽日唔使返工喎.........
頁:
[1]