娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vincent220 發表於 2007-8-14 11:33 AM

有無人諗過......字宙

有無人諗過6Q3lm+}O0I0I
我地認為宇宙係最大既空間s/@&i @4?W;G
但有證據指出宇宙彭脹緊.L+vX(A.G'gk^p
即係有第二個空間包住個宇宙?$i8jE4Sr9bI$D-d
咁會有幾多個空間包黎包去, 個度會係點?0l!q pa]p{1N9{
會唔會就係卡通片成日話既第二個世界?

peikasiu 發表於 2007-8-14 11:39 AM

成日諗, 不過覺得自己好無聊8R3}9_k,x.Z:R8`{
by the way, title 錯, 係宇宙, 唔係字宙

oscarmong 發表於 2007-8-14 12:12 PM

宇宙彭脹緊,而宇宙是由big bang 而產生,如果宇宙外還有1個宇宙,宇宙彭脹便不成立,因為宇宙彭脹是有很多學說,現在暫時判定的學說是宇宙不斷彭脹,只1個比例多科學家說的是會爆>彭脹>委縮>爆>彭脹>委縮...不斷重覆,如果現在確認的是不斷彭脹,在宇宙外的地方是所有東西是靜止的,如果是有另一個在外的話空間必定是真空的,但是真空的話那麼我們身處的宇宙便會爆>彭脹>委縮>爆>彭脹>委縮...不斷重覆,因為基於現在認同的是不斷彭脹,所以是不可能
M,E#Ch d"G R
vcW r[ 另外一個解釋,如果宇宙外有另一個宇宙,那麼我們豈不是可以在宇宙內,用核爆去創造宇宙,或者在很多nebula 造出星體時那失敗的超新星豈不是又1個宇宙

vincent220 發表於 2007-8-14 12:24 PM

[quote]Originally posted by [i]peikasiu[/i] at 2007-8-14 11:39 AM:.N!Y['f5hDh`
成日諗, 不過覺得自己好無聊R I"X{b+ko#pP
by the way, title 錯, 係宇宙, 唔係字宙 [/quote]R ld9b6Fi.bh;W d0a
eQIMU!dc'{ mNZ.u
打錯字, sorry
I/p IUlO:E 重以為得我一個會咁諗添:clap:

vincent220 發表於 2007-8-14 12:27 PM

[quote]Originally posted by [i]oscarmong[/i] at 2007-8-14 12:12 PM:1BF aO*a
宇宙彭脹緊,而宇宙是由big bang 而產... [/quote]
x"D7@ ]7Q"]2B)|0r8]wv 好復雜, 但包住我地宇宙既又係咩?有幾大?

oscarmong 發表於 2007-8-14 01:13 PM

有幾大我就唔知,
yEqX*Y0D 但有宇宙幾大(年)就知,大約13 billion year

vincent220 發表於 2007-8-14 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]oscarmong[/i] at 2007-8-14 01:13 PM:PG)x d0}o \
有幾大我就唔知,%fn%utF&x`X1s
但有宇宙幾大(年)就知,大約13 billion year [/quote]
@w9yE*~ T-h J ] Qp} i"U
d科學家點知丫.......13billion years :eek:6d+w;M|,j;i!k iF
宇宙真神袐

高佬光 發表於 2007-8-14 02:15 PM

[quote]Originally posted by [i]vincent220[/i] at 2007-8-14 12:24 PM:yVs.``B\@*] p

%rJN7{x(t
X6C]3R jf%|i C 打錯字, sorry\Qvi8iD}G5M
重以為得我一個會咁諗添:clap: [/quote]mDu O4`!G
算啦 唔好再諗喇p7O0t qqqm%gyY
因為老豆係天文發燒友
Ea a]hp'b|;d 只係成日聽佢講依d
Z6b(EA#EJP 我由1,2年級開始諗&FLP(^ L.v
 無論諗到幾多歲都係無結果:clap::clap:

vincent220 發表於 2007-8-14 02:21 PM

[quote]Originally posted by [i]高佬光[/i] at 2007-8-14 02:15 PM:-m5S FD y/A/_z.k4X

3M,IL gZ-p 算啦 唔好再諗喇
O.?o2qfQ~ 因為老豆係天文發燒友
Y3s)P.p'PCH E 只係成日聽佢講依dfs4t)p%B
我由1,2年級開始諗
Gb9W,t-L)r5[(A  無論諗到幾多歲都係無結果:clap::clap: [/quote]+w3PFRhF{?

5R*xj(wn3r$E$r1z"w 我對天文一d都唔識架
}/RC p$Q$w 但我又唔知點解聽完宇宙放大緊就諗到:haha:

jetku1990 發表於 2007-8-14 08:45 PM

因為你係天才lo

qqwqqwqqw1 發表於 2007-8-14 08:52 PM

細過諗過,因為太無聊,諗諗下覺得係夠多舊魚,
Zw:LB"H 真係食多舊魚多過:dev:+B-s*rQ0kq#\\#MUn
果d哲學家,科學家講d野好多都係表面偉大實質無聊:DD)Pu S,@$l[G`
我相信果d野好多人都諗過, T"Iu+A kO
不過只係咁o岩有幾個比人捉左去當神咁拜:naughty:

j兒 發表於 2007-8-14 09:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vincent220 發表於 2007-8-16 06:58 PM

[quote]Originally posted by [i]j兒[/i] at 2007-8-14 09:37 PM:
]8ca"Xz 信唔信有神呀? [/quote]$K!A7rER_

V r:c u-L0r!AU2@-L l;K %tJPxZ;pz/nxO
一半半
q*\+D~ x"? 點解咁問?

pigcat 發表於 2007-8-16 10:32 PM

可能宇宙已經存在左唔知幾多個兆億年...4C@at.qRR

\'h#iUh-gu9{?] 人類...地球...太陽系...甚至我地呢個銀河系L#s!w'WK NMz!Ro e
5s P wc { P1a
只不過係宇宙中一個小小ge過客而已....

敗北 發表於 2007-8-17 12:53 AM

雖然設想係科學重點姐 霍金就個個識喇
E'[1EQXRveG 咁霍金講既野又有幾多個聽得明&u$\B%|d+Iht
連地球d野都理解唔到3|.}x,i8sGiZ0m0C}O
重去探討宇宙 有d痴人說夢話既感覺

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.