娛樂滿紛 26FUN's Archiver

andyandyandy 發表於 2007-8-12 02:56 AM

Hell's Kitchen(地獄廚房) 大家有否看過?

[url]http://pearl.tvb.com/weekendreality/hellskitchen/index.html[/url]/_.o+JO |? F_
Z`"~y w$QOKK_6T
Hell's Kitchen(地獄廚房)?/KW X+rLk
非常好睇,每個星期一集,每集Gordon會炒一個廚師.
$?jE#T,r'EPE 直至最後一個便win.8p$EZ4k!od,]k
oNH9|M

(rNI b`r M Episode 09 地獄廚房 11 Aug 2007 at 08:30p.m.摘要Y(b E^e,Te
!A q!k j S[kU^'|
做大廚一定要識製麵包,所以Gordon在半夜三點幾,叫齊Ralph、Michael及Jessica起床,入廚房焗麵包,Jessica因太疲倦,趁焗麵包的時間,當了灶頭是床,小睡片刻。晚市時,Gordon分配了三人的工作,分別負責前菜、主菜及甜品的主理。到了評分的一刻,Gordon邀請了Ralph、Michael及Jessica的家人出現,事因Gordon一早安排他們混入食客,品嚐這餐晚宴。最後,更交由他們一起給予評分。t3uh"y&dF:b
能晉級最後決賽的是Ralph及Michael,下星期六大結局,大家敬請留意。

Erocky 發表於 2007-8-12 03:24 AM

有呀! 我都覺得好好睇!!wE|1fFpqR1LB
k0B-f-}-Nh
記得早幾個月既某一個週六晚,偶然選看明珠台餸飯,初初都以為係果d美國煮野食既綜藝節目~ 點知睇睇下先知原來佢地係玩緊比賽,仲要係真刀真槍果隻!0K,t]wUI&[X
H{A\&i/{Q
呢套野係用「實錄」既形式去緊貼著每一晚、甚至係每一個比賽既環節,好寫實! 好讓觀眾投入比賽時果種緊張與緊湊~ 有時我都真係睇到身同感受、睇到好緊張,同埋覺得即使佢地贏到都有血有淚、得來不易!
7[`}$Y M$^S,n+d y 7\'r5s:P k4K%I&P B)_
好鬼記得個大廚Gordon講過好嚴厲既一句:
6@3?1J1u |%Z!ym 「您地可以繼續留0係度,唔係因為您地叻,只係因為被Out既人太渣! 記著,您地全部既表現仍然係唔合格!」#^)Zxy4hc&|+R0h
Ho M0G e!s
想下想下,其實做人都可能真係咁,有時您贏,並唔係代表您勁,只係其他人唔到Stardard.....
}6P&IKK8S;W 做人做事,應該都要盡己力、全力以赴、自強不息才是最好!
6`5X STz)s'V#n)r
H3w#a;rWd ] 我同另一個Friend個個星期都追看,頭先仲話睇下有無得上網Download番整輯黎睇~
#D8WGqW 我都誠意向大家推介!

月巴仔 發表於 2007-8-12 09:40 AM

其實我覺得套野係幾好的 A dX M(|(GV%dtp
所以集集追'qU0O*b*N#j
但真係唔明  x-k'c5hH v;}vR
明知d參賽者都唔識煮野架啦 真係得最後呢兩個叫做真係廚房佬*v$}J4AtaR
每集玩既又係廚房佬先搞得掂 未即係玩班人 
B{i/u;I*?KW 如果唔計煮野  我覺得4強out果個 elise 幾好的

andyandyandy 發表於 2007-8-17 06:28 AM

[quote]Originally posted by [i]月巴仔[/i] at 2007-8-12 09:40 AM:
p&hg:EK&G%i;s'S/@ 其實我覺得套野係幾好的 E2fU(I!UY-`&^
所以集集追
z7I7u2JA,w b ... [/quote]
o5O.Ip,J%A"H CKeO srE
啱!基本上都係玩收視吸引一班觀眾去睇.|b-u#h(a!Y+Ku
到最後都估到WIN既人一定係廚房佬.人哋已經控制哂嫁嗎.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.