娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Shermen 發表於 2007-8-10 09:43 PM

三 號 強 風 信 號

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

locklock 發表於 2007-8-10 09:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2007-8-10 10:05 PM

[quote]Originally posted by [i]locklock[/i] at 2007-8-10 21:47:
$v3Kzm SM8{ $^ QrN#y]k:~
帕布已成功登陸我鄉下中山啦!:lol:... [/quote]
H+y&td w)p9\[;[
a5GAcu4vQ[8u
4x1Y|;Q `3[ 哦? 原來 locklock 系中山人。。
6D't RY,?Gk 中山 美食 多。。。石岐乳鴿。。。好似乒乓波既鯪魚球。。波蘿奶油包*Z:LX?&B%Q
諗返起 都流口水5{.Q3~a8G3Q/X
r1X/H'H Rg
*今日收市前15分鐘 好似 已經有D 襯低吸納*
sj+j4e x 至于 香港股市 系咪 真系可以 逃過一劫。。。
j CS)~g;[?+@lg 可能仲要 睇睇今晚 美股走势:haha:

alienck 發表於 2007-8-10 10:56 PM

李生發揮佢最大功力:fight:j\ DI@ g8D
一下推左佢去撞山([color=Red]中山[/color]):win:

Ronno 發表於 2007-8-10 10:58 PM

[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2007-8-10 22:56:
)x5QuN4KE)h(r6||m~ 李生發揮佢最大功力:fight: gFR;kg ml
一下推左佢去撞山([color=Red]中山[/color]):win: [/quote]^'J9v]$vP p
:D:Dgo_ODb
[img]http://67.19.110.18/~kyrille/uploads/1367247417-1186741399.gif[/img]

jesus1016cheung 發表於 2007-8-10 11:22 PM

唉........... B,cWu~T
聽日要返工啦.........

andyandyandy 發表於 2007-8-11 05:53 AM

嘿........... pW Y&^NVb
我聽日唔使返工喎.........

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.