娛樂滿紛 26FUN's Archiver

red0011101 發表於 2007-8-12 08:00 PM

看完新聞透視對會考新課程之感想

看完新聞透視...真的嚇了一下....份paper 很利害....冇背誦只理解...可令分析強之人有利.....但對 weak in here 但努力的人....公平ma ? 不是說勤能補拙 ma ? &cCsm%a
而且...test 份paper ....是要test 即時感受....我不包自己 100% 在最好狀態....亦match 出 paper 的人 feel .........
+_7g aN}4q-~ 平心而論....有 d part 難過 a-level ......我 test 的話亦不包自己可 take 高 grade .....-w1x$Ye:^.q$Q
玩死班學生.....................

kalos 發表於 2007-8-12 08:13 PM

香港d paper係咁嫁啦~ 成日狗呢狗滷, 整死d學生, 麻鬼煩!!! 討厭!!!

leonlei 發表於 2007-8-12 08:38 PM

唔係卦...最多咪似AL中化卷。
4tgR6?Hv)t&kXK 即時代入作者環境:呢樣都幾難。

athkabd 發表於 2007-8-12 10:07 PM

睇你點睇啦, 一路都講緊家陣既公開考試操到學生高分低能, 即係即係識死背書, 唔識思考同應用學到既知識

tk83 發表於 2007-8-12 10:19 PM

有好有唔好啦, 但係而家咁可以反映到個學生能力多d.+x Y*]evb)^
出黎做野老細都想搵個識思考多過死背書o既員工啦.

SCM 發表於 2007-8-12 10:35 PM

我個中文阿sir都係咁講
|1v'|)^v k:s?zA d卷已經唔再係考語文能力

pigcat 發表於 2007-8-13 12:17 AM

真係做乜都比人鬧R t t'Q J4g0]"ID
q8R2ce0Q2H_3y
之前又猛鬧話填鴨式 mg#@w8GN

a \+HwM]WQ,_ 而家著重思考又鬧:hitwall::hitwall::hitwall::sleep:L,fGO.npJ i

,n'g)\%N,V3^3p9N r4B"DGP.h/o

V1|,e6x(] 不過..回應返巴打
P"i4vhQ%K0Y{ U$L dm _%Y0cG
呢個考試制度好公平8R Jc7}C%Q i
wiS,a-_2HU
大家考同一樣野..用同一個準則..
Q m?7[ZQ'D%V
y)Y(kid)q/c$yz:? 點解唔公平??2YF:dQ;f1JyX

8gs W~"F)CEh4n8j 公平唔同平等...equity=\=equality
X4cm8i @ ;` i'A.GyS(o7s{
請留意..
MjBPW$f R/QX2w-Y
}'^Mf];~ 就算出到黎社會
._1YI};Qn(? 2Y-w8o0d-D3V3Q:lOf
你只係識好似隻牛咁狂做唔用腦
M/u9KV8mh VBO)S v8c3x5j f?
都係冇用1s5C5l"x-mT$?c
-----------------&_eEL f+|

#U Kq C ^u 我覺得其實會考應該著重背誦
UH^w5VB"k,} PRkp/Zke;J X
到高考先至著重思考
2H${)zd,ETDu HXLS+s.w
學任何野初期始終都係死記死背先
A:m%y9HJ(Z n7F d Qk9_j7ml ~Scs
如果唔做好呢d基本功O.HV{mm#j
(r2u!p ^KO?(v,e#J O
點可以係呢個基礎上再發展?~ l;? k w&L

SpSUA$[:eB9_ 而家真係矯枉過正... f.@4J"_8U-B$~1H:V

C:I:t;d1K"c)z^~ [[i] Last edited by pigcat on 2007-8-13 at 12:21 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-8-13 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at  12:17 AM:
@X.ELP[/p@ 真係做乜都比人鬧
5C;k/T a4Gw%Eq P7q8JT*DI#]
之前又猛鬧話填... [/quote]
%a:JB$h W-[q W U3b4G0^&dgR
完全讚同:agree::agree::agree:_FMJ9O!V
不過ed制度都吾影響得好耐,過多3幾年冇埋會考...得初中,高中
X w~X ZL7x7a7a{ e個制度都係為左未來而舖路, 3幾年後d人都同化左喇
:R#TLs,{Gq5Z#S 而且最重要一点係 , 未來冇所謂F.5 畢業1}4D/@4z:v+Y
加上e+咁多進修升學課程 , d人既學術水平又下降左C2]k'Wl0mz3`a-i
公司請人既標凖一定定於高中畢業(年齢因素亦有關係 , 高中 = 18 y) ^&y Cd(L5w0Rc
高中畢業 = F.7 ...... 咁e+ d F.5仔就变成高不成低不就, 9成9貶做初中生
)E6J%Mu0zJxq 所以e個制度都係想有一個緩衝效果....q%hI#avsW
z(uT#W8zM I
[color=Red]e+ d F.5仔好舖定後路喇!!!! [/color]8I:W"AG Uv-ol K8v(`
&p3ak#A*{k t:x7X
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-8-13 at 12:50 AM [/i]]

yuri 發表於 2007-8-13 05:35 AM

個個制度都有盲點 無一個制度可以話對所有人都公平 >.<&I0b_6z nos0U&Bi
舊制考得好未必=新制考得好 以前重記野 而家可能重思考 總會有d人唔適合個制度 >.<

qqwqqwqqw1 發表於 2007-8-13 09:06 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-8-13 12:17 AM:5F{%_*~,{%rq
真係做乜都比人鬧
h2t5l,~l%Q?2lr|;k us,Uv)Zq*qE
之前又猛鬧話填... [/quote]
:bG]F-O:m i a ~D/L6c
4q;vW'm u8D{ 同意+1:D
z)K9f&V5y1X 咁又比人鬧,giF\ `
我寧願好似e家咁:agree:
2Ky)Iy@.vn\ 填鴨式都唔係人人得嫁:lol:0V0it(N7BA'h[
時間一樣咁多比你溫,勁既就填多d,咁又唔公平咩:sleep:
'L)m9TzX/z.@0w)n 一樣有聰明既但係記野唔係太得既人,3x4Sn BVFEe
一般個老細緊係請個醒,快過請隻填鴨:naughty:(兩樣都得最好:cheers:)
\+_+P x[g+b 弱肉強食:dev:
3A3aKn)Mg~L 讀書填鴨好慘嫁,讀過書都舍辛苦:cry:
Dp,z4r]tY 見到d考生都"鄧佢橙":haha:
0Mz/HsPU
~6D)J'dp:]L4~ 咁樣考既話,班笨實又唔讀書既就無得賴,(話自己醒,唔讀之ma)
4Q_}:Mn0G cw/j 亦比班努力既人知自己有幾兩重,+U%q_4N0t
XL^[(U
不過香港係一個特別既地方,就算係考呢d,.h P*|5tU2D*Vv
遲d又教你用填鴨法考呢d試:secret:

藍熊 發表於 2007-8-13 11:57 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-8-13 12:17 AM:
:[$q.UvQ+pl$x 真係做乜都比人鬧/QvW$x+[

7urROSK|;y%~ `0~V 之前又猛鬧話填... [/quote]'o9TPa9Hk1tT
yv iS9bP e,}+[FD
都有一定道理, 始終要操好記憶力, 之後先再著重思考方面, 缺一不可, 是但少一樣都唔掂. 當然用腦呢樣野唔係話用得越多越好, 要適可而止, 過度反而攪到自己未老先衰甚至發羊吊!

pigcat 發表於 2007-8-14 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]藍熊[/i] at 2007-8-13 11:57 PM:'qo.]7{x
fbTM wX)hd,Me_
Pt W9lx,Jo
都有一定道理, 始終要操好記憶力,... [/quote]
eu.]n y"d;` 係呀(y%QG \.@&[5i)U

KN.Q"k}.R}9o7O 好簡單...9]Ss)Eiu4S
如果連乘數表都未背好..
-xW,vl(`,r.?9R 點去計複雜ge算式?;TQiw X za:rJ,i!M
有好多基本野都係要靠死背LW a3^1@7lI
唔係下下都一黎就思考..創新...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.